Josephine:Και πριν λιγο με ρωτησες γι αυτο...εσυ γιατι δεν εισαι με την γυναικα σου και εισαι εδω?τι δουλεια ηθελες εδω?
Federico:Aπλα κατι ηθελα να μην σε νοιαζει....
Josephine:TI HΘΕΛΕΣ?
Τοτε ακουγετε η πορτα να χτυπαει και γυρναμε και οι δυο να την κοιταξουμε...
?:Federico ανοιξε!!!
Μολις ακουμε την φωνη κοιτιομαστε και οι δυο...με κανει νοημα να μπω στο μπανιο,περνω τα πραγματα μου και παω...
Jessica:Τι σκατα θες εδω?
Ακουω πισω απο την πορτα τι λενε...
Federico:Να μην σε νοιαζει Jessica εσυ τι δουλεια θες εδω...
Jessica:Καλα νομιζεις οτι μπορεις να φευγεις ετσι στα ξεκαρφωτα?και δεν μου ειχες πει καν που θα ησουν!!!
Federico:Kαι εσυ πως με βρηκες ειναι η αληθεια?
Jessica:Πιστευες θα το αφηνα ετσι?ΕΒΑΛΑ ΝΤΕΝΤΕΚΤΙΒ!!!ΑΧΡΗΣΤΕ!!!
Federico:ΟΡΙΣΤΕ?ΠΑΣ ΚΑΛΑ JESSICA?ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ JESSICA...δεν αντεχω αλλο αυτη την κατασταση ουτως η αλλος αυτο που ζουμε ειναι ενα ψεμα κανενας δεν ειναι ευχαριστημενος απο τους δυο μας, ας χωρισουμε ειναι το καλυτερο...
Jessica:Δεν σοβαρολογεις...ξερεις οτι αν χωρισουμε παει η συμφωνια με τους πατεραδες μας και τις επιχειρησεις που θελει ο δικο σου πατερας και ο δικος μου...και ουτως η αλλος το ξερεις οτι αν χωρισουμε υπαρχει μεχρι και πιθανοτητα να τα χασετε ολα Federico...ΟΛΑ!!!!ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΑΙ!!!
Ωχ...τον εκβιαζει αυτο δεν ειναι καθολου καλο...
Federico:Πραγματικα Jessica...εισαι πολυ πουτανα απο τον τροπο μονο και μονο που φερεσαι στην κατασταση...απλα εισαι μια πουτανα που τους εκμεταλευεται ολους και ολα...ΧΕΣΤΗΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΥΓΕ ΚΑΡΓΙΟΛΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ!!!
Μολις ακουω την πορτα να χτυπαει δυνατα βγαινω εξω με χιλια νευρα...πως της μιλαει ετσι?
Josephine:ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΡΑ?
Γυρναει προς εμενα...
Federico:Τι αληθεια τωρα ρε Josephine?εφυγε αυτο θελαμε και οι δυο...
Josephine:Kαι παλι δεν επρεπε να της μιλησεις ετσι!!!ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΕΤΣΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕΣ ΔΕΙΞΕΙ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΑΛΛΑ ΕΚΑΝΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΕ ΠΡΙΝ!!!ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ?ΠΡΩΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΜΕ ΑΦΗΣΕΙΣ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΕΔΩ!!!
YOU ARE READING
~After years~
RomanceΗ Josephine 25 χρονων κοπελα πλεον επιστρεφει στην παλια της πολη την New York με προαγωγη απο την δουλεια της στο Los Angeles απο την τελευταια φορα που την ειδε ο πιο μεγαλος εχθρος της εχει αλλαξει για εκδικηση προς αυτον και σε οσους την κοροιδε...