77. deo

708 45 4
                                    

M: ,,Sećam se svega kao da je bilo juče i to sećanje me proganja te dve i po godine. Pola godine ju je pratio, sve do jednog dana kada nije više mogao da se bakće sa njom. Pričala mi je o njemu ali sigurno se on ne bi plašio dečka od petnaest godina poput mene."
Ruka sa povezom mu je zadrhtala.
M: ,,Jedan dan je prosto nestala. Bio je to jedan jesenji dan. Nismo shvatali šta se dešava. Svaki dan dolazila je na vreme kući, imala je uvek manje časova od mene, ili bi se vraćala sa mnom. Tog dana, čekao sam je u holu škole. Zvao sam roditelje i nije se vratila kući. Svih je strefio šok. Nije se javljala ni na telefon."
Zaćutao je kada su prolazili učenici mlađeg razredna od nas, mora da su sada deveti. Smejale su se dve devojke. Udarila me je tuga poput šamara. Podsetile su me na mene i Alinu.
M: ,,Mora da je bila u školi, sve vreme sam to mislio. A onda su se začuli krici..."
Dve suze su mu se spustile niz levo oko. Zabolele su me. Gotovo da sam osetila isti bol koji on oseća.
M: ,,Sala za fizičko. Tuda me je prvo poveo osećaj i nije pogrešio. Taj kreten pokušao je da siluje moju sestru. Ona je vrištala i plakala. Nije mogla ništa da uradi kada je mnogo veći i snažniji od nje. Uhvatio sam ga nespremnog i tukao sam ga tolikom jačinom da sam ga umalo ubio. Sestra me je odvukla od njega. Bio je u komi dva dana...ali on je sada živ. Moja sestra nije. Zbog velikog šoka, sa mojom majicom na sebi potrčala je na ulicu. Vikala je i plakala...Ta slika mi se urezala u glavi. Stajala ja nasred puta kada sam izašao krvavih ruku iz škole da je potražim.
A, u drugom trenutku, više je nije bilo. Udarila su je kola koja su išla velikom brzinom."
Već je uveliko zaplakao. Nije obraćao pažnju na druge učenike koji su ga gledali. Bio je u magli tuge koja se nije sklanjala.
M: ,,Osećao sam se krivo. I, pored svega, poslali su ga samo u popravni dom, a ja sam se nalazio četiri dana u ćeliji jer ga umalo nisam ubio. I gde je tu pravda?"
Kada me je pogledao, momentalno sam zaplakala ugledavši njegove zakrvavljene i uplakane oči. Zagrlila sam ga i zajecala zajedno sa njim. Shvatila sam da nisam samo zaljubljena u njega kada sam poželela da delim sa njim njegovu tugu. Zavolela sam ga.
Ovaj dečko mi je prirastao srcu.

Ćutim o tebi (Završena)Where stories live. Discover now