53. deo

688 42 0
                                    

Sedeo je u senci kafića gledajući non-stop na ručni sat. Zatim je podigao pogled i ugledao mene.
Nasmešio mi se ljupko, kao što bi to uvek uradio. Držala sam se ozbiljnog stava sve dok nisam prišla stolu za kojim je sedeo i pozdravila se sa njim poljubivši ga u obraz.
L: ,,Konačno smo se našli."
J: ,,Aha."
Prišla nam je kelnerica pitavši nas šta ćemo da pijemo te sam odabrala espreso a Leonid kapučino.
Prstima je vrteo narukvicu na suprotnoj ruci.
L: ,,Često si počela da se viđaš sa Čudakom."
J: ,,Mihajlo."
L: ,,A, da, Mihajlo Smirnov."
Izgovorio je njegovo ime i prezime sa velikom dozom prezira.
J: ,,Da. Učimo zajedno."
L: ,,Zašto nisi pitala mene da ti pomognem sa učenjem? Bio sam đak generacije pre dve godine."
J: ,,Zauzet si i ovako."
L: ,,Nikada nisam zauzet kada si ti u pitanju i svejedno ne bi prihvatila moju pomoć već njegovu."
Zaćutali smo kada nam je kelnerica ponovo prišla i donela nam kafe koje smo tražili. Pomešala je kafe davši meni kapućino a Leonidu espreso. Izgledala je nervozno. Mora da su joj ovo prvi dani rada ovde.
Uhvatila sam je za ruku koju je nervozno mlatila u vazduhu.
J: ,,U redu je. Sami ćemo."
Ćutke je klimnula glavom u znak zahvalnosti i otišla.
J: ,,Šta se desilo prošlog leta između tebe i Aline?"
Odmah sam prešla na važnu temu razgovora preskočivši ono o čemu smo malopre razgovarali.
L: ,,Dosta toga. Ukoliko se sećaš, u junu si otputovala u Pariz."
J: ,,Da..."
Otpila sam gutalj vrele kafe.
J: ,,Nastavi."
L: ,,Alina i ja, često smo provodili vreme zajedno.."
Podigla sam pogled sa svojih ruku. Leonid i Alina?
L: ,,Izlazili smo u klubove."
J: ,,Pazi šta pričaš."
Povisila sam ton.
L: ,,Ne šalim se. Išli smo zajedno. Pored mene se nikada nije drogirala ali je pila."
Protrljao je slepoočnice kao da želi da se doseti baš svega.
L: ,,I jedan dan smo išli na Petrovu žurku, zajedno."
Grizao je usne sve više i više.
L: ,,Alina se tada dobro napila. Ja sam malo manje pio."
Odmahivala sam glavom a suze su mi navirale na očima.
J: ,,Nemoj mi reći."
L: ,,Svi ostali su bili napolju a ja sam sa Alinom ušao u kuću. Bolela ju je glava, imala je mučninu i na kraju je povraćala. Ispovratila je sav alkohol iz sebe a ja sam je kasnije umio i sredio."
Sa iščekivanjem sa cupkala nogom o pod.
L: ,,Dugo smo razgovarali i činilo mi se da je bila u redu. Poljubio sam je tada...i imali smo odnos.."

Ćutim o tebi (Završena)Where stories live. Discover now