87. deo

685 39 0
                                    

Hladan vazduh dopirao je iz podruma. A kako smo se spuštali niz merdevine bilo je sve hladnije. Prvi se spustio Ilija i zatim je mene dočekao dole i pomogao mi je da siđem sa drvenih merdevina koje nisu bile sasvim čitave. Bile su prljave i prekrivene prašinom.
Zakopčala sam bolje jaknu jer je nalet hladnoće dopirao iz svakog pravca. Oko nas su bili samo zidovi, slični onima koji bi se viđali u horor filmovima.
Pružio mi je ruku.
I: ,,Drži se za mene dok budemo išli dalje."
Nisam ga uhvatila za ruku ali za jaknu jesam. Previše bi bilo čudno da ga držim za ruku jer ni u jednom trenutku nisam prihvatala njegov flert, za koji sve vreme mislim da jeste bio flert.
Umesto lampe na telefonu, ona se nalazila u kacigi koja je izgledala kao majstorska. Ova je bila plave boje i bila je iznutra mekana.
Naišli smo na zaključena vrata koja su se nalazila od ulaza u podrum četiri metara.
J: ,,Kako ćemo ući?"
Uzdahnuo je.
I: ,,Pozvaću pomoć."
To je učinio vikući na merdevinama. Naslonila sam se na zatvorena vrata lupajući po njima.
Osećanja su mi bila ugašena otkako sam ušla u ostavu i podrum. Srce mi je lupalo normalnom brzinom, moglo bi se reći sedamdeset otkucaja u minutu.
J: ,,Zar nas samo ovaj zid deli?"
Tiho sam pitala sebe. Pitanje je bilo upućeno Alini koja se nije nalazila pored mene. Nisam osećala njeno prisustvo. Šta ako ona nije tu?
Testerom su slomili katance na zaključanim vratima. Ponovo je hladan vazduh dopirao do nas.
I: ,,Ali ovde nema nikoga."
Iskolačila sam oči uđevši u najgori mogući prostor koji sam ikada videla. Pored zida se nalazio zarđali krevet samo sa ćebetom bez dušeka. Uslovi nisu nisu ni za životnje, kamoli ne za osobu. Pored kreveta se nalazila vece-šolja i, Alinina omiljena majica bila je bačena na podu. Bila je pocepana. Ilija me je zaustavio kada sam htela da je uzmem.
I: ,,Moramo da je pošaljemo na proveru netaknutu."
Ubrzano sam disala. Suze su mi se skupile u očima.
J: ,,Gde je Alina?!"
Stegla sam Ilijinu jaknu.
J: ,,Gde je?!"
Nije se opirao dok sam mu stezala ruku sve jače.
I: ,,Trenutno razgovaraju sa Alininim ocem, Pavletom, koji se konačno otreznio."

Ćutim o tebi (Završena)Where stories live. Discover now