Ozbi - sonu yok
Konuşmasız geçen selamlaşmadan sonra konuşma sırasının ona geldiğini anlayan Arslan, eliyle masayı göstererek, "buyurun gençler!" Dedi. "daha yeni başlıyoruz."
Komutanın emrine uyan ekip üyeleri yerlerini aldı. Barlas Bulut az önce kalktığı sandalyeye geri otururken, yanına ise Şara geçmişti.
Ada masanın başında oturan Arslan'ın yanında yerini almışken, Ellerini arkasında birleştirip rahata geçti. Alfa ve Beta ikilisi de Barlas Bulut ve Şara'nın karşısında duran sandalyelere geçmişti.
Gençlerin pür dikkat dinlemeye hazır olduğunu gören Şef, konuşmaya başladı. "Bir görev var ve o görevde benimle çalışacak ekibe sizler de dahilsiniz." Dedi konuya hızlı girmek daha iyi olacaktı. Zaten masada bulunan her biri durumu biliyordu. "Çekirdek kadroda siz varsınız gençler, her zamanki görev dağılım sistemimiz geçerli." Cevap gelmesini beklemeden ellerini masada birleştirdikten sonra bakışlarını İkizlere çevirdi. "Alfa ve Beta, siz bilişim alt yapısını ve görünmez olmamızı sağlayacaksınız."
"Barlas Bulut sende VIP ve iş dünyasına açılan kapımsın." Dedi adamın gözlerinin içine bakarak. Ardından başının üstünde onu dinleyen kadına çevirdi gözlerini kısa süre. "Ada, sen zaten görevini biliyorsun. Sen benim elim kolum, vurucu gücümsün." Zaten odada bulunan Şara hariç hepsiyle önceden çalıştığı için potansiyellerinin farkındaydı. "Daha önce çalışmamış olabiliriz Şara ama senden de aynı performansı bekliyorum."
"Ilk olarak bilmeniz gereken şey : zor ve uzun bir görev olacak. Tüm dikkatinizi ve becerilerinizi kullanmanız gerekecek." Arslan cümlesini bitirdikten sonra ayağa kalkarak ellerini masaya koydu.
"Beyler, ben, Black ve Şara'nın aksine sizin gizliliğiniz daha zor olacak. Kendi işleriniz ve tanınırlığınız yüzünden daha çok zorlanacaksınız ama azminizin tamamını istiyorum. Beni anlıyor musunuz?"
Barlas da ikizler de tereddüt etmeden başlarını onaylar biçimde salladı. "Kısa zamanda ofis hazır olacak. O zaman görevin detaylarını ayrıntılı bir şekilde vereceğim ama ondan önce kurduğum ekibin temeli olduğunuzu fark edin istiyorum. Yeri gelecek birbirinizin alanında sorumluluk alacaksınız. Zaten bu yüzden sizleri tanıştırıyorum. Hata şansımız yok. Büyük bir oyuna gireceğiz ve oyun bittiğinde en güçlü biz olduğumuzu herkes görecek!"
Arslan kısa bir an masada bulunan gençleri süzüp, dikkatle dinlediklerini ve bir soruları olmadığını görünce memnun oldu. Ardından konuşmasına devam etti. "Şimdi sıra ilk emirlerime gelince" Dedi ve İkizlere bakıp, "mahallenizdeki işlerinizi bitirmeye veya devretmeye bakın, bundan sonra bütün dikkatinizi bu işe vermenizi istiyorum. Diğerleri size ayak bağı olmasın." Diyerek cümlesini bitirdi.
Beta, "onu hallederiz patron da, buraya bilgi sistemimizi kurmamız kolay olur ama bizimle çalışacak isimleri seçerken nelere dikkat etmemizi istersin?" Diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girift | Kurşun izi
ActionAşkta savaş olur da, savaşta aşk nasıl olur ? *** Bir grup ajanın Yaşadıkları zorluklarla nasıl baş ettiklerini anlatan bir hikaye. Verdikleri kararlar ve düzenledikleri operasyonlar ile bir çok taşı yerinden oynatacak güce sahipler. Girdikleri her...