uzun zamandır yazmıyordum kısmet bu güneymiş.
Kapıyı örtüp yürümeye başladım. Elimdeki evin anahtarı ile oynuyordum. Elim Rüzgar 'ın eliyle kenetli bir halde görünce sadece yüzüm kızardı. Bişey diyemedim sadece yola baktım.
"İyisin değil mi?"
"Ne konuda?"
"Ailen konusunda"
"Merak etme kendimi toparladım iyiyim"
Yüzümde sıcak bir gülümseme ile markete girdim. Abur cubur reyonuna girdim. Kolumdan çekip beni pasta malzemelerinin olduğu reyona götürdü 'ne yapıyon oğlum' bakışı attım.
"Güzelim bak abur cubur alınca emir çok yiyor"
"Anladım. Pasta yap diyon yani"
"Öyle diyom" son kelimeye baskı yapmıştı. Gülümsemistim.
Yeni Ev olduğu için hiçbir malzeme yoktu yarım saat eşyalara uğraştım. Son bir nişasta da koydum ve tamamdı arkamı dönünce gördüklerimle şok olmuştum. Gamze ile öpüşüyordu 10 saniye baktım ama bir değişme yoktu Kalbimdeki sızı ile elimdekileri malzemeleri yere attım. Gözlerim kendini salmıştı. Benimki hoşlantı değilmiş. Ben aşık olmuşum. Rüzgar'ın erkeklerden kurtardığı kumsala gittim. Kumların üzerine oturdum.
"Sonunda bitti galiba görüyorummm.
İçimde can çekişlerini duyuyorum.
Sözlerin çok acıtıyor ölüyorum.
Keşke baştan söyleseydin, gidiyorum.
Nasılsa koymaz sana biliyorum.>2Kalbime gömerim o zamannn
Unutupta silerim o zamannnn
Alt tarafı aşk buda işte
Vazgeçilmez misin? AmannnSanane ki ağlıyorsam
Deli gibi istiyorsam
Hala seni seviyorsam
Sana ne anlamıyorsun"Şarkı söylerken sesim buruk çıkıyordu ilkez bu şarkıyı ağlayarak söylemiştim. Ellerimi kumlara sürterek denizi izledim. Rüzgarın yüzüme vurmasıyla haykırdım.
"Rüzgarrrrr"
"Sevmedin mi beni"
"Minicik bir aşk yokmuydu kalbinde"
"Ben orda mutlu bir şekilde malzeme alırken hala ellerim senin ellerinle birleşmeyi beklerken nerdeydin? Gamzenin dudaklarıyla ilgileniyordun."
2 saat sonra
Telefonuma baktığımda birsürü bildirim vardı dk bir arıyorlardı. 2 saat boyunca onu düşünmüştüm. Bildirim sesleri kulağıma melodi olmuştu. Saatler geçiyordu ama umrumda değildi.
Yanıma küçük bir çocuk oturdu. Topunu ayağının yanına koydu. Ben kafamı dizlerime eğdim.
"Abla benimle top oynar mısın?"
"Ablaaa"
"Sen ağlıyor musun?"
Saçlarımı gözümün önünden çekip beni kaldırdı. Gözlerimle onu süzdüm. 8-9 yaşlarındaydı sanırım.
"Abla ben seni tanıyorum"
"Nasıl yani"
"Sen Rüzgar abinin evleneceği kadınsın"
"Rüzgar mı? Onu nerden tanıyorsun? "
"O benim kuzenim seni seviyor yani seviyor gibi"
"Sen kafanı böyle işlerle bulandırma"
"Ya abla gerçekten telefonunda senin fotoğrafını gördüm. Ona güzel olduğunu söyledim oda bana Hayır yağmur benim güzelim dedi"
"Gerçekten mi? Beni seviyor mu?"
"Kesinlikle"
"Benim evim şu bina saat geç oldu gitmem lazım"
"Tamam"
Çocuk gittiğinde küçük bir tebessüm ettim. Ama hala kırgındım düşündüm ve karar verdim tam kalkıyordum ki
Kuzey yanıma geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların altında✨
JugendliteraturOkulun sürtüğünden iğrenç bir teklif almasıyla başladı her şey devamında ise o sürtüğün sevdiği oğlandan hoşlandı. Sonra ise her gece karanlıkta yüzünü göremediği görmemesine râmen deli gibi sevdi. Daha bir çok olayla akıllar karışacak... Lütfen ok...