Bu arada kitap kapağını pamelaaraz yaptı.
Müthiş yapıyo size önerim💕Media= yağmur
Diyar pala~bensiz yapama
Umarım beğenirsiniz. Yazım yanlışları olursa kusura bakmayın.
Keyifli okumalar💕
~
Kısaca tanıtım=
Ben yağmur daha bugün istanbul'a taşındık. Bir tane benden 2 yaş büyük abim ve annemle yaşıyorum(babam malesef ). Şuanki evimiz öncekine göre daha büyük. 11. Sınıfım okula kaydımı annem yaptı. Bugün ilk gün ama ben gidemedim.
*****
Hemen eve yerleşmiş televizyon izliyordum. Saat 7 olmuştu. abim hızlıca gelip kumandayı aldığında tam bişey dicektim ki "ben açım" dedi. Öküz yaa annem tencereyi karıştırırken bir yandan uyuza bakıyordu. " makarna yapıyorum aslan oğlum" dedi. Aslanmış ben neyim kedi falan mı? Bunları düşünürken kafama darbe yememle sarsıldım.
Kafamı hızlıca döndüğümde abim "kalk lan" dedi.
Ayağa kalkıp abime döndüm. Bıkmışca yüzümü astım ve " ne vuruyon gerzek" dediğimde "suslan şımarık" dedi. Göz devirdim." ne istiyon uyuz bey" dediğimde sertce baktı. yakışıklı ama umrumda değil. " yürü lan bime" dedi.
Hep aç ya uyuz bey " akşam akşam" bastıra bastıra söylemiştim. " valla ben makarna yemem sen yiyebilirsin" dedi. Daha bim'in yerini bilmiyordum. " bir şartla" dedim hızlıca. "Anne senin bu kızın hep aç" annem hemen araya girdi. "Belki yiyecek istemicek oluşum" dedi. Abim olcak it hızlıca beni işaret edip söylememi bekledi.
"Çiğköfte" diye fısıldadığımda anneme dönüp "alaaa Bak gördün mü öküzü" diyip kadının önünde abuk subuk hareketler yaptı. "Terbiyesiz" diyip yanımızdan uzaklaşan anneme gül gül öldüm.
*****
Haritadan bakıp bime girmiştim. Çıktım Şimdi ise ıssız binaların arasında ağaçların arasında yürüyordum. Etrafıma bakarken kimsenin olmadığını görüp şarkı söylemeye başladım.
Aşkın sonu hep hüzündür
Diyenler varya
Aldanma oo aldırma ×2Gitme sensin yapamam
Birşey var
Seni Bana beni sana bağlayan.Aşkım bensiz yapama
Biri var
Senin için deli gibi ağlayanÇok duygulu bir şekilde söylerken son cümleden sonra bir çıtırtı duydum. Korkarak arkama döndüğümde kimse yoktu. Korkarak eve doğru koştum.
*****
Çiğköftemin son lokmasını attıktan sonra gelirken ki olayları düşündüm. Deli gibi öksürmeye başladım. Abim elini yumruk yapmış belime vuruyordu. "Lan oğlum dur öldüreceksin" diyen annemi duyunca elimi belime götürüp onun odun gibi olan elini belimden çekmeye başladım. " öküz dursana" dedim.
Onun önünden suyu çekip hızlıca içtim. İğrençmisim gibi bakıyordu. "Emre, kardeşine düzgün davran oğlum" dedi. Adı batasıca " bir gün Çiğköfteden ölcek şımarık aç kız" dedi. " sende birgün sigaradan ölcen öküz, uyuz böcük" ikimizde sinirle birbirimize bakarken
" yarın oğlum sen işe, yağmur sende okula" dedi. "ya anne ya" derken " sızlanmayı kes" dedi ardındanda " bende hastaneye gitcem" dedi evet doğru annem beyin cerrahı abim ise şirketi var beyfendinin annemin sayesinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların altında✨
Novela JuvenilOkulun sürtüğünden iğrenç bir teklif almasıyla başladı her şey devamında ise o sürtüğün sevdiği oğlandan hoşlandı. Sonra ise her gece karanlıkta yüzünü göremediği görmemesine râmen deli gibi sevdi. Daha bir çok olayla akıllar karışacak... Lütfen ok...