BÖLÜM 5

80 13 16
                                    

Keyifli okumalar :)                  media: Sedef

***

Ben şuan Demir'in kucağındayım

Şuan ben Demir'in kucağındayım

Demir'in şuan ben kucağındayım

Kucağındayım Demir'in...ERROR !

  Bakışlarımı Demir'e çevirdim ve yüzüne baktım. İleriye bakarak emin adımlarla yürüyordu. Beni taşıyorken hiç zorlanmıyor gibi görünüyordu.Demir'in omzundan geriye baktım. Sude arkamızdan koşturuyordu.Bir çok öğrencinin gözü bizdeydi.O an bulunduğum durumu sanki yeni anlamışım gibi birden Demir'in kollarında çıktım.Şok olmuş bir şekilde bana bakarken kaşlarımı çattım.

'' Ne yapıyorsun kızım ?! ''Bana kızmasına şaşırmıştım ama tabi ki belli etmeyecektim.

'' Asıl sen ne yapıyorsun.Herkesin içinde beni kucağında taşımalar falan.''

'' Çok kötü duruyordun'' dedi kısık ve şaşırmış bir sesle.

'' Peki bu durum seni neden ilgilendiriyor.''

'' Öyle mi bıraksaydım Gece.''

'' Kucağın da taşımadan yardım edebilirdin.Herkes bize bakıyor şuan.''

'' Ben...'' dedi ama devamını getiremedi.Bu hali üzülmeme sebep olsa da belli etmeyecektim.Çünkü ilk günden böyle tanınmak pekte hoşuma gitmemişti.Sonuçta Demir'in kucağındaydım ! Merdivenlere doğru döndüm ve hızla yürümeye başladım.Merdivenlerin başında dolu gözlerle Demir'i izleyen bir Sedef görmeyi beklemiyordum.Bileğini yavaşça tuttum ve soran gözlerle baktım.Gözlerime nefretle bakarken bileğini hızla çekti.Arkasına döndü ve hızla yürüdü.Şaşırmış bir şekil de yanımda ki Sude' ye baktım.O bir şeylerin farkındaymış gibi gözlerini hüzün kaplamıştı.Elini koluma koydu ve konuştu.

'' Sedef Demir konusunda biraz hassastır.''

'' Demir konusunda mı ?'' diye sordum.Sonra dan aklıma gelen şeyle ağzım açık kaldı. '' Yoksa Sedef Demir'imi seviyor ? ''

'' Sevmiyor.Aslında kendisi de emin değil.Pek iyi bir geçmişleri olduğu söylenemez.''Demir ile Sedefin nasıl bir geçmişi olabilirdi ki ? Demir ne yapmıştı da Sedef bu kadar kötü haldeydi ?

                                                                                     ***

                                                                                        DEMİR'İN ANLATIMIYLA

    Gözlerim kantin sırasın da gülen Gece'deyken Akın'ın konuşmasıyla bakışlarımı alabilmiştim.

'' Abi sen hayırdır bu kıza bakmalar falan.''

'' Tanıyor musun ?''

'' Nereden tanıyayım oğlum.Kız yeni gelmiş işte sadece onu biliyorum.''Bakışlarımı tekrar Gece'ye çevirdim. Sude ile hâlâ gülüyorlardı.Gözlerim gülüşünde kalırken zar zor Akın'a çevirdim.Bu kız bana iyi gelmiyordu.Bu halime gülen Akın'a ters bir bakış attım.

'' Lan inanamıyorum şuan.Sen büyüdün de aşık mı oldun sen.''Parmağıyla burnuma dokunmaya çalışacakken eline bir darbe indirdim.Masa da sessizliğini koruyan Berkay'a baktım.

'' Bir şey desene şu gerizekalıya.''

'' Ne diyeyim Demir. her zaman ki hali işte.''Kafamı iki yana sallayarak 'siz umutsuz vakasınız' diye baktım.Evet bakışlarımla güzel konuşabiliyordum.Ama o an kapıdan giren kişiyi görmemle bakmamayı diledim.Ama o ısrarla bana bakıyor birde masama doğru ilerliyordu.Bir elini masama,diğer elini de oturduğum sandalyenin arkasına koydu.İki eline de sırayla bakarken dişlerimi sıkarak konuştum

GECE 'NİN MAVİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin