1 ♥

6.3K 159 227
                                    


Jennie tekrardan o güne doğmuştu . Tekrardan o acılara , alaycı gülmelere , dayaklara , artık yemeklerin ona fırlatılmasına ... bunların hepsine jennie tekrardan doğmuştu. 

Jennie çok saf olduğu kadar da korkak biriydi .
O karıncaya bile zarar vermezdi
Ama onlar bir insanın hayatını bile ölüme sürüklediler

Jennie zorla olsa da okuluna gidip geliyor ardından hızlı bir şekilde evine gidiyordu .
Hızlı olmasının bir sebebi vardı
Sebebi oydu onun iğrençliyiydi ...

20.09.17

Jennie

Herzaman olduğu gibi lavobaya gidip üstümdeki yemek artıklarını temizlemeye çalışıyordum .

Birde benden izinsiz akan göz yaşlarıma artık durmaları için yalvarıyordum.

Sana ve o  9 arkadaş grubu bugünde eksik kalmadan yemekhane de yemeklerini yedikten sonra benim üzerime dökmüşlerdi .

Bense bir zavallı gibi sadece başım önde ağlıyordum .

Onlara karşı çıkamıyordum .

Sana nın bana sürekli  sürtük demesine , jungkookun sürekli bana vurmasına , rose nin sürekli benden isteklerine , tae nin sürekli benle dalga geçmesine , jisoo nun sürekli benle uğraşmasına  , jin nin sürekli bana dokumaya çalışmalarına , yoonginin bana sürekli küfürler etmesine , lisa nın sürekli beni okula rezil etmesine , tzuyu nun sürekili benim hakkımda dedikodular çıkarmasına ve jimin nin beni her defasında taciz etmesine dur diyemiyordum .

Jimin nin diğerlerine göre yaptıkları daha ağır geliyordu bana .
Tacizleri...bitmeyen tacizleri . Sürekli arzusu için beni kullanıyordu .

İlk tacizi benim bu okulda ki 3 günüm dü . Tuvalete gitmiştim . İşlerimi halledip tam çıkacak iken içeri jimin girmiş ve kapıyı kitlemişti .

Şansıma içeride kimse yoktu ben ve onun dışında .

O bana doğru gelmeye başladıkça bende geri geri gidiyordum . En sonunda sırtım duvarla buluşunca içimden lanetler savurmuştum .

Benim dibime grip saçımla oynamaya başladı .

Onu ittirmek istemiştim ama ellerimi tutup beni kendine dayamıştı . Ne kadar bırak beni desemde o daha da devam ediyordu beni mahvetmeye devam da etmişti .

O gün kapının tık tıklanma sesi ile kurtulmuştum . Ama ya diğer günler

Jimin zaman geçtikçe daha da ileri gidiyordu . Sürekli bana dokunuyordu .

Birgün beni zorla dudağımdan öpmeye başlamıştı .

Başka bir gün özel bölgelerime dokunmaya başlamıştı .

Ve benim tek yaptığım şey sessizce ağlamam dı .

Çok zayıftımbunlar karşısında çok zayif ve korkaktım .

Üstümü  temizledikten sonra hızlı adımlarla kafamı eğip sınıfa gittim .

Herkes bana igrenmiş bir ezikmişim gibi bakıyordu .

Okul sonum da bitmişti . Hızlı bir şekilde eşyalarını toplamaya başlamıştım .

Ardından hızlı adımlarla okuldan çıkmıştım tabi bu sırada insanlar bana bakip gülüyor hakkımda dedikodu yapıyorlardi ama onları fazla takmıyordum yani öyle istiyordum .

Hava iyice kararmıştı . Otobüsü beklemeye başlamıştim .

Otobüs yaklaşik 10 dk sonra geldikten sonra hızlıca binip boş bir yere oturmuştum . Insanların gözleri benim üzerimdeydi  .

Çünkü yüzümde çizikler morlular vardı . Tek yuzümde de değil vücudumun her yerinde .

Bunları bana jungkook ve lisa yapıyordu  . Eğer istediklerini yapmazsam daha da beterlerini yaptıkları da oluyordu .

Arada diğeride yapiyordu ama onlar kadar değildi .

Otobüsten inip hızlıca yürümeye başladım .

Eve daha 15 dk vardı . Kestirme olsun diye ara sokaktan gitmeye karar vermiştim  ama yanlış karardı .

Heryer karanlıktı ve adımlarımı daha da hızlandırmaya başladım .

Birden birinin kolumu tutması ile titremeye başlamıştım kimin olduğunu baktimda bana pis bir sekilde sırıtan jimin olduğunu gördüm .

Jn : ne istiyorsun ?

Jm : seni

Anlamamıştım ama içim kötü birşey olucağını söyleyip duruyordu .
Jiminden kolumu hızlı birşekilde çektim  .

Jn : lütfen artik yeter . Rahat bırak artik beni .

Jimin bir defa daha  gülüp beni süzmeye başlamıştı .

Bu durumdan rahatsız olup adımlarımı gerilemeye başlamıştım.

Jimin bana daha da yaklaşmıştı .

Ve son hatırladığım onun o iğrendiğim gülüşü idi. 

Jm : üzgün olmak isterdim ama bu çok zevkli olucak jen

...

Jennie o günden sonra kendini ebediyen kirli hissetmeye başlamıştı .

Evet jimin o akşam jennie ye tecavüz etmişti .

O kendi zevki için bir kızın ilkliğini hayatını çalmıştı .

Jennie bunları onların yanına bırakmıcaktı .

Jennie o iğrenç  günden sonra kendini öldürmek istemişti ama becerememişti .

Bu hayatta hiçbirşeyi beceremediği gibi onu da yapamamıştı .

Jennie artık ölmek istiyordu ailesinin yanına gitmek istiyirdu .

Ailesi trafik kazasında ölmüştü . Ama gitmeden önce jennie nin geleceği için yüklü hir miktar para bırakmışlardı. Jennie o parasi ile geçiniyordu.  Zaten o parayla bir ömür geçinilirdi .

Ama jennie bunlarin hiçbirini istemiyordu sadece ölmek istiyordu .

Jennie daha 17 yaşında taciz edilip dövülüp rezil edilmişti . Ama son yasadığı olayı kimse kaldiramazdı jennie de kaldıramamıştı o daha 17 yaşında ilkliğini kaybetmişti kendini iğrenç hissediyordu .

Ama intikam almadan ölmiyecekti . Onlardan intikam alıcağına dair ant işmişti .

Jennie onları iğrençlikleri pislikleri ile öldürülecek di .

Artık bir meleği şeytana dönüştürmüşlerdir.

Jennie  şeytanın yanına geçerek çok büyük bir günay işlemişti ...

°°°°°°°°°°°°°°

herkese selamlar yeni bir kitap yazmaya karar verdim umarım beğenirsiniz .

Yazım yanlışlarım varsa kusura bakmayın .

Sınır : 5 oy + 10 yorum

SONU ; ölüm +18 ( TAMAMLANDI )                         Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin