*****
Rüzgarlara birgün kalmıştım. Şuan ise Rüzgar ile bizim evin kapısındaydık neymişte evde annemler yoksa onlarda kalıcakmışım.
Kapının açılasıyla suratımın yanması bir oldu.
TOKAT ATTI
TOKAT ATTIAbim bana tokat atmıştı açar açmaz. Rüzgar şaşkın bir şekilde bizi izlerken ben sinirlice abimle bakıştım.
"Sen ne kadar şımarık bir kızsın sen kimsinde benim anneme kes sesini dersin"
"Abi-"
"Sen benim kardeşim değilsin"
"Abi yapma geçelim içerde konuşalım"
"Anneee gelir misin?"
"Efendim yavrum" -annem
"Gelde anlat artık yeter bu kadar evcilik" -abim
"Abi sen neyden bahsediyorsun"
"Yağmur sen benim kızım değilsin." -annem
Her kelime tokat gibi yüzüme çarparken göz yaşlarım benden habersiz salmışlardı kendilerini.
"Ne diyosun sen?"
"Evet yağmur babam ölmedi seni bebekken bırakıp gitti."
"Kimle gitti? niye gitti? Annem kim? "
"Senin annen bir orusbu baban ise şerefsizin teki"
"Ama nasıl olur?"
"Duydun işte baban seni sarışın bir orusbuya yani annene değişti. Onunla kaçıp gitti sen ise bize kaldın"
"Olamaz"
Kapı yüzüme kapanmıştı. Ben kendimi yere bırakmış ağlarken Rüzgar çöküp bana sarıldı.
Ellerini yanağıma koymuş göz yaşlarımı silerek birşeyler diyordu son sözkeriydi sanırım ruhum bu yükü taşıyamayacak bir hale geldi gözlerim ise Rüzgara 'sonra görüşürüz' diyerek kapandı. Bayılmıştım...*****
Gözlerimi açtığımda bembeyaz bir hastane odasında buldum kendimi. aklımı toparlarken herşeyi gözümün önünden geçirdim. Telefonumu bulup saate baktım 20:05 olduğunu gördüm. Aklıma gelen ilk şeyi yaptım.
'Bilinmeyen in yanına gitmek'
Aklımdan bunlar geçerken kolumdaki serumu hızla çektim. Hastane elbiselerinden kurtulup odadan çıktım. Kolidorda Rüzgar ın ailesini gördüm onlara görünmeden hastaneden çıktım.
*****
"Bilinmeyen nerdesin?"
"Korkmaya başlıyorum nerdesin?"
"Lütfen burdayım de"
"Karanlıktan korkarım"
"Bu günde zifiri karanlık"
"Fakat buna rağmen ben seni özledim"
"Kim olduğun merak konusu ama ben sana bu şekilde aşık oldum"
"Bilinmeyen korkuyorum"
"En çokta senin de bir yalan olmandan"
"Senin de geçici bir heves olmandan"
"Lütfen lütfen burda ol"
"Bak yine yıldızlar yerini aldı. Ay yüzünü göstermese bile bizi bekliyor olmalı"
"Hayal gücün çok hoş, konuşman, sesin, korkan halin, gözyaşların, sen sen olduğun için çok güzelsin bende seni özledim"
"Teşekkür ederim bilinmeyen"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların altında✨
Teen FictionOkulun sürtüğünden iğrenç bir teklif almasıyla başladı her şey devamında ise o sürtüğün sevdiği oğlandan hoşlandı. Sonra ise her gece karanlıkta yüzünü göremediği görmemesine râmen deli gibi sevdi. Daha bir çok olayla akıllar karışacak... Lütfen ok...