Προχωραμε στο αμαξι και μου ανοιγει την πορτα...κολλαω λιγο στο να μπω μου κανει νοημα αλλα συνεχιζω να μην μπαινω,κοιταω γυρω γυρω και με σπρωχνει μεσα στο αμαξι.Πεφτω στην θεση και σηκωνομαι,καθομαι και προσπαθω να σκεφτω οτι δεν θα παει τιποτα στραβα και ωσπου να ξεκαθαρισω το κεφαλι μ απο ολες αυτες τις σκεψεις αυτος ηρθε ειδη στην θεση του οδηγου και εβαλε μπρος.
Ετρεχε γρηγορα.Κανενας δεν μιλουσε στην διαδρομη ,Josephine ανασες ολα καλα θα πανε
Και εγω εχω χεστει ειναι η αληθεια
Αφου εισαι ο εαυτος μου πως να μην χεστεις καλο μ?Εδω τα χω κανει πανω μου παρδαλωωωωωωω!!!θα μας βιασουν ιιιιι
Ιιιιιι μας σκιζουν το βρακιιιι,τουλαχιστον να μου φερει λιγο νερακι διψασα και εγω η καημενη χωρις βρακακι
ΠΑΡΔΑΛΩ!!!!!!!!!ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ?ΘΑ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ!!!
Α ναι το ξεχασα αυτο συγγνωμη!!!ΣΥΝΧΩΡΙΑΝΟΙ ΜΑΣ ΒΙΑΖΟΥΝ!!!!!
Αμαν.
Φτασαμε ειδη εξω απο μια αποθηκη.Βγαινει απο το αμαξι και ερχεται μου ανοιγει την πορτα.
Ειδες.Gentleman.Μηπως να αφησεις τον federico να παρεις τουτον?
Σκασε.
Εγω για καλο το ειπα σου μαθαινει και σκοποβολη ενω ο αλλος τι σου μαθαινει πως να απλωνεις μπουγαδα?αυτο μεχρι και εγω το ξερω.
Ναι δικιο εχεις εδω που τα λεμε.
Bruce:Θα εισαι συνεχεια διπλα μου και δεν θα φυγεις.Ειναι επικινδυνοι μεσα εκει και σε θελω υπο την προστασια μου.Εισαι δικια μου και θα παραμεινεις δικια μου μην τολμησεις και κουνηθεις εκει μεσα.
Πλακα μου κανει τωρα ετσι????αμα ειναι αυτοι οι τυποι μεσα επικυνδινοι αυτος τι ειναι?ο Bruce Willis?
Τελος παντων το αφηνω να παει στο διαολο και γνωεφω καταφατικα.Προχωραω και βαζει το χερι του γυρω απο την μεση μου.Ναι τωρα αρχιζω να φοβαμαι πιο πολυ.Ανοιγει την πορτα και αρχιζει να χαιρεταει διαφορους μεσα ωσπου εκατσε και επιασε συζητηση με καποιον.Nah βαρεθηκα ειδη...
?:Και η κοπελιτσα?
Λεει ο τυπος και γυρναει σε εμενα
Bruce:Α η κοπελα μου την εφερα να της δειξω τα βασικα μωρε ξερεις τωρα σκοποβολη,παρκουρ και τετοια
?:Ναι αλλα ξερεις οτι δεν πρεπει να ειναι ντυμμενη ετσι φιλε ε?
Κοιταω μια τον εναν και μια τον αλλον μπερδεμενη.
YOU ARE READING
~After years~
RomanceΗ Josephine 25 χρονων κοπελα πλεον επιστρεφει στην παλια της πολη την New York με προαγωγη απο την δουλεια της στο Los Angeles απο την τελευταια φορα που την ειδε ο πιο μεγαλος εχθρος της εχει αλλαξει για εκδικηση προς αυτον και σε οσους την κοροιδε...