Eljött a cselekvés napja. Egész héten terveztem és kitaláltam a legjobb tervet, hogy hogyan zárjam le a Helen ügyet. Egy üzenetet küldtem neki, hogy ma este vacsorázzunk együtt. Kikötöttem, hogy csak beszélgetni szeretnék semmi többet és hogy mindenféleképpen a fűzős ruháját vegye fel. A vacsorához készülődők, mikor kopognak.
-Ki vagy?
-Méreg. Bemehetek? - kérdezi.
-Persze. Gyere csak. - nyitom ki az ajtót. -Szia. Hogy-hogy itt? - kérdezem meglepve. Senkit sem vártam.
-Biztos vagy benne, hogy sikerülni fog? - érdeklődik a tervem iránt. A tervet elmondtam neki, de a lányhoz fűződő érzéseimet továbbra sem közöltem vele.
-Hát persze- vágom rá magabiztosan.
-Oké. Csak sok sikert akartam kívánni mielőtt lelépsz. - küld felém egy mosolyt.
-Köszönöm. Tudom, hogy sikerülni fog most. -mondom magabiztosan.
-Úgy legyen! Na én megyek is G-nek már biztos szüksége van rám. Szia. -köszön el.
-Szia- köszönök el tőle. Mosolyogva csukom be az ajtót és neki állok a sminkem elkészítéséhez. Már a felével kész vagyok, mikor megint kopognak.
-Ma senki sem hagy békén? - nyitok ajtót. - Szia Bárd! -nézek rá meglepődve.
-Hű de szexi vagy baba! - tátva marad a szája és úgy mér végig, amint meglát.
-Miért jöttél B? - kérdezem kicsit már idegesen.
-Ja. Gondoltam sok sikert kívánok. - mosolyog rám.
-Köszönöm. Mi van, hogy mindenki így aggódik? Eddig senkit sem érdekelt egy küldetésem sikere sem mi történt, hogy ez megváltozott? - nézek rá értetlenül.
-Nem tudom P, de érződik rajtad, hogy máshogy állsz ehhez. - von vállat.
-Honnan tudhatnád te? Alig ismersz. - forgatom a szemeimet.
-Az lehet, de beszélgettünk Méreggel és ő mondta. -nem is tudja, hogy ezzel elárulta magát.
-Hm...- elgondolkoztató. - Valami más?
-Nem nincs. Megyek is. Nem tartalak fel.
-Azt megköszönöm.
-Szia! - köszönünk el egymástól.
Befejezem a sminkemet és magamhoz veszem az előre kikészített táskám. A lépcsőn megyek le, mikor T jön velem szembe.
-Szexi vagy csajszi- mér végig, mikor meglát.
-Köszönöm- mosolygok rá.
-Hova tartasz ilyen ruhában? - érdeklődik.
-Befejezem azt, amit már rég kellett volna. - mondom.
-Oh értem. Sok sikert. -továbbra is perverzen mosolyog va.
-Köszönöm neked is- rázom a fejem.
-Majd beszélünk. - megy tovább.
-Szia- köszönök el. Nem értem mi van az emberekkel ma. Erik vár az ajtóban.
-Csak nem te is jöttél sok sikert kívánni? - kérdezem tőle, mikor odaérek hozzá.
-Pontosan Penge.
-Miért? - nézek rá kérdőn.
-Mi miért? - néz értetlenül.
-Miért viselkedik így mindenki velem most? -teszem fel a kérdést, amirre még mindig nem kaptam választ senkitől sem.
YOU ARE READING
párom gyilkosa /befejezett/
Short StoryBérgyilkos vagyok, ennyit kell tudnod rólam. A nevem sosem állandó. A főnököm csak Pengének hív, ígyhát ne csodálkoz, ha így szólítanak. Egy lányra vadászom. Kaptam 3 hónapot arra, hogy eltegyem lábalól. Elég sok idő erre a feladatra. Ez egy kivéte...