*Pov.Olivia*
- Melissa naprawdę nie mam ochoty na imprezy- Wyjąkałam do telefonu.
- Oj no Livi tylko jedna impreza. Co ci szkodzi?- Zapytała moja przyjaciółka.
- Ale obie dobrze wiemy jak kończą się imprezy z tobą. Albo obie jesteśmy zalane w trzy dupy, albo ja wynoszę cię z klubu bo nie jesteś w stanie iść sama.
Melissa Young to moja najlepsza przyjaciółka chyba od zawsze. Nasi rodzice przyjaźnią się od czasów kiedy jeszcze nas nie było na świecie. Ufam jej w 100% i kocham ją nad życie. Wiem że mogę jej o wszystkim powiedzieć a to zostanie między nami. Jej charakter bardzo różni się od mojego. Ja jestem spokojna i nie bardzo lubię przebywać w towarzystwie wielu ludzi, natomiast ona to całkowite przeciwieństwo mnie. Lubi chodzić na imprezy i zawierać nowe znajomości z płcią przeciwną. Ma piękne błękitne oczy, długie blond włosy i bardzo jasną karnację co czyni ją wyjątkową i jedyną w swoim rodzaju. Miała wiele chłopaków i w porównaniu ze mną która nie była nigdy w związku, on jest specem od relacji damsko-męskich.
- No ok tu się z tobą zgodzę. No ale weź, jedna impreza. Proszę.
- Nie
- Proszę, proszę, proszę, proszę
- Ok, tylko jedna, i żeby nie było, nie piję dużo.
- Jej. Szykuj się będę koło 8.pm.
-Coś czuję że będę tego żałować.- Przerwał mi dźwięk zakończonego połączenia.
Spojrzałam na zegarek by zobaczyć ile czasu mi zostało. 6.pm Mam jeszcze 2 godziny więc obejrzę jeden odcinek Top Model i zacznę się szykować.
***
Po skończonym odcinku mojego ulubionego programu poszłam na górę by się przygotować.
Podeszłam do mojej szafy i wyciągnęłam zwykłą czarną sukienkę do połowy uda. Weszłam do łazienki i się przebrałam. Gdy ubrałam mój strój na dzisiejszy wieczór zaczęłam robić trochę mocniejszy makijaż niż zazwyczaj.
Make up wyglądał tak:
A sukienka prezentowała się tak:
CZYTASZ
One Day To Love || Shawn Mendes
FanfictionOlivia Scott- To 18-sto letnia dziewczyna z Toronto która marzy o spotkaniu swojego idola. Czasami jest sarkastyczna i wredna ale jest bardzo delikatną i wrażliwą osobą. Shawn Mendes- To 19-sto letni idol i obiekt westchnień tysięcy nastolatek. Cho...