Prolog

695 37 7
                                    

Liceul intotdeauna a fost locul in care rautatea , ura si invidia controla pe cei care paseau in incinta acestuia . Odata intrat la liceu vei avea parte de toata rautatea celor din jur , rar intamplandu-se sa gasesti persoane bune care sa iti fie prieteni adevarati .

Jung Hunchul este piaza rea a liceului , toata lumea se ferea de el fiindu-le frica de aceasta . Si-a facut un nume in liceu . Niciun elev nu a scapat netorturat de baiatul ce capatase porecla de Iron .

Jinwoo era tipul baiatului dragut cu toata lumea si care mereu se ferea de scandaluri . Se zvonea in liceu ca acesta si Iron ar fi fost buni prieteni , dar nimeni nu stie daca este adevarat , alti nici nu credeau ca asa ceva ar fi fost posibil . ''Ei doi prieteni ? Ce gluma buna ! ''

Zilele treceau si nimic nou nu se intampla asta pana dupa vacanta de primavara cand la liceu se transferase o fata . Era frumoasa si talentata . Parea un inger cazut din Rai .Ji Eun , fata priministrului Choi , trebuia mereu pazita de bodyguarzii pe care mereu ii refuza , dar Yoochun gaseste calea perfecta de a o supraveghea prin intermediul lui Iron , baiatul pe care nimeni nu l-ar banui ca este cel care are grija de Ji Eun .

Va continua Iron cu panurile sale de a o tortura pe Ji Eun dupa ce devine bodyguardul ei ?

BounceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum