Hey corçlar. Size dediğim gibi bölüm geliyor. Okullar açılana kadar en azından böyle. Hadi ben sizi alıkoymayayım da okuyun.
Media: Emir (yakışıklı çocuk ha)
"Adamı böyle ikiletirler işte"
Nasıl kapak yapmıştım amma
Hani alkışım???
"Sarya sen şimdi bu dingili gönderdin de yine gelirse, sana yamuk yaparsa var ya okul falan demem dalarım ben bu çocuğa."
"Yürü be! Kim tutar seni aslanım"
"Tamam, abartma sende"
"Sen dalarken abartmıyorsun ben aslan derken mi abartıyorum?"
"Heee"
"Kız çarparım şimdi ağzının ortasına, bak bir daha konuşuyor musun?"
"Ben mi konuşuyorum? Kendine bak önce canım arkadaşım?"
Mahalle ağzıyla konuştum;
"Kuru iftirağğ, yetişin komşulaaaağğ iftira atıyooolarrr beyaa!!"Bütün sınıf birden bana bakınca bunu bağırarak söylediğimi fark ettim. Vay canına yüzyılın icadını falan mı buldum bilgecan dede gibi çünkü herkes bana bakıyordu.
"Şeyy sanırım bi yanlış anlaşılma oldu . Özür dilerim."
Ezgi katıldı bana
"Evet gereğinden fazla biraz bağırdı arkadaşımız, sorry."Hâlâ bakıyorlardı.
"Lan bakılacak ne var? Dönün önünüze, Allah Allah. Hanım hanımcık diyoruz da anlamıyorsunuz."
Ezgi koluma vurup 'tamam lan, burası da babanın evi değil, sessiz oluver azcık.' dedi.
Herkes şaşkın şaşkın önüne döndü. Eveet yine başladılar o testi çözmeye. Sahi lan ben niye çözmüyorum?
Eh ben üstün zekalı olduğum için test neymiş be kralını getirsinler bana.
"Tamam lan hoca geldi. Sus daha."
"Kanka ders ney?"
"Kimya"
"Ooo en sevdiğim. "
Hoca dersi anlatırken dışarıdan müzik sesleri geldi. Sanırım okulun korosu. Hey maşallah çok güzel söylüyorlardı ha. Bu da ne hocaymış yahu hâlâ ders anlatmaya devam ediyor. Nasıl kaynatcam lan ben bu dersi?
"Lan bak senin adının geçtiği bir dersin çalışması var dışarıda. Hadi kaynatsana şu dersi."dedim Ezgi'ye.
"Kızım bak seni döverim harbiden."
"Ne ya? Müzik dersinde 'ezgi' diye bir kavram yok mu? Yalan mı ha yalan mı?"
"Kızım sen sabrımı sınamak için mi geldin dünyaya."
Pişkince gülerek 'evet' dedim.
" Yok lan kaynatmıyorum."
"Kızım illa kazan mı getirek kaynat diye"
Bana öyle bir baktı ki çenemi kapatmak zorunda kaldım. Off ben bu dersi dinlemek istemiyorum. Hoca birde hayvan gibi test ödevi veriyordu zalımın kızı.
Acaba burdaki hocalar çok sert miydi ? Yani espri yapsam kızarlar mı acaba ? Amaaan canım en fazla 2 test daha çözdürürler , bende beni çok seven yardımsever arkadaşımdan alırdım cevapları-ezgiden-.
"Pışt Ezgi, test cevaplarını benimle paylaşır mısın?""Banane kızım. Çöz kendi testini. Baştan söyleyeyim vermem."
"Seni böyle bilmezdim Ezgi'cim. Bende seni yardımsever, arkadaşlarının iyiliğini düşünen biri olarak tanıyordum. Meğersem hiçte öyle biri değilmişsin. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri Mayın
Chick-LitBen aşka inanmam. -neden Çünkü .... - çünkü? Bilmiyorum. Öyle bir şey yaşamadığım için olabilir başka bir sebepten belki çevremde gördüklerimden - peki, bizde seninle aşkı beraber öğreniriz bende bilmiyorum çünkü