Της χαμογελαω και φευγω... Μπαινω στο αμαξι και βαζω μπρος...παω στο σπιτι και αφηνω το αμαξι στο γκαραζ...βγαινω και παω στο σπιτι...βγαζω τα κλειδια ξεκλειδωνω και αυτο που βλεπω μεσα με αφηνει απλα αφωνη...τι σκατα θελει εδω????
Γυρναει η Ariel και με κοιταει...Ερχετε με αγκαλιαζει αμεσως αλλα την απομακρυνω...
Josephine:Γιατι την εφερες σπιτι Justin?
Γυρναω και κοιταω τον Justin με νευρα...
Justin:Για να συζητησετε....εισαι μονη σου Jose....δεν θελω να εισαι πληγωμενη τουλαχιστον οχι απο την κολλητη σου κατσε να σου εξηγησει πως εχουν τα πραγματα...και ολα εχουν νοημα....
Κοιταω μια την Ariel και μια εκεινον...ας το φαω το λεμονι και ας ειναι ξυνο...
Ariel:Συγγνωμη για ολα...πραγματικα...δεν το εκανα επιτηδες.Ο Federico μολις εμαθε για το ατυχημα ηθελε να σε προσεχει αυτος...να σε κοιταει εκεινος,σε αγαπαει Jose.Απο εμενα ζητησε πληροφοριες με το ζορι.Νευριασε τοσο πολυ που θα παντρευοσουν τον bruno αλλα δεν μπορουσε να κανει κατι....
Josephine:Kαι στον δρομο πως ηταν εκει?αφουη δεν εμαθε το ατυχημα...
Ariel:Σας ακολουθουσε στην διαδρομη...ημουν τον πρωτο ατομο που ενημερωσαν και πραγματικα ανησυχησα για εσενα...ο Federico μου ειπε πως απλα ηθελε λιγο χρονο να ειστε μονοι.Και ετσι τον εδωσα απλα με ενημερωνε καθημερινα για το πως ησουν σε παρακαλω συνγχωρεσε με...
Δεν το πιστευω...με εκανε να πιστευω οτι η κολλητη μου δεν ενδιαφερθηκε για εμενα αυτο το ατομο...ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥΥΥΥ!!!!!!!!!!!!ΓΑΜΩΤΟ!!!ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ?
Josephine:Σε συνγχωρω βρε χαζουλα ελα εδωω!!!
Την κανω μια δυνατη αγκαλια μου ελειψε πολυ....γυρναω κοιταω τον Justin...και παω του κανω μια αγκαλια και εκεινον δυνατη και κλαιω...
Justin:Eι ει μην κλαις χαζο μου σσσσ....
Μου χαιδευει τα μαλλια και με εχει αγκαλια...φευγω απο πανω του...και παμε καθομαστε ολοι στους καναπεδες...Τοτε χτυπαει το τηλεφωνο της Ariel...το κοιταει αλλα το κοιταει τρομαγμενα...το αρπαζω και βλεπω οτι ειναι ο Federico χωρεις δευτερη σκεψη το σηκωνω...
Federico:Ariel?
Josephine:Δεν ειμαι η Ariel Federico.Θα ευχοσουν να ημουν εκεινη ε???ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ?
Federico:Οχι εσυ με κατεστρεψες γαμωτο σου!!!
Eγω τον κατεστρεψα λεει τι αλλες μαλακιες θα ακουσωωωω???/
ESTÁS LEYENDO
~After years~
RomanceΗ Josephine 25 χρονων κοπελα πλεον επιστρεφει στην παλια της πολη την New York με προαγωγη απο την δουλεια της στο Los Angeles απο την τελευταια φορα που την ειδε ο πιο μεγαλος εχθρος της εχει αλλαξει για εκδικηση προς αυτον και σε οσους την κοροιδε...