»2« biba

83 3 0
                                    


Pół miesiąca później była pełnia, a jako, że Lisa wiedziała o fetyszu Jisoo do oglądania księżyca postanowiła ją zabrać na romantico wzgórze.

- Ładnie tu. - powiedziała Jisoo opierając głowę na ramieniu Lisy. - Chodź się gwałcić.

- Ok.

I znowu się teleportowały do auta gdzie, również znowu, się gwałciły. A potem pojechały w pizduuu i wbiły na chatę TWICE, gdzie Tzuyu gwałciła się z Wieprzem, Nayeon znalazła sb jakiegoś chłopa (hetero to zero), a Chaeyoung lizała się z Rosé.

- Hejka!

Potem wszyscy zrobili bibe, a jak wiadomo biba bez butelki to nie biba. No więc Tzuyu ze swoim wieprzem z lumpa poszła na śmietnisko. Tam znalazła fajną ścieżkę, a gdy nią poszła trafiła do Luhanki po środku śmietniska. Weszła do sklepu, ale przypomniała sobie, że przecież nie ma pieniędzy, bo jest biedna i wróciła do domu z butelką w ręce.

- Macie jakiś hajs? Bo ja ostatni wydałam na bluzkę z Calvina Wróża, a na śmietnisku znalazłam meega fajny sklep. Luhanka, zna ktoś? - powiedziała na wwjściu, ale nikt jej nie słuchał, bo wszyscy się gwałcili. - To nie.

Tzuyu pełna smutku zajebała wszystkim po stówie, a że było ich 13 to miała 1300 w kieszeni. Poszła do swojego pokoju, ubrała swojego pluszaka wieprza w kurteczkę i postanowiła, że wyjdą na lody.

Tzuyu, mimo tego, że miała 21 lat, była bardzo dziecinna. Dlatego podczas spaceru do lodziarni prowadziła żywą konwersację ze swoim pluszakiem.

- O, a byłeś u Jennie? Kupiła sobie takiego fajnego turbo mopa, ale przylazł komornik i jej go zajebał.

- To przykre - odpowiedział jej tylko pluszak.

- Wiesz co? Kupię ci taki wózek i będziemy jeździć nim po galerii. Może być różowy? Wiem! Dostaniesz go na urodziny!

Gdy w końcu dotarli do lodziarni Chou zamówiła jedne, duże lody, żeby mogli jeść w ten romantico sposób.

Gdy wrócili do dormu Tzuyu szybko złapała za telefon i na AliExpress zamówiła wózek dla dziecka w kolorze różowym. Gdy to zrobiła od niechcenia rozejrzała się w okół siebie i zobaczyła liżące siś Lisoo, gwałcące ChaeJenSé i Nayeon heterującą się z jej hetero chłopakiem. Fuj.

Nie widząc nic ciekawego wzięła Wieprza pod pachę i poszła do swojej sypialni spać.

☽︎♡︎☾︎

repost po roku to to co lubie robic

na przypale albo wcale, czyli opowieść o Lis00Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz