Četvrtak
Stavila sam jednu ruku preko očiju plašeći se da vidim rezultate. Svi su se okupili oko oglasne table u holu te se napravila ogromna gužva. Kada se pola gužve sklonilo prišla sam tabli. Počela sam da tražim ime i prezime od kraja.
Iskolačila sam oči kada se nisam nalazila na listi manjoj od crvene linije. Top dvadeset je ulazilo među najbolje. Šta ako me ni nema?
Srce mi je lupalo kao ludo. Prst mi je drhtao. Pronašla sam svoje ime i prezime odmah pored Mihajlovog. On je prvi. Ja sam bila druga. Noge me nisu držale. Kolena su mi zaklecala. Lice mi se ozarilo od sreće te sam razvukla osmeh preko celog lica.
Okrenula sam glavu kada me je jedna ruka uhvatila za ramena.
M: ,,Očekivano. Čestitam."
Rekao je stojeći iza mene.
Okrenula sam se i zagrlila ga čvrsto.
J: ,,I ja tebi. Hvala ti previše."
Smejala sam se glasno. Pogledi drugih učenika su lutali po nama. Gledali su nas sa manjem čuđenjem nego što se očekivalo.
M: ,,Uvek."
Uzvratio mi je zagrljajem. Spustio je ruke na moja krsta i pritisnuo me je jače uz sebe. Njegov predivan parfem me je raznežio. Setila sam se prvog dana kada je došao u školu, njegovog pogleda kada smo se prvi put sudarili u kafeteriji, zatim učenja. Koliko može biti hladan, toliko može biti i divan.J: ,,Ne mogu da verujem u ovo. Nerealno je."
Uzbuđeno sam cupkala nogama o pod otvarajući jogurt.
M: ,,Nikada nisi bila glupa, niti među poslednjima. Zašto si mislila da ne možeš?"
J: ,,Znala sam da mogu. Ali, da se nadjem na rang listi ispod tebe...to se ne dešava."
Osmehnuo se.
M: ,,Ali se desilo."
Pažljivo je rastavio batak na tanjiru. Školska trpezarija je bila praznija nego inače.
M: ,,Mesec dana i po dana si učila sve vreme."
J: ,,Prvi put u životu sam uložila toliko truda. Postaću advokata."
Klimnuo je glavom.
Sneg napolju je padao posle par sunčanih dana.
J: ,,Hvala ti što si imao strpljenja."
M: ,,Ne znam kako sam uspeo."
Udarila sam ga po ramenu.
J: ,,Baš ti hvala."
Nakezio mi se, smejući se.
Xx: ,,Mihajlo."
Prišla nam je devojka iz Mihajlovog odeljenja. Prepoznala sam je odmah, videla sam je da sedi ispred njega.
Samo što nisam znala kako se zove.
M: ,,Reci."
Xx: ,,Možeš li mi pomoći u učenju?"
Odmahnula je glavom prema meni.
M: ,,A sada ti trebam?"
VOUS LISEZ
Ćutim o tebi (Završena)
Mystère / ThrillerValerija, vodila je sasvim običan život kao prosečna tinejdžerka. Pored neuzvraćene ljubavi od dečka sa kojim zapravo nikada nije ni pričala, ona shvata da se njena najbolja drugarica u poslednje vreme ponaša suviše čudno. Postala je daleka, sve ređ...