keyifli okumalarr :) media: Sude
***
Gözlerim bir motora bir de önümde ki çocuğa kayıyordu. Tesadüf müydü yoksa bu çocuk beni mi takip ediyordu ? Kollarımı göğsümde çaprazlayarak konuştum.
'' Sen kimsin ?''Tabi ki kim olduğunu hatırlıyordum.Sadece şuan salağa yatmak benim için en mantıklı karardı.Elini tokalaşmak için kaldırdı ve konuştu.
''Demir''Adımı söylemeyi es geçerek saatime baktım. Sadece 25 dakikam kalmıştı.Zaman kaybetmemek için hızlıca konuştum.
''Vural kolejine gitmem lazım. Sadece 25 dakikam kaldı.Taksiye vereceğim parayı sana versem beni götürü müsün ?''
''Demek Vural koleji.'' Kafamı sallayarak onayladım. ''Tam da yolumun üstü.''
'' Gerçekten mi ?''
''Gerçekten. Ama hiç bırakasım yok.'' Dediği şeye suratım asılırken kaşlarım da çatılmıştı.
''Niye gıcık mısın ?''
''Hiç gıcık değilimdir. Sadece çirkin bir kızı yanımda götürerek karizmamı çizmek istemem.''
''Bana bak topla o ağzını dilini keserim senin.''Dediğim şey onu güldürürken ondan uzaklaştım.Mecbur başka bir yol bulacaktım.Geçen birkaç arabanın yanında saçma durdurma çabalarına girdim ama tabi ki durmadılar. Pes edip arkamı döndüm ve nereye gittiğimi bilmeden yürümeye başladım.Kolumda bir el hissedince arkamı döndüm.Dudaklarım yana kıvrılırken konuştum.
''Noldu özür mü dileyeceksin ?'' Şansımı zorladığımın farkındaydım ama zaten derse yetişemeyecektim.
''Sadece bir teklifte bulunacağım.'' Dikkatimi çekmişti, çünkü kaşlarımı kaldırmış onu dinliyordum.
''Eğer bana adını söylersen seni 10 dakika içinde okuluna götürebilirim.''
'' Sana neden güveneyim belki yalan söylüyorsun.''
'' Olabilir bu da bir ihtimal.'' Sinirle arkamı dönüp yürümeye başlamıştım ki tekrardan durdurdu.
'' Tamam yalan söylemiyorum eğer adını söylersen söz veriyorum seni okuluna yetiştireceğim.''
''Benim adım niye seni bu kadar ilgilendiriyor.''
'' Böylesine çirkin bir kızın adını merak ettim.'' İşaret parmağımı tehdit edercesine salladım.
''Bana bak çocuk ikidir bana çirkin diyorsun seni arabaların önüne atarım !''
''Bu tehditlerin beni benden alıyor.'' dedi gülerek.Gözlerimi devirerek susmayı tercih ettim.Ne söylenebilirdi ki bu çocuğa ?
'' Hadi ama 5 dakikan kaldı ve benim seni yetiştirmem için anca uçmam gerekiyor.''
'' Gece.'' Dedim sıkıntılı ve kısık bir sesle.
'' Duyamadım bağırır mısın biraz.''
'' Gece.'' Dedim sesimi biraz daha yükselterek.
'' Az önce cırlıyordun noldu sesin içine mi kaçtı ?''
''Gece'' dedim bağırarak.''Televizyona falan da çıkayım mı herkes duysun.''
''Gerek yok. Hadi atla da seni okula yetiştireyim.''Elinde ki kaskı hızla çekip alırken motora doğru yürüdüm.Kaskı kafama geçirirken bir yandan da motora binmeye çalışıyordum.Hazır bir şekilde Demir'i beklerken o sadece karşımda beni izliyordu. '' Ne bakıyorsun?''
''O kaskı takmayacaksın.'' Kafama taktığım kaskı çıkardı ve motorun küçük bir bölmesinden morlarla süslenmiş bir kask çıkardı.Kafama takıp motorun ön kısmına oturdu.'' Çünkü bu benim kaskım.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE 'NİN MAVİSİ
ChickLitKoşuyordum. Adımlarımi yavaşlatacaktım ki beyin sarsıntısı geçirecek kadar sert bir çarpışma yaşadım. " İyi misin ? " Cevap vermek için kafamı kaldırmıştım ki gözlerinde kaldı gözlerim. Mavinin hangi tonuydu bunlar böyle ! " Hey sana diyorum." "E...