*****
Biz kahvaltıyı hazırlarken aklıma dünki görüntü gelince yumurta yapan rüzgar a döndüm.
"Sen onunla niye öpüştün? "
"Kiminle? "
"Gamze ile "
"Beni çekti bi anda"
"Bırakabilirdin "
"Tuttu tişörtümü zaten sen çıkar çıkmaz bıraktı zaten "
"Ben seni onunla ve özge ile gördükçe kötü oluyorum "
"Güzelim anla beni kötü hissetme"
Ne? Güzelim mi dedi? Yok artık ben güzelim ama onun güzeliyim demek öyle 😂😊
"Ne oldu kızardın"
"yok bişey yaa"
Dezgaha döndüm o tam arkamdaydı ben salatılıkları doğrarken beni belimden tutup hızla çevirdi ben korkuyla ona bakarken o elimdeki bıçağa bakıyordu.
Pardon elimdeki kana ya küçük bir kesikti o ölüyormuşum gibi bakıyordu.
"Rüzgar iyi misin?"
"Kanıyooo "
Kanlı elimi aldırmadan yanaklarını sıktım
"Ya sen nasıl tatlı bişeysin "
"Anlamadım sen bana tatlı mı dedin"
"Evet "
"Tamam dersin ama o kanlı ellerle diyemezsin"
"Ya küçük bişey"
Elimi yanağından çekti parmağımı tuttu sonra bırakıp beni kucakladı şaşkınca bakarken merdivenleri koşarak çıkıyordu bile Rüzgar basamakları çıkarken sarsıyordu acıyla bağırdım. Bi anda durdu.
"Sen iyi misin?"
"Rüzgar çok acıyor"
"Demiştim bak küçük bi yara değilmiş"
"Karnım çok acıyor"
"Yoksa yine mi?"
"Dün odaya gitmeden önce birkaç yara açmışım bardayken"
Beni yere bıraktı bildiğin kollarını indirdi bende yerde sırt acısı ile inledim.
"Kafayı yicem ya kızım sen delirdin mi? Çocuk musun? Bu kadarda olmaz"
Onun alev dağıtan gözlerine daha fazla bakmayıp ağlayarak yukarı çıktım odamın banyosuna kendimi kilitleyip karnımdaki yaralara vurmaya başladım fazla uzun sürmedi yerde buldum kendimi. Yerde kıvranırken kapıya Rüzgar vuruyordu tüm sinirini kapıdan çıkarıyordu.
"Çık konuşalım güzelim"
"Bana güzelim demeyi kes bana iyi davranmayı kes beni sevmeyi kes"
"Yağmur lütfen çık ordan"
"Ölmek istiyorum. yok olmak istiyorum. Hayatından yok olmak istiyorum "
"Sakın... sakın öyle bişey yapma"
"Ben bu kadar acıyı haketmedim. Ben bu kadar olayı haketmedim ben bu hayatı haketmedim"
"Böyle düşünme amk"
"Rüzgar senin dilinden konuşayım beni anlamıyorsun. Siktir git"
"Peki Yağmur"
Evet ayak sesleri geldi ne yani pes etmemi istemiyor mu? Bu kadar çabuk mu gitti ?
Kanlı elimi duvara vurdum sesler kulağımı delsede daha çok vurdum üstümdeki tişörtü hızla indirdim yaralar kanıyordu jilet izleri morarmış kanıyordu sinirle güldüm.
Başımın dönmesi ile kendimi yerde buldum.
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların altında✨
Teen FictionOkulun sürtüğünden iğrenç bir teklif almasıyla başladı her şey devamında ise o sürtüğün sevdiği oğlandan hoşlandı. Sonra ise her gece karanlıkta yüzünü göremediği görmemesine râmen deli gibi sevdi. Daha bir çok olayla akıllar karışacak... Lütfen ok...