Helloooğğğğ <3
>Bu bölümü Kaan Boşnak dinleyerek yazdım. Size de öneririm. Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olur.Neyse çok fazla oyalanmadan okumaya başlayın.Keyifli okumalar :)
***
Sinirle üstüme atlayan Mina'ya baktım.'' Ne yapıyorsun kızım?'' Bir yandan beni tutan Zeynep konuştu.
''Her zaman ki hali işte.'' Zeynep'in kollarından kurtuldum ve az ötemizde duran banka oturdum. Anlaşılan fazla kötü görünüyordum ki kızlar hemen yanıma geldi.Bu durum da nasıl iyi olabilirdim zaten.Mina elini sırtıma koyarak konuştu
''Gece hiç iyi görünmüyorsun noldu ?'' Yorgun bakışlarımı Mina'nın gözlerine çıkardım.Daha sonra Zeynep'e baktım ''Babam...'' diyebildim sadece.
''Harun amca iyi değil mi ?''Başımı aşağı yukarı sallayarak Zeynep'i onayladım. İkisi de soran gözlerle bakınca konuşmaya devam ettim.
''Babam bizi kandırıyormuş.''
''Nasıl ?'' Mina anlamamış olacaktı ki soran gözlerle bakıyordu. Zeynep ise çoktan her şeyin farkına varmış bakışlarını hüzün kaplamıştı .
''Babam annemi aldatıyormuş''
''Emin misin Gece ? Harun amca yapmaz diye düşünüyorum.''
''Gözlerimle gördüm Mina.Telefondan babama pekte hoş olmayan mesajlar gönderilmişti.Babamsa ondan farksız karşılık vermiş.'' Zeynep ayağa kalkıp önüme geldi ve ellerimi tutarak diz çöktü.Dolan gözlerimi gözlerine çevirdim.
''Ne olursa olsun yanındayız biliyorsun değil mi?''Başımı sallayarak onayladım.
''Peki ne yapmayı düşünüyorsun?''
''Kesinlikle annemi o evden çıkarmalıyım. Annemle babamın eğitimim için biriktirdiği bir miktar para var. Yeni bir hayat için yetecek kadar vardır. Yeni bir ev alırız. İhtişamlı bir ev olması gerekmiyor. Küçük bir evde yeter bize.''
''Üstesinden gelebilecek misin ?''
''En azından annem için bunlara katlanmalıyım.''dedim.Sesiz kalan Mina'ya döndüm ve sıcacık bir gülümseme yolladım ona. Hâlâ şoktaydı. O an sessiz geceyi telefon melodisi doldurdu. Telefon ekranına baktım ve 'Annemin kocası' yazısını görünce hızla ayağa kalktım. Evet babamı bu şekilde kaydetmiştim. En son kavga ettiğimizde çok sinirlenmiştim ve bunu babama yansıtmak yerine,sinirimi bu şekilde çıkarmıştım.' Babam' olan yazıyı 'Annemin kocası ' olarak değiştirerek -sanki çok büyük bir şey yapmışım gibi- rahatlamıştım.
''Babam arıyor.'' dedim telaşla.
''Sakince aç konuş. Onunla konuşacağın bir konunun olduğunu ve beklemesini söyle.''Mina'nın dediklerini onaylarken telefonu açıp kulağıma götürdüm.
''Gece neredesin sen !''
'' Dışarıdayım.''
'' Biz sana ne zamandan beri saat 12 ' den sonra dışarı çıkmana izin veriyoruz.''
'' İzin alma gereği duymadım.''dedim rahatça. Saygısızlık yapmak istemiyordum ama elimde değildi.
'' Benimle düzgün konuş !'' Kulaklarımı tırmalayan sesi umursamayarak sessizce mırıldandım
'' Baba...''derin bir nefes aldım ve devam ettim '' Beni bekle konuşmam gereken bir konu var.'' diyerek telefonu kapattım.
'' Bu akşam her şey bitiyor.'' diye mırıldandım kızlara.Mina kalkıp yanıma geldi ve sıkıca sarıldı. Ardından Zeynep'te ikimize birden sarılınca küçük çaplı bir kriz geçirmiş olabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE 'NİN MAVİSİ
ChickLitKoşuyordum. Adımlarımi yavaşlatacaktım ki beyin sarsıntısı geçirecek kadar sert bir çarpışma yaşadım. " İyi misin ? " Cevap vermek için kafamı kaldırmıştım ki gözlerinde kaldı gözlerim. Mavinin hangi tonuydu bunlar böyle ! " Hey sana diyorum." "E...