Sylke's p.o.v.
ik zie dat Emma weg is gegaan uit de chatbox. Ik zeg tegen Sabine dat ik ook moet gaan en sluit mijn laptop af. ik sprint snel naar de badkamer en ga op de weegschaal staan, ik adem diep in en uit en kijk dan naar het cijfer op de weegschaal, 45, wow dat is echt hard gegaan. ik heb al 3 dagen niks gegeten en dat begint nu wel effect te geven. ik ga even op mijn bed liggen en denk na over Emma, zij is vast heel dik, hoe kun je anders zo zwaar zijn. nog geen 5 minuten later hoor ik mijn ouders thuis komen, 'Sylke! Bart is er! Zal ik hem naar boven sturen?' Ik zucht en krijg al bijna tranen in mijn ogen. 'J..ja is g..goed' zeg ik met een tril in mijn stem. Ze moesten eens weten wat Bart allemaal heeft gedaan. Ik hoor hem de trap op komen en een paar seconde later staat hij voor mijn deur. Ik haal diep adem en open de deur van mijn kamer. 'H.. Hee schatje...' Stotter ik. Bart duwt me verder 'ach hou toch op man' bart gooit de deur dicht en nog voor ik iets kan zeggen drukt hij zijn lippen op de mijne. Hij zoent me heftig en gaat met zijn hand meteen onder mijn shirt. Zijn andere hand gaat in mijn broek. Ik ben dit echt zat. Ik bijt hard op zijn tong en wring me los. Ik zie meteen de boze blik in zijn ogen. Langzaam dringt het weer tot me door. Tot nu toe is het nog nooit anders gegaan. Ik loop naar achteren tot ik tegen de muur aan bots. Bart komt dichterbij en ik laat me vast tegen de muur zakken. Ik kijk hem met een angstige blik aan maar hij negeert hem volledig, zoals altijd. Ik sluit mijn ogen en voel de eerste harde klappen in mijn gezicht. Ik zak helemaal op de grond en ik voel een paar flinke trappen in mijn maag. De eerst volgende trap zorgt ervoor dat ik moet overgeven, wat niet veel is aangezien ik niks eet. Ik voel nog een trap tegen mijn hoofd en dan wordt alles zwart.
Hoelang ik hier lig weet ik niet, maar ik ben helemaal naakt en zit vast aan mijn bed. Ik trek mezelf los en begin te huilen. Niet veel later komt Bart naakt mijn kamer binnen. 'Kap met dat gejank! Wil je meer? Ik zal je meer geven!' Weer springt hij op me en voel ik iets in me gaan. Het doet zo veel pijn dat ik het nog net niet uitschreeuw. Na een aantal keer hard gebeuk te hebben gevoeld, voel ik nu dat hij uit me gaat. Ik adem diep uit en zie dan dat hij geen condoom had gebruikt. Ik gil en Bart drukt zijn hand op mijn mond èn neus. Ik krijg weeg geen lucht en alles word zwart.
Als ik wakker word ben ik aangekleed en lig ik op mijn opgemaakte bed. Dit was niet bart zn werk. Ik loop moeizaam naar beneden en zie een agent aan onze tafel zitten. Wat doet die hier? 'dus de man in kwestie heeft uw dochter meerdere malen verkracht en haar mishandeld?' WAT!!?? Hebben ze Bart aangegeven!?! Nee, dat kan niet. 'Ja dat klopt. Toen ik net naar haar ksmer ging lag ze naakt en buiten bewust zijn op haar bed' hoor ik mijn moeder zeggen. Dus ze heeft het gezien... Ik loop naar ze toe 'mam.. sorry dat ik niks gezegd heb, maar hij' verder kom ik niet omdat mijn moeder me onderbreekt. 'Schatje dat maakt niks uit! Jij kan hier niks aan doen, je hoeft nergens sorry voor te zeggen' ik begin te huilen en mijn moeder omhelst me. 'Mevrouw de Jong? Ik kan een psycholoog voor u bellen' ik knik in de nek van mijn moeder. Ik moet uit deze nachtmerrie ontwaken. Mijn vader wijst de agent de deur en ik loop naar mijn kamer met mijn moeder. 'Schatje hoelang heeft Bart dit bij je gedaan?' Die vraag klinkt echt alsof hij een moord heeft gepleegd. 'Vanaf dat we 1 maand bij elkaar waren. Toen vroeg hij of ik het wilde, ik zei nee. Maar hij was dronken en sloeg me, ik viel flauw en hij ging zijn gang. Zo ging het daarna elke keer als hij hier was of ik bij hem.' Vertel ik. Mijn moeders mond is open gevallen van verbazing. 'Maar meisje toch, dan was je 12 toen hij dat voor het eerst bij je deed! Oh god wat erg!' Ik zucht. Ik weet het wel, maar als ze nu weg gaat kan ik tenminste even een work out doen. 'Ik laat je even met rust Sylke' ze aait een keer over mijn hoofd en loopt dan mijn kamer uit. Voor welke gaan we deze keer... Push squat ccrunsh jump. Ik ga voor de 100 kcal work out.
A/N
Deze work out is echt 100 kcal
Hij begint met 10 push ups, dan 20 squats, daarna 30 crunshes, en als laatst 40 jumping jacks. Ik begin meteen want ik moet nog huiswerk maken"Geschreven door WantToBeHappy4Ever"
JE LEEST
Just stop eating
General FictionEmma (13) is een vrij normaal meisje. ze wordt niet echt heel erg gepest vind ze zelf, maar ze hebben haar elke dag weer te pakken. Als ze tijdens de pesterijen voor de zoveelste keer 'dik' wordt genoemd, wil ze afvallen. En dat kan nog wel eens uit...