BAŞLARKEN

2.4K 190 65
                                    

                                    ***

                      Sezen Aksu- Hazan 🍁

                                

                                  ****



Bal rengi gözlerine cesurca bakmak, dahası itirafımı duyacak olması dizlerimi titretiyordu... Fakat ben de artık dayanacak derman kalmamıştı. Kuruyan dudaklarımı nemlendirdim o yüzüme bakarken. Kolunu tuttum gitmesin diye. Kollarını tutan ellerime baktı önce sonra yüzümün çehresini izledi kısaca anlamazca, en son ışık ışık parlayan gözlerime baktı. "Sorun ne ?" Dedi sakince.

"Sorun..." yutkundum, gözlerimle etrafı taradım nereden başlayacağımı bilmezken. "Sorun yok ki."

Elimdeki kolunu çekmek isteyince engel oldum. "Çekme lütfen." Fısıltı gibi sesim, kolundaki elimi tüy gibi hafifçe sürterek ellerine getirdim. İlk defa gevşekçe de olsa elini tuttum. Heyecandan ne yumuşaklığını ne büyüklüğünü anlayabildim ama ellerinin ellerimin arasında oluşunu çok sevdim.

Şaşkınlıkla bakakaldı yüzüme "Zeynep ?"

"Lütfen bir şey söyleme Salih. Benim için zaten çok zor." Ellerimizdeki gözlerimi yüzüne çevirdiğimde artık iyiden iyiye kaşları çatılmıştı. "Salih ? Derken."

"Bir şey söyleme ne olur. Artık susması çok zor. Bana kızma lütfen... Böyle hissetmeyi bende istemedim ki..."

Ellerini çekti hemen.

"Ne hissi ? Sen bana az önce Salih dedin farkında mısın ? Ne oluyor şu an burada ben hiç anlamıyorum !" Asabi bir şekilde biraz geriye çekti kendini.

Kırılsam da ses etmedim. Göze almamış mıydım zaten ?

"Seviyorum seni." Fısıltı gibi çıkan sesimi duydu mu duyamadı mı anlayamadım. Anlamlandıramadı başta sanki, birden yüzü sertleşti, sert bir nefes aldı.

"Ne dediğini senin kulağın duyuyor mu ?" O sertleştikçe bende heyecanın yanında öfke hissetmeye başlamıştım. Başımı dimdik kaldırdım yüzüne. Ağlamadan, korkmadan olabildiğince gür bir şekilde gözlerinin içine içine haykırdım.

"Ne duyduysan o. Ben seni seviyorum. Hem de çok." Açık dudakları kapandı, dişini sıktığını yanaklarından anladım. Tek bir kelime daha etmedim. Bir şeyler söylesin istedim.

"Sen ne saçmaladığının farkında mısın !" Kara gözleri kırmızıya dönmüştü sanki birden. Öfkelendi. Sıktım kendimi. O bana böyle bakınca kastım. Titreyen dudaklarımı birbirine bastırdım, gözlerimi hiç kırpmadım utanmama rağmen, yaşlar bir biri ardına dökülmesin diye. Az önceki cesaretimi, gücümü un ufak etmişti. Öyle çok kırılmıştım ki onun hislerini anlayamıyordum şu an.

"Seni sevmem mi... saçmalık..." ellerimi açtım iki yana. Benden daha da uzaklaşıp sırtını mutfak tezgahına yasladı. Kirli sakalını sıvazlayıp gözlerini kapatıp açtı.

"Ben seni kardeşimden ayırmazken, ağabeyinin en yakın arkadaşıyken şu yaşına kadar sadece sana ağabeylik yapmışken, evet saçmalık!" Yanaklarım yanmaya başlamıştı utançtan. Sağ elimde sol elimi sıktım gayri ihtiyari. Kendimi kasmaktan başım çatlayacaktı, nefes zor alır hale gelmiştim.

Ağzımı açacakken kendini toparlayıp bana doğru eğilip sesini yükseltmeden bağırmanın nasıl olduğunu öğretti bana. "Saçma sapan anlık heveslerinle tüm bağlarımızı koparmaya yemin etmiş olabilirsin ama ben bunu duymam, görmem ! Seni kardeşten öte görmedim, görmem de !" Gözümden hemen damlalar döküldü. Yaşların akışını izlerken beni yakmaya devam etti. "Ağla. Şimdi sen ağlaki ilerde hepimiz ağlamayalım. Şu an çocukluk edebilirsin ama devamı olmasın."

Kafamı yere eğip ağlamamı kesmeye çalıştım. Arkamı döndüm ona, görmesin istedim, gurursuz da değildim ki...

Sanki arkamı dönmemi fırsat bilir gibi hızla tezgahtan sırtını çekip kapıya yürüdü. Anlık bir korkuyla koluna yapıştım. "Böyle gidecek misin ?"

Kolundaki elimi tüy gibi hafifçe tutup kollarından kurtardı. "Bırak." Dedi sadece.

"Salih... lütfen. Bu Yaptığın... gitme işte." Tüm hislerim birbirine karışmıştı. Konuşalım, bana böyle bakmasın, yüz yüze bakacak yüzümüz kalsın istiyordum. Yüzümü bomboş gözlerle kapıyı çarpıp çıkıp gitti. Onun kapattığı kapılar ardında utanmış, kırılmış, incinmiş bir ben kaldım.


***


Merhabaaa biz mi geldiik 🌸🌸
Uzun zamandır yokuz. Kimler hala bizimle kimler gitti bilemiyorum tabi. Ama herkese kocaman sevgimi gönderiyorum. Elimden geldiğince dönmeye yazmaya çaba gösteriyorum.

Gelirken yanımda Zeynep ve Salihi de getirdim sevdiniz mi 😘

Bu daha giriş ama Zeynepciğim şunu söylemeliyim ki işin zor annem 🥺

Salihin bir süre beni uyuz ettiği ve edeceği doğrudur. Ama söz size saçma sapan bir erkek karakter yazmayacağım, beni bilenler bilir. Sadece Alişim kadar naif bir adam da olmayacak Salih... bir tık daha köşeleri olan bir adam. Zeynepte Ahu kadar pasif ve kırılgan değil. Tam birbirlerine layıklar yani 💋 agahahshsjsj

Kafamda şöyle bir süreç var bölüm biriktirip öyle düzenli bölüm atacağım şu an 4 bölüm yazıldı. 10-15 arası bölüm yazayım ve düzenli paylaşayım diyorum.

1. Bölümü merak ederseniz de
Okunma 1000 vote 100 olduğunda 1. Bölüm gelsin o zaman 🌸🌸 sembolik bir sayı koydum kimseyi bekletmek değil niyetim.

1. Bölümde görüşürelim mi 😍

SAUDADE-KALP YANGINI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin