YB20

63 19 2
                                    


Biz şakalaşırken Rüzgar sinirli bir biçimde restorantın girişine bakıyordu. Kafamı çevirdiğimde Ateş  ile göz göze gelmem bir oldu. Ateş hızlı adımlarla bizim masamıza geldi.

Hızlıca yanıma geçti kolumu sıktı."hop ne oluyo?" Derken Rüzgar Ateş yüzüne dahi bakmadı. "Yağmur senin bu herifin yanında ne işin var sevgilim?" Diyince Ateş' e ne  diyeceğimi şaştım.  "Sen nasıl bir kafa yaşıyorsun? yakar" dedi Rüzgar. "Ateş biz sevgili değiliz" derken kolumu daha sıkı tuttu.

Rüzgar hızlıca önüme geçip kolunu kolumdan çekti. Bende arkada kolumu ovalıyordum. Ateş tekrar konuştu "Yağmur sen bu ite aşık mısın?" Diyince Rüzgar ile göz göze geldim ben hoşlanıyordum. "Hayır. Ya gerizekalı benim ilişki durumum seni ilgilendirmez hatırlarsan o öpüşmeden sonra seninle arkadaşlığımı bitirmiştim. Sen gelmiş bana sevgilim diyorsun" dedim ve oh çektim.

Ateş Rüzgar'a yumruk atınca gözler bize döndü. Ortalık kızışınca onları ayırma çabasına girdim. "Yağmur sen arkaya geç" diyince Rüzgar onların arkasına geçip sadece onları izledim. Rüzgar daha sert vursada ikiside yüzleri kanlar içerisindeydi. Benim canım yanıyordu, kalbim acıyordu ve sebebi Rüzgar dı. O her dayak yediğinde bir kez daha yanıyordum. 

"Ateş dur"

"Ateş dur dedim!!"

"Dövüşmeyi kesin!!"

"Ateş lütfen"

Son kelimelerimle ikiside durmuştu. Rüzgar ın elinden tutup dışarı çıkardım. Ben Rüzgar ın yüzüne bakıyordum o ise elimize bakıyordu utançla ellerimi çekerken ellerimi çekti ve kenetledi. Elkerimize bakınca gülümsedim o da gülünce diğer elini tutup karşı karşıya durduk.

"Rüzgar çok Üzgünüm hep benim yüzümden"

"Senin hiçbir suçun yok Yağmur kendini bir piç yüzünden kötü hissetme"

Sol elimi elinden çektim. Yürümeye devam ettik. Arasıra yüzüme bakıp utanarak geri çekiyordu.

*****

Abim kiraladığım evin önüne eşyalarımı küçük çantamın içine de yüklü bir miktar para koymuştu. Bizimkiler eve yerleşmemde yardımcı olmuştu. Daha sonra hepimiz içeriye oturmuş pizza vesayre sipariş etmiştik. Birkaç abur cubur ve pasta malzemesi almak için anahtarı alıp bizimkilere söyledim.

"Rüzgar da gelsin seninle daha yeni taşındın hem" -rüya

"Gelirim" -Rüzgar

"Aşk kuşları" -emir

"Kes sesini" -Rüzgar

Yıldızların altında✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin