Κεφαλαιο 26

103 7 2
                                    

Κατσε μωρε ακομα δεν ξυπνησα τι εγινε,γιατι φωναζει?

Πεταγομαι απο το κρεβατι και τον ανοιγω τα ματια μου να δω τι γινεται...Το θεαμα που αντικριζω αυτη την στιγμη ειναι τον federico να με κοιταει ανγχωμενος με νευρα και κραταει το τεστ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ?ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΠΩΣ ΤΟ ΒΡΗΚΕ?Θα σκεφτω να πω μια δικαιολογια...οτι ειναι της Ariel...

Federico:Μπορεις να μου εξηγισεις τι θελει το τεστ μεσα στο μπανιο?και ειναι και θετικο?

Josephine:Ειναι της Ariel Federico πως κανεις ετσι?

Federico:Δεν εχει αγορι η Ariel Jose.To ξερω πολυ καλα και ουτε εχει καποιον.Θα μου πεις τι συμβαινει?

Προσπαθησε να μην το δειξεις...Προσπαθησε να μην το δειξεις!

Josephine:Ειχε πριν κανα δυο μηνες.Κολλητη της ειμαι λες να μην το ξερω?

Εκεινη την ωρα ακουγετε η εξωπορτα.

Federico:Ωραια τωρα θα το δουμε.

Το παιρνει παιρνει ενα μπουρνουζι και παει μεσα...τον κυνηγαω απο πισω κυριολεκτικα.Εχω κρεμαστει απο την πλατη του και τσακωνομαι με τον αερα για το τεστ.οχι με τον federico καλα ακουσατε.ΜΕ ΤΟΝ ΑΕΡΑ!

Ariel:Παιδια???Τι κανετε?

Την βλεπουμε στην εξωπορτα και της κανω νοηματα οτι ειδε το τεστ και οτι ειναι και καλα δικο της.

Federico:Αriel.Kαλημερα πρωτα απ ολα...ειχες παει πριν δυο μηνες με καποιον?

Ariel:Eεεε...ναι με τονν.ALEX!γτ?

Federico:Εισαι σιγουρη?

Σηκωνει το φρυδι του και την κοιταει...παει την πατησαμε....ιιιιιιιι.ΖΟΥΜΠΟΥΛΙΑ ΕΝΤΙΣΙΟΝ.

Ariel:Ναι γιατι?

Federico:Γιατι βρηκα αυτο στο μπανιο!!!Ειναι δικο σου???

Βγαζει το τεστ εγκυμοσυνης και της το δειχνει,εκεινη το κοιταει για λιγο και χανει τα λογια της

Ariel:Ε ναι. Δικο μου ειναι.

Federico:Μαλιστα.Ενταξει. Αν εχετε να μου πειτε κατι τωρα καντε το.

Και γυρναει να με κοιταξει.

Federico:Τιποτα ε?Αν σου πω κατι και θα χαρεις.που δεν σου ειπα χθες. Θα μου πεις αυτο που γινεται τωρα?

Τον κοιταω μπερδεμενη.Τι λεει?

Josephine:Τι εννοεις?

Federico:Εννοω οτι χωρισα Jose πρωτου ερθω σε εσενα χωρισα...

Josephine:Δηλαδη?ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΔΙΑΖΥΓΙΟ?

Ανοιγω το στομα μου λες και θα μπει καμια μυγα μεσα με τοσο ενθουσιασμο

~After years~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora