Hoofdstuk 7

484 11 0
                                    

Emma's p.o.v.

Ik kijk op mijn mobiel, 3 uur. Ik heb nog niet geslapen, ik heb zo'n honger! Eigenlijk wil ik me er niet aan toe geven. ;ach, een appel kan toch geen kwaad; ik zucht, dat is waar. Ik sta op en loop zachtjes naar beneden. Daar aangekomen open ik een kastje, ik zie allemaal koek, snoep en chocolade liggen. Ja er licht inderdaad één appel tussen, maar die andere dingen zien er ook heel goed uit. Ik wil de appel pakken maar laat mijn hand expres naar de chocolade glijden. Binnen 5 minuten is de kast bijna helemaal leeg. Ik besef een paar seconde later wat ik heb gedaan. Ik wil schreeuwen maar dat gaat niet. In plaats daarvan beuk ik op het keukenkastje tot mijn hand bloed. Ik MOET ergens mijn agressie uiten! Maar hoe..? In een flits zie ik sab's arm, ik kijk met woeste ogen om me heen en grijp een mes uit een la. Ik adem een paar keer diep in en uit en zet dan het mes op mijn arm. Langzaam druk ik op het mes, en trek het een stukje verder en zie een rode streep tevoorschijn komen. Er rolt een traan over mijn wang, en al snel volgen er veel meer. Er komen steeds keer rode strepen tot mijn halve onder arm al vol staat. Ik gooi het mes op de grond en ren naar boven. Ik loop naar de badkamer en hou mijn arm onder de kraan. Het water doet nog meer pijn en het bloed nogsteeds. Ik pak het wc papier en rol dat om mijn arm. Ik loop uitgeput naar mijn kamer en val neer op mijn bed, ik slaap meteen als een blok en ben niet van plan daarmee te stoppen.

De volgende ochtend voel ik me zo ziek. Ik meld mezelf af op school en kruip mijn bed in, ik zet mijn laptop op mn knie en log in op de ana chatbox. Ik zie dat Sabine ook online is en al snel komt Sylke ook.
(Ftf:sylke, Sxs: Sabine, Exf: Emma, Xha:Sandra)
Sxs: sylke!!!!
Ftf: sab?!??!??!!! Ben jij dat echt
Sxs: ja :)
Exf: we zitten bij elkaar op school
Sxs: ik had vannacht zo veel gesport dat ik dood op was toen ik wakker werd.
Exf: ja ik had maar 2 uur geslapen.
Ftf: ook gesport?
Exf: nee ik...
Ik kijk naar de strepen op mijn arm. Dit moet ik zien te verbergen. Ik spring op en zoek een doosje waar mijn armbanden in zitten, ik pak er een paarse, een blauwe, een groene, een gele, een oranje, een rode en een roze uit. Ik doe ze allemaal om en het ziet er eigenlijk nog best leuk uit. Tevreden ga ik weer zitten met mijn laptop. Ik zie dat sab en syl al lang over iets anders praten.
Ftf: ik wel! Echt, Omg. Ik was helemaal dood.
Sxs: hahaha Jaaaa ik ook
Ftf: hoe ging t met thomas op school?
Sxs: hij had een ander vriendinnetje.
Ftf: wie? Bitch die ze is, jou Thomas inpikken? Wat een rot wijf
Sxs: hij was ook Emma's vriend. Hij stond te zoenen met haar
Ftf: wat een trut!
Sxs: zij kan toch niet weten dat het ook mijn vriendje was.
Ftf: wacht. Waarom 'was'?
Sxs: we hebben het allebei uitgemaakt.
Exf: moet ik even weg gaan? Dan kunnen jullie verder gaan met je roddels.
Sxs: je was toch weg?
Ftf: nou blijkbaar niet dus.
Exf: ik was ff iets pakken, maar ik was niet weg.
Ftf: wat was je pakken?
Exf: armbanden
Sxs: waarom
Exf: ik heb... Me gisteren gesneden. Mijn halve onderarm staat vol.
Sxs: Wow...
Ftf: what the...
Sxs: waarom
Exf: ik had... Een vreetbui...
Sxs: wat heb je gegeten?
Exf: 2 repen chocola, een rol koekjes en onze snoeppot, allemaal helemaal op..
Ftf: je hebt het toch wel uitgekotst.
Sxs: inderdaad, dit kan jou lichaam echt niet aan hoor.
Exf: hoe moet dat dan? Kotsen.
Ftf: vingers in je keel, beetje wiebelen en niet terug trekken.
Sxs: ga nu maar doen, anders is het te laat.
Ik schrik er een beetje van. Dan zorg ik er dus zelf voor dat ik moet overgeven.... Is dat wel gezond? 'Wat!!!! Is dat wel gezond?? Doe het gewoon' ;ja maar wat nou als ik ze te diep doe; 'doe het gewoon luie trut' ik sta op en ga naar de wc. Voor de wc zak ik op mijn knieën en ga naar voren hangen. Ik kijk naar mijn vingers en breng ze langzaam naar mijn keel. Ik doe ze zo ver tot ikeen soort klepje voel. Ik beweeg mijn vingers een beetje en ik moet kokhalzen. Er druipt kwijl over mijn hand en ik trek hem even weg. Met een zucht probeer ik het nog eens. En wiebel weer met mijn vingers. Opeens voel ik alles omhoog komen en komt er wat over mijn hand heen. Het is echt weinig, maar ik voel dat het nogsteeds boven in mijn keel zit. Ik steek mijn vingers er nog eens in en deze keer komt er veel meer uit. Ik trek ze terug en hoest een keer. Bij de hoest komt er zelfs al weer wat uit. Een beetje duizelig sta ik op en spoel door. Ik spoel mijn mond en was mn handen. Ik loop naar mijn kamer en neem een kauwgompje. Ik laat mezelf op mijn bed vallen en log uit op de chatbox, ze hebben het niet eens door. Ik besluit dat ik toch maar iets moet gaan doen en trek een jogging pak aan. Mijn ouders zijn allebei al weg, zoals altijd. Ik ren naar buiten en loop met mijn iPod eerst rustig een stuk. Daarna zet ik van die 'high speed' fiets muziek op en ren zo hard als ik kan weer naar huis. Thuis aangekomen drink ik een glas water en ga onder de douche staan. Ik hoorde van sab dat als je de douche helemaal koud zet, je ook kcal verbrand. Ik draai de douche op 15 en meteen komen er koude stralen uit. Na ongeveer 10 minuten zet ik de douche uit en droog me af. Ik draai mijn haar in een handdoek en kleed me aan.

"Geschreven door WantTOBeHappy4Ever"

Just stop eatingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu