Γυρναω απο την αλλη και βλεπω τον...
Τι κανει αυτος εδω??παναγια μου πως με βλεπει ετσι?ντρεπομαι αμαν!!και μολις με ειδε να φλερταρω με τον απαγωγεα μου αν θυμαμαι καλα?ωραια μπραβο josephine
Iσανοτερα βρε!!!
ΣΚΑΣΕ ΠΑΡΔΑΛΩ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΔΩ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ?
Βλεπω βλεπω αλλα να σε ρωτησω κατι πρωτου παθεις την κριση πανικου επειδη σε κατι δευτερολεπτα σε βλεπω να πυροβολεις στα αληθεια τα παιδια?
ΡΩΤΑ!!!!
Ο Federico ο κουκλος μου τι κανει εδω με τους φωνιαδες δεν μου ειπες ομως?
ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΩ ΚΑΛΗ ΜΟΥ???ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΩΡΑ?
Ναι μας νοιαζει γιατι σκεψου αν στο γυρισει εσενα μπορεις να του το γυρισεις και εσυ οτι στο εκρυψε ντα?
Α ΝΑΙ!!!
Μπραβο κερδισες μια μπαμια!!!
ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΜΠΑΜΙΑ ΣΚΑΣΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΕΔΩ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΡΑ!!!
Καλα καλα φευγω αρχισε η παρανοια το ηξερα!!!
Παρδαλωωω???που εισαι?μην μ αφηνεις μιονη με αυτους ρεεε!!!!
Παει εφυγε και η παρδαλω...εμεινα μονη μου με δυο μαλακες?α σορρυ ηθελα να πω με δυο αντρες...για την ακρηβεια πολλους τριγυρω αλλα τωρα εμεις εστιαζουμε σ αυτους τους δυο που ο ενας ειναι το αγορι μου και ο αλλος ειναι ο τρελος που στην ουσια με απηγαγε να το πω ετσι?ετσι θα το πω...
Bruce:Eπ αγορι μου τι κανεις ρε μαλακα?
Χαιρετιουνται και εγω μενω πισω κοκκαλο και δεν προκαλλω την τυχη μου ειδη ειναι σκατα...
Federico:Καλα ειμαι εγω εσυ με την κοπελα μου τι κανεις και δεν θα τα παμε καθολου καλα?
Α εμ.Παιδι σου ειπα κιολας οτι ημουν στο γυμναστηριο ενω ημουν εδω αυτο δεν το σκεφτηκε?
Θελεις να μαλωσετε ανθρωπε μου?
Οχι απλα να του το θυμισω ηθελα.
Σκασε και ασε ετσι τα πραγματα οπως ειναι!!μετα θα μαλωσετε ουτως η αλλος αφου το ξερεις απο μονη σου και αυτος σου ειπε οτι θα καθοταν στο γραφειο και ειναι και εδω
Δικαιο εχεις...
Οποτε απολαυσε το σοου το οτι θα τσακωθουν για εσενα δυο μαναρια και ασε αυτα τα φλορικα καλη μου!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~After years~
RomantizmΗ Josephine 25 χρονων κοπελα πλεον επιστρεφει στην παλια της πολη την New York με προαγωγη απο την δουλεια της στο Los Angeles απο την τελευταια φορα που την ειδε ο πιο μεγαλος εχθρος της εχει αλλαξει για εκδικηση προς αυτον και σε οσους την κοροιδε...