Alex:Οχι δεν θα της πειτε τιποτα...οπως συμφωνησαμε ολοι τοτε...
Ariel:Αυτος μεθαυριο παντρευετε με την κοπελα του ε?
Κανει καταφατικα το κεφαλι του...
Federico POV
Σκεφτομαι να αναλαβω τον γαμο... Εξαλλου την εχω απατησει ποσες φορες εχει βγαλει κατι κερατα μεχρι τομ ηλιο...και οχι μονο αυτο κατι με τραβαει ολο αυτο να μην το κανω οτι θα το μετανιωσω και θα ειναι αργα μετα... Τρυγιρνανε ολες αυτες οι σκεψεις μου εδω και καμια εβδομαδα οτι θα της το πω τωρα δεν εξηγειτε αλλιως...ή τωρα ή ποτε... Ουτως η αλλος πολιτικος θα ειναι ο γαμος...οποτε μαλακιες...μια ωρα αρχιτερα να τελειωνω το παραμυθι αυτο...καλα ακουσατε παραμυθι!!!μονο και μονο για τον πατερα μου το εκανα για να μην ειναι απογοητευμενος με τον γιο του και να μην λενε οτι ο γιος του Roberto Russo δεν εχει γυναικα και τετοιες μαλακιες για την φημη...Ερχετε η Jessica και καθετε δτην αγκαλια μου στα ποδια μου και βαζει να δει τηλεοραση...
Jessica:Αυριο εσυ θα πρεπει να πας αγαπη μου στον Alex για να μεινεις?δεν κανουμε θρησκευτικο αλλα να μην τα γαμησουμε και ολα να κραταμε τα εθιμα...
Εθιμα και μαλακιες...και πρωτον δεν μ αρεσει ο τροπος που μιλαει... Δεν ειναι 15χρονο κοριτσι να μιλαει ετσι...και δεν εφαρμοζει σε μια γυναικα να μιλαει ετσι στον αντρα της και σε οποιον δηποτε αλλον μαλακα...
Federico:Ποσες φορες θα σου πω δεν ειναι ωραιο να μιλας ετσι?
Jessica:Ποσες φορες θα πω δεν με νοιαζει τι πιστευεις εσυ και γρνικα αλλοι για εμενα?
Αυτο ηταν...το μπουμ μου ερχετε...
Federico:Ε δεν υποφερεσαι...
Λεω και την τραβαω απο πανω μου με δυναμη για να σηκωθει απο τα ποδια μου...
Federico:Ως εδω ηταν!!!να σου πω κατι? Ο ΓΑΜΟΣ ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ!!!!!!
Jessica:Οριστε?δεν γινετε αυτο που λες εχουμε κανονισει ειδη ημερομηνιες...και μην ξεχνας αγαπουλα μου οτι ο πατερας σου θα στεναχωρηθει και θα χαλασει η συμφωνια με τον δικο μου αν τα χαλασουμε εμεις οι δυο...
Συμφωνιες και παπαριες....εχε χαρη που το κανω για τον πατερα μου...
Φευγω απο εκει μεσα δεν αντεχω ουτε παραπανω λεπτο αν ειμαι μεσα αισθανομαι οτι θα την χτυπησω και δεν θελω να σηκωσω χερι σε κοριτσι δεν ειμαι και τοσο μαλακας...απλα με κανει εξωφρενων μερικεε φορες με την συμπεριφορα της... Περνω μπουφαν κινητο και βγαινω εξω απο το δωματιο και παω να φυγωκαι απο το σπιτι...
STAI LEGGENDO
~After years~
Storie d'amoreΗ Josephine 25 χρονων κοπελα πλεον επιστρεφει στην παλια της πολη την New York με προαγωγη απο την δουλεια της στο Los Angeles απο την τελευταια φορα που την ειδε ο πιο μεγαλος εχθρος της εχει αλλαξει για εκδικηση προς αυτον και σε οσους την κοροιδε...