#06| Bardzo sie martwiłem

2.4K 49 0
                                    

POV. Max

Wchodzę do biura Sky i widzę ,Sky leżącą na ziemi bez grubej części garderoby. Ten bydlak wisi nad nią i ją całuje.
Stawiam Megan na ziemi i podbiegam do Sky ,zrzucam go z niej go i okładam pięściami. Podbiegają ochroniarze i zabierają go. Podchodzę do Sky ,która leży na ziemi. Oczy jej się coraz bardziej zamykają.
Krzyczę do kogoś żeby wezwali karetkę.

- Sky ,kotek nie zamyka oczu- moje mówienie poszło na marne.

Przyjechała karetka i zabrała ją do najbliższego szpitala. Zabieram zapłakaną Megan na ręce i biegnę do mojego auta i próbuje uspokoić.

Po 5 minutach parkuje auto przed szpitalem. Biorę Megan na ręce na szczęście zdążyła się trochę uspokoić. Wchodzę do recepcji szpitala.

- Dzień dobry , gdzie mogę znaleść Sky Wallet?

- A pan ktoś z rodziny?

- Tak mąż! - skłamałem bo inaczej by mnie nie wpuściła.

- Dobrze, tylko proszę spokojniej, drugie piętro sala numer 23!

- Bardzo Dziękuje - idę na to piętro z małą Megan za rączkę.
Szukam odpowiedniej sali i wchodzimy. To był przerażający widok moja Sky podłączona do kilku kabelków.

Megan podbiega do Sky i przytula. Sky nagle otwiera oczy i się uśmiecha do nas słabo.

- Cesc Sky, strasnie się balam

- Bardzo się Martwiłem - mówię i ją całuje w zdrowy policzek

- Dzień Dobry, jak się czujemy?
- mówi lekarz wchodzący do Sali.

- Dobrze tylko brzuch minie trochę boli ,ale tak to rewelacyjnie.

- Kiedy Sky może wyjść do domu?

- To kwestia kilku godzin. - odparł wpatrując się w wyniki badań

- A kiedy będę mogła iść do pracy ? - kiedy to usłyszałem myślałem że mnie coś strzeli.

- Sky to wykluczone ,masz wolne aż do bankietu. Masz cztery dni aby dojść do siebie - mówię patrząc na nią.

Pogadaliśmy, powygłupialiśmy i taki nam minęło te kulka godzin.
Sky wypisali ze szpitala i zawiozłem dziewczyny do domu. Sky stwierdziła że mnie przenocuje i oglądaliśmy sobie filmy i seriale na Netflix'sie


•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Wiem nie było mnie długo.
Jakoś nie miałam czasu .
Bardzo was przepraszam !!

Pozdrawiam OLA !!❤️💙💜💚

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

To nie ma znaczenia Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz