Εχει δικιο....ερχεται κοντα μου και με ριχνει πισω στο κρεβατι και ανεβαινει πανω μου και με φιλαει γλυκα,δεν του αντιστεκομαι...μου ελειψε καποιος να νοιαζεται ετσι για εμενα ειναι η αληθεια.Και ναι το διακυνδυνευω θα μπλεχτω και ας φαω και τα μουτρα μου...
Federico:Σε ξαναρωταω μωρο μου θες να γινεις η κοπελα μου?
Μολις το λεει αυτο σταματαμε να φιλιομαστε και τον κοιταω...αν εχτω τον βαζω σε μπλειξιματα μαζι με τον Bruce τι να κανω?Να το κανω και οτι γινει?
Josephine:Θελω!!!
Federico:Eπιτελους!!!!
Λεει και ξαναωρμαει πανω μου και αρχιζει να με φιλαει αγρια και να μου βγαζει την μπλουζα
Μετα απο πολλες ωρες πεσαμε και οι δυο ξεροι και κοιμηθηκαμε αγκαλια...
Το επομενο πρωι
Ξυπναω πανω σε εκεινον αγκαλια και τον κοιταω...
Federico:Ξερεις μωρο μου ειναι τρομαχτικο να κοιτας τον αλλον ενω κοιμαται
Χαμογελαω που με καταλαβε και νιωθω ενα χερι στην κοιλια μ και πεταγομαι λιγο επειδη ανατριχιασα
Josephine:Kαλημερα και σε εσενα μωρο μου
Federico:Μμμμμ
Λεει και γυρναει και πεφτει πανω μου...ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΜΕ ΣΚΑΣΕΙ!!!
Josephine:Federico θα με σκασεις!!!
Σηκωνεται με φιλαει και φευγει...ΚΑΛΑ ΧΑΖΟ ΕΙΝΑΙ?????
Federico:Παμε να μαγειρεψουμεε!!!!
Josephine:Εμ σου θυμιζω στο δικο μου σπιτι ειμαστε ρε μαρσουπιλαμι της ζουγκλας που μου βγαινεις και γυμνος βαλε κατι πανω σου μενει και ο Justin εδω!!!!
Κοιταει μια κατω σε αυτον και γελαει
Federico:Δεν σ αρεσει αυτο που βλεπεις?
Τωρα τα θελει ο κωλος του αλλα εχε χαρη που εχει κοσμο το σπιτι!!!
Josephine:Φυσικα και μ αρεσει!!!αλλα!!!εχει κοσμο το σπιτι!!!
Ε τι να του ελεγα...τον κοιταω και του κλεινω το ματι
Federico:Μ αρεσει πολυ ο κυνδινος μωρο μου το ξερεις ετσι?
Ναι μονο που ολοι θα συμφωνουσαν τωρα αυτη την στιγμη με την κατασταση μας αλλα καλυτερα να μην το μαθει κανεις και θα του το ζητησω με πολυ ωραιο τροπο μαλιστα
Josephine:Ναι ξερω..Να για να εχουμε πιο πολυ κυνδινο θα ελεγα να μην το πουμε σε κανενα τους τι λες?
ESTÁS LEYENDO
~After years~
RomanceΗ Josephine 25 χρονων κοπελα πλεον επιστρεφει στην παλια της πολη την New York με προαγωγη απο την δουλεια της στο Los Angeles απο την τελευταια φορα που την ειδε ο πιο μεγαλος εχθρος της εχει αλλαξει για εκδικηση προς αυτον και σε οσους την κοροιδε...