Merhaba arkadaşlar. Bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz.
Media: SARYA(telefon çalıyor)
Kim bu sabahın köründe arayan ya. Benim güzelim uykumu bozan. Ne güzel uyuyordum ya.
"Alo Sarya uyandın mı?"
"Yok hâlâ uyuyorum. Bu konuşan kim acaba?"
"Tamam hadi hemen çabuccakk hazırlan."
"Niye ya daha saat kaç?"
"Unuttum deme sakın!"
Düşünüyorum. Yo hiçbir şeyi unuttuma gelmiyor .
"Neyi unutmuşum?"
"İnanmıyorum sana. Yarın babanın doğum günü ve hatırladığım kadarıyla ne babana hediye aldın ne de parti için kendine kıyafet aldın?"
Eyvah! Unuttum işte ya yarın en kıymetli hazinemin doğum günü
"Sağol kankilerin kankisi ezgim. Hazırlanıyorum saat 13.00 gibi bize gel birlikte gideriz."
"Bende olmasam varya Sarya senin halin ne olurdu? Tamam geliyorum ama ben gelene kadar şu sakarlıklarını yap ben gelince bitsin ve devam etmesin"
"Bak kalbimi kırıyorsun ne var ya benim sakarlıklarımda alt tarafı her sabah yataktan kalkarken düşüyorum , merdivenden inerken düşüyorum , kahvaltıda 2 tabak bir bardak kırıyoru..
"Tamam tamam yeter sen kim sakar olmak kim ? Hadi görüşürüz ✋✋"
"Tamam ezgim görüşürüz."Yataktan kalkarken yine düştüm bu artık benim hayat felsefem. Hemen kahvaltıya indim. Kahvaltımı yaptıktan sonra annem "yardım et "dedi. Ben şok oldum çünkü annem benim masayı toplamama nadiren izin verir onda da zaten tabak çanak kalmaz ama neyse bu sefer çok dikkatli olacağım. Elime kendi tabağımı alıp mutfağa götürdüm. Babamdan sabah öpücüğümü aldım . Babam benim bu dünyadaki en sevdiğim insan. Gerçekten onu o kadar çok seviyorum ki canımı bile verecek kadar.
Aklımdan böyle düşünürken babamın tabağını elimden düşürdüm işte ya . Ama gittikçe kendimi geliştiriyorum. Masayı topladıktan sonra annem" aferin benim saryama sadece ve sadece 1 tabak kırdı . Artık bundan sonra masayı sen toplayacaksın. Eh artık üniversiteye gidince kendi evini sen temizleyeceksin."
"Anne zaten ben temizlik yapmayı biliyorum arada bir tutan sakarlığım buna engel oluyor ama artık o kadar da sakar değilim. Zamanla şu tabak kırma da biter ki zaten bitmişe benziyor."
Babam da " gitme benim prensesimin üstüne annesi ,yakında seni de geçer ."
Ayy ayy işte benim babam ya hemencecik kızını savunur.
Babama sarılıp"tabi annemide geçeceğim ben yakında, benim süpermenim."Ezgi geldiğinde hemen dışarı çıktık . Zaten bugün cumartesi haftaya pazartesi okullar açılıyor. Lise son ve sınav senesi . Gerçekten heyecanlıyım. Bu sene sınav senem olduğu için koleje gideceğim. Daha önce de koleje gidiyordum ama bu sene başarı yüzdesi daha yüksek olan bir koleje gideceğim.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
"Sarya şu elbiseye bak bence bunu almalısın . Hatta al."
"Ben biraz daha bakacağım . Bu çok abartılı. Biliyorsun bu kadar abartı bana fazla."
"Ama çok güzeldi."Biraz daha dolaştıktan sonra kendime sade ve güzel bir elbise beğendim. Sıra babama hediye almaya gelmişti.
Sonunda bir saat dükkanına girdik. Girdiğim anda kendimi bir tuhaf hissettim . Ama neyse herhalde çok yürümektendir. Gözüme bir saat çarptı ve çok hoşuma gitti. Eminim ki babam bunu görünce çok beğenecek
Tam elimi uzatıp alıyordum ki benimle birlikte aynı saate el uzatan biri belirdi karşımda. Kendimi çevirinci karşımda....Ve bölüm sonu umarım beğenmişsinizdir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri Mayın
Romanzi rosa / ChickLitBen aşka inanmam. -neden Çünkü .... - çünkü? Bilmiyorum. Öyle bir şey yaşamadığım için olabilir başka bir sebepten belki çevremde gördüklerimden - peki, bizde seninle aşkı beraber öğreniriz bende bilmiyorum çünkü