YB9

113 59 5
                                    

Merabaaa

*****
Şuan pembelerle dolu odamda oturmuş abimin gelip bana bağırmasını bekliyorum. Evet en son abimin parasını aldım. Rüzgar la bara gittim. Bardaki sürtükleri dövdüm. Rüzgarın kalbim gibi simsiyah olan odasında uyanıp hasta oldum. Sonra biraz oturup eve geldim pardon rüzgar bıraktı. Şuan rüzgarın hiç görmediğim ablasının kıyafetleriyle odamda dolanıyorum. Oh ne konuştum ama

Okula da gidemedim. Bugün perşembe 1 hafta olaylarla dolu geçti. Ben bunları düşünürken abim odama daldı uyuz ne olcak.

"nerdeydin? Param nerde? Kimde kaldın?" Üf ne çok soru bu böyle..

"Arkadaşımda kaldım. Annem merak etti mi?" Dedim.

"Kadın mutluluktan çıldırdı. Hatta ben sana bi 5 bin lira daha verim sen bir daha eve gelme"
İnanamıyorum pislik.

"Ver lan sen bana her ay kira parası ver. Başka bir evde kalayım." Haklıyım yani.

"annem gelsin belki onaylarız." Ne beni ciddiye mi aldı?

Odamdan çıktı. Oturdum yatağıma ve üstümdekilere baktım. Pembe bana yakışıyor hemde çok ama bende onun gibi siyah giyinmeyi seviyorum. Yinede renkli giyinmeye çalışıyorum. Daha sonra aklıma o geldi yok rüzgar değil. Bilinmeyen kapşonlu hoşlanıyorum ondan ama bir tarafta da ateş, rüzgar var üff aklım çok karışık.

*****

Saat 8:09 Bim kapanmadan bime gideyim en iyisi diyerek anahtarımı alıp çıktım. Annemi özledim hep uyuz abimi düşünen annemi çok özledim neden her bana baktığında önemsemiyor da önemsiyorum dermiş gibi bakıyor.

Üff boş boş konuşmayı kes iç ses. Bunları düşünürken o yoldaydım çimenli Ağaçlı ıssız yerdeyim. Etrafıma baktım bilinmeyeni göremedim. Bime girip istediklerimi aldım. Elimde poşetle yine o ilk günki şarkıyı söyleyerek yürüdüm.

Aşkın sonu hep hüzündür .
Diyenler varya
Aldırma oo Aldanma

Aşkımm bensiz yapama
Bişey var
Seni Bana beni sana bağlayan

"Sesin ilk günki gibi hala buruk hala güzel"

Bu kim karanlıkta etrafı gözlerden ellerimi tuttu.

"Kimsin sen?" Dedim. Korkarak arkaya giderken o büyük ağaca sırtım deydi ve duraksadım.

"Benden ne istiyorsun" dedim.

"Benim ben seni çamura düşmekten kurtaran kapşonlu" ah demek o mal mısın? yağmur başka kim olabilir ki?

"Ah başka biri sandım. Peki senin adın ne?"
Dedim. Kalbimin deli gibi atmasıyla

"Belki senin beyaz atlı prensin belkide karanlığa boğulmuş bir genç umrunda mı?"

"Umrumda" dedim. O hala dibimdeyken kapşonyla başını kapatmış. Önumdeki ay ışığını kapatmış kapkaranlık genç belkide gerçek aşkım.

"Neden umrunda" dedi. Karanlık yüzüne bakıp düşünürken devam etti. Elini tam kalbimin üstüne koydu.

"Yoksa bu kalp beni seviyor mu?" Dedi. Elini kazağımdan çektim.

"Hiç görmediğim bir insanı nasıl sevebilirim" dedim. Haklı onu görünce deliriyorum ama yani ben ve aşk hiç hissetmedim.

"Seviyorsun ki kalbin deli gibi atıyor" dedi. Daha iki kez gördü beni ne bu yakınlık.

"Hem sen sesimden bahsettin ilk günki çıtırtı senden mi geldi? Sen beni izledin mi?" Dedim konuyu değiştirdim.

"Evet izledim. Her gün seni görüyorum." Dedi ya bu tanıdık birimi kim bu

"Sen bizim okuldan mısın?" Dedim.

"Ha evet ha Hayır ne fark eder şuan kalplerimiz dip dibe atıyor. Sen bana cevap ver seviyorsun değil mi?" Üff ne desem

"Hoşlanıyorum diyelim peki sen" dedim.

Dudağıma tutkulu bir öpücük bırakırken benim yitmemle birlikte koşmaya başladım. Arkamdan gelen ses:

"Aldın mı cevabını?" Gülümsemem koskocaman bir hal aldı. İlk öpücük bilinmeyen kişiye verildi. İmza da mı atsam?

Sus ya deli iç ses. Evin kapısını açtığımda abim içerde oturmuş televizyon izliyordu Gıcıkkk. Elimdeki poşeti onun önüne bıraktım.

Ha 1 dk imana geldi diyebilirsiniz. Abime yapacağım son iyilik olur bu çünkü.

"Bana mı?" Dedi.

"Sana aldım dün için bir hediye say" dedim. Bütün parasını almıştım.

"Affedildiniz yağmur hanım" dedi. 1 dk 1 dk ben poşette cigköftelerimi unuttum.

"A pordon bir şeyi unuttum" diyerek posete yanaştım. İçindeki 3 paket çigkofteyi aldım. Geriye şaşkın yüzü kaldı.

"Lan gerizekalı 1 çikolata kaldı içinde ne yapim ben bunu" haklı

"Boşverr zaten affedilmek istemiyordum." Diyerek güldüm ve odama çıktım.

Yıldızların altında✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin