BULI【04】♡

93 15 2
                                    

「BULI ¤ 04」

Yumin's POV

Aku melangkah kedalam kawasan sekolah dengan penuh berhati-hati. Topeng muka dikenakan untuk mengelakkan identiti aku.

Aku berjalan sambil menunduk ke bawah. Bimbang ada yang perasan akan kehadiranku yang umpama loji ini.

" EHHH! KORANG TENGOK, PEREMPUAN MURAHAN DAH DATANG DHO! HAHAHAHAH! INGATKAN DAH BERHENTI SEKOLAH. MAKLUMLAH MISKIN KAN? "

Aku hanya mampu menutup telinga dan segera pergi ke dalam kelas. Nasib sahaja geng Jungkook tidak datang menyerangku.

Aku dapat merasakan ada yang membaling barang kepadaku. Nasib sahaja tidak ada yang membaling pisau.

Aku mengambil tempat di tempat di belakang sekali. Aku melihat kearah tempat dudukku yang kosong lalu tersenyum nipis. Berharap bahawa akan ada manusia yang duduk di sebelahku dan menganggap bahawa aku ialah manusia yang normal, yang memerlukan seorang kawan untuk sokong aku.

Aku mula mengeluarkan buku untuk membuat ulangkaji. Sebenarnya aku bukan budak kelas paling belakang, cuma cikgu terlalu taksub dengan duit. Jungkook meminta guru kelas aku untuk menukarkan kelasku di kelas yang belakang.

Sedih tak?

Aku pun tak faham, apa yang dia tidak puas hati sangat dengan aku.

Aku membaringkan kepalaku diatas meja berlapikkan lengan. Perlahan-lahan kedua belah mataku tertutup dan lena dibuai mimpi.

•••

" HEY PEREMPUAN SUNDAL! BANGUN CEPAT! KAU FIKIR SEKOLAH NI BAPAK KAU YANG PUNYA?! BAYAR YURAN SEKOLAH PUN TAK PERNAH HEH! "

Sepasang tangan menghentak meja Yumin dengan kasar. Yumin yang baru sahaja mahu melelapkan mata itu sudah memandang ke empunya suara berserta pandangan yang takut.

" kau! " Rian mengangkat dagu Yumin dengan kasar.

" a-awak.. n-nak apa R-rian?.. " Soal Yumin ketakutan.

" Kau tahu kan, yang satu sekolah memang benci kau? " Yumin mengangguk perlahan manakala satu senyuman sinis muncul di muka Rian membuatkan Yumin menggigil.

" Menggigil ya sayang? " Rian mengusap pipi Yumin. Seperti psiko!

" DAH TAHU ORANG DATANG JUMPA KAU SEBAB NAK BULI TU TAK PAYAH LAH TANYA BODOH!! " Rian menghentakkan kepala Yumin keatas meja berkali.

PAP!!

PAP!!

PAP!!

Cecair pekat yang berwarna merah mengalir semakin banyak di kepala Yumin. Yumin hanya mampu merintih kesakitan. Tidak mampu untuk melawan dengan tubuhnya yang semakin lemah ini.

" O-omo... Aku tak buat benda macam tu! Aku budak baik! " Rian meninggalkan Yumin yang sedang terkulai lemah diatas meja.

Kepalanya yang tidak berhenti berdarah telah membuatkan dia kehilangan banyak darah pada masa itu. Yumin memejamkan matanya memohon agar ada yang memberi bantuan.

Bau darah segar yang menghiasi seluruh kelas itu telah menyebablan seseorang masuk ke dalam kelas tersebut.

" HAISHH! MENYUSAHKAN BETUL! KENAPA AKU MASUK KELAS NI! "

Lelaki tersebut terus mengangkat tubuh kecil yang malang itu menuju ke hospital yang tidak sampai 10 kilometer dari sekolahnya.

•••

TO BE CONTINUE

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

TO BE CONTINUE

stories by : Tnisha-93

BULI | 전정국Where stories live. Discover now