𝙏𝙤 𝙗𝙮𝙡𝙤 𝙩𝙧𝙪𝙙𝙣𝙚 𝙥𝙤𝙯̇𝙚𝙜𝙣𝙖𝙣𝙞𝙚.
Weszłam do domu. Tata siedział w salonie z mamą i oglądali film. Postanowiłam im nie przeszkadzać i po cichu poszłam do pokoju.
Umyłam włosy i ubrałam się w różową piżamkę w kwiaty. Dopiłam herbatkę którą wcześniej zrobiłam i poszłam spać.Niedziela. Najgorszy dzień bo po niej od razu poniedziałek. Jest godzina 8.36. Westchnęłam, wstałam i poszłam do łazienki. Wzięłam szybki prysznic i ubrałam szare dresy i bordowy crop top z krótkim rękawkiem. Związałam włosy w luźnego koczka i postanowiłam się spakować bo w końcu jutro wyjeżdżam.
Po spakowaniu pierwszej walizki zrobiłam sobie 15 minut przerwy. Jest 9.50. Postanowiłam wstawić post na insta:𝗟𝗲𝗮𝗼𝗿𝘁𝗮𝗴𝗮_
♥️ 💬 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗶𝘁 @𝗺𝗮𝘅𝗵𝗲𝘀𝘀𝗲𝘅 𝗮𝗻𝗱 𝟭𝟬 𝟲𝟳𝟴
𝗟𝗲𝗮𝗼𝗿𝘁𝗮𝗴𝗮_ Hi guys. What is your fav emoji? 🥵🥴
____________________________________
@𝗨𝘀𝗲𝗿𝟲𝟵 😍☺️😆
@𝗺𝗮𝘅𝗵𝗲𝘀𝘀𝗲𝘅 nasza ulubiona 😏😏😏
@𝗟𝗲𝗮𝗼𝗿𝘁𝗮𝗴𝗮_ 𝗺𝗮𝘅𝗵𝗲𝘀𝘀𝗲𝘅 no serio XD 😏
@𝗿𝗼𝘀𝗲𝘀𝗮𝗹𝗺𝗼𝗻𝗺𝗮𝗿𝘆 😜🤓🤠🤧❤️
@𝗨𝘀𝗲𝗿𝟴 fuj lol co to ma być
@𝗨𝘀𝗲𝗿𝟮𝟬 𝗨𝘀𝗲𝗿𝟴 zgadzam się
@𝗷𝗮𝗰𝗸𝗱𝗴𝗿𝗮𝘇𝗲𝗿 hi 🤚🏻
@𝗟𝗲𝗮𝗼𝗿𝘁𝗮𝗴𝗮_ 𝗷𝗮𝗰𝗸𝗱𝗴𝗿𝗮𝘇𝗲𝗿 hi ✋🏻
Co tu się odwaliło?!
Czy w tym momencie napisał do mnie sam Jack Dylan Grazer czy to fake konto? No muszę od razu sprawdzić.
Zrobiłam jak pomyślałam i od razu kliknęłam.No nie. Jak to możliwe?
Zaczęłam piszczeć. Akurat moja mama przechodziła obok mojego pokoju a że miałam drzwi otwarte to weszła, spojrzała na mnie jak na debilke, wzruszyła ramiona i wyszła. Nawet nie zwróciłam na nią zbytnio uwagi.
Uspokoiłam się i dalej zaczęłam pałować drugą walizkę i torbę (tak zabieram pół szafy XD)
>>>>>>>>>> Magia czasu <<<<<<<<<<<Po spakowaniu wszystkich toreb, walizek i mojego plecaczka była 15.48. Tak wiem pakowałem się wieczność ale cóż jak trzeba to trzeba. Poszłam na dół pooglądać trochę telewizję. Siedział tam mój tatuś.
- Hej - powiedziałam - co oglądasz? - zapytałam od niechcenia
- Hej córciu. Lecą ,,Przyjaciele'' oglądasz ze mną? - spytał
- Jasne, bardzo lubię ten serial - taka była prawda. Jak nie ST to Przyjaciele. Taki standard.
Carole zeszła na dół ze swoimi walizkami.
- Gdzie twoje walizki Lea? Jeśli są w pokoju to znieś je już do przedpokoju. - oznajmiła moja mamusia.
- Dobrze już po nie idę - odpowiedziałam i udałam się do pokoju słyszałam tylko jeszcze mamę
- Patric'u zrobisz kolację? - spytała taty
- Tak kochanie już idę - powiedział tata i udał się do kuchni.
Zniosłam walizki a kolacja już czekała. Pięknie pachniało w całek kuchni.
- Co na kolacje? - zapytałam z ciekawości
- Naleśniki z syropem klonowym i z borówkami - powiedział dumnie
- O tak. Dziękuję. - podbiegłam i przytuliłam tatę.
- No, jesz je ostatni raz i przez miesiąc ich nie będziesz jadła - tata się zaśmiał
- No tak haha - również zaśmiałam się
Po zjedzeniu przebrała się w moją piękną różową pidżamkę i poszłam spać.
𝗡𝗶𝗲 𝗺𝗼𝗴𝗲̨ 𝘀𝗶𝗲̨ 𝗱𝗼𝗰𝘇𝗲𝗸𝗮𝗰 𝗷𝘂𝘁𝗿𝗮!𝗦𝗶𝗲𝗺𝗸𝗮
Taki dość luźny rozdział.
A jake są wasze ulubione
emoji? / 😍🥴🤤🥺😏😡🤭𝗠𝗶𝗰𝗵𝗮𝘀𝗶𝗮
CZYTASZ
𝗜 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼𝗼, 𝗵𝗼𝗻𝗲𝘆 Noah Schnapp
FanfictionLea Ortaga to 15-letnia blondynka mieszkająca w Hollywood. Jej mama jest znaną stylistką gwiazd. Dostała propozycję pomocy przy projekcie Stranger Things. Lea wieloma prośbami w końcu wkupiła się w łaski mamy i jedzie z nią na plan serialu. Czy ud...