6 fejezet

49 1 0
                                    

Két nappal később vagyunk jelenleg. Mondhatni összejöttünk. Senki sem tudja ezt az egészet, csak kettőnk közt maradt. Nagyon örülök ennek a kapcsolatnak rég voltam már kapcsolatban és már el is felejtettem milyen is ez.

-Jó reggelt édes! - kapok puszit a nyakamra ébresztőként.

-Jó reggelt csibém! - fordulok felé egy csókért, amit meg is kapok. -Édes a csókod, mint mindig. - harapok bele ajkába és még egy puszit adok neki mielőtt elhúzódnék.

-Ki kellenne szállni az ágyból. Suliba is kell menni. - mondja tönkre téve a pillanatot.

-Nem maradhatnánk itthon? - nézek rá nagy boci szemekkel. -Ez jobb szórakozás, mint a suli- húzom magamhoz törékeny testét és elkezdem csókolgatni a nyakát. Közelebb húz magához először, de észheztér hamar és elhúzódik, amire csak egy morgással reagálok.

-Nem maradhatunk és tényleg jobb lenne ez, de hagyd abba mert még a végén elkésünk. - húzódik el tőlem. Csalódott vagyok, de igaza van. Neki ki kellene járnia ezt a sulit. Már ha megéli azt a napot. Továbbra is megvan a feladatom, mivel nem adtam fel. Veghez kell vinnem a küldetést. Nem bukhatok el. Viszont nagyon élvezem most ezt a helyzetet, úgyhogy rendesen ki is fogom élvezni. Néha nekem is jutnia kell egy kis szórakozásnak. Végül is van még több mint 2 hónapom körülbelül. A magamnak kitűzött cél nem sikerült teljesítenem, de még jó, hogy sok időt kaptam rá.

-Ez meg hogy kerül a fürdőbe? - kérdezi és mikor ránézek Cukit láttom meg a kezében.

-Jobb kérdés, hogy hogy került hozzád? - szállok ki az ágyból egy kicsit morcosan.

-Találtam a fürdőben. - közli velem, mintha semmi jelentősége nem lenne.

-Add ide- nyújtom ki a kezem.

-Előbb áruld el, hogy minek van ez nálad! - erősködik.

-Semmi közöd hozzá! - vágom rá. - Csak add ide Cukit! - emelem meg egy kicsit a hangom.

-Még neve is van? - hitetlenkedve néz rám.

-Hát persze- mondom mintha ez magától értetődő lenne és kikapom a kezéből.

-Hát jó, de a magyarázatot szeretném ettől függetlenül. - makacskodik tovább.

-Már mondtam, hogy az én világom sokkal másabb, mint a tiéd. - közlöm vele és elrakom a pengém szem elől.

-Rendben. Egyelőre elfogadom ezt a választ, de még beszélünk erről. - mondja és csöndben folytatja a készülődést. Nem értem miért kell majd erről beszélnünk. Nem kellene erőltetnie, mert nem fog neki tetszeni az igazság. Az egyetem átlagosan telt. A reggeli veszekedésen túltettük magunkat és egésznap elvoltunk úgy, hogy nem mutattuk azt, hogy együtt vagyunk valójában. Szerintem senkinek sem tűnt fel. A délutánt is együtt töltjük mint mindig.

-Mit csináljunk ma? - kérdezi az autóban haza felé menet.

-Amit csak szeretnél- mosolygok rá.

-Akkor sorozatozunk! - mondja. Így is tettünk. Romcsiba sorozatot néztünk, mikor megszólal a telefonom.

-Ki zaklat ilyenkor? - nézek rá az órára, fél négy van már. Méreg neve villan fel a képernyőn - Mindjárt jövök ezt fel kell vennem. - állok fel és elvonulok a konyhába - Szia! Nem számítottam rá, hogy fel fogsz hívni. - veszem fel a telefont.

-Szia P! Jó hallani a hangod, hogy még megvagy! - kezd el viccelődni.

-Mi történhetet volna velem M? - teszem fel a kérdést, amire egyértelmű a válasz.

párom gyilkosa /befejezett/Where stories live. Discover now