"Herkes yerlerine geçsin. Son kez tekrarlayıp bitireceğiz."
Dans koçunun sözlerinden sonra herkes tekrar başlangıç yerlerine geçmişti.
Jimin göz ucuyla Jungkook'u kontrol etti. Ancak yüzünden tek bir duygu bile okunmuyordu. O derece donuktu anlayacağınız...
Jimin, Jungkook'un yorgunluktan bayılmasından korkuyordu.
Gerçi Jungkook'un da pek mecali kalmamıştı.
Jungkook'un gücü onu ancak şarkının yarısına kadar ayakta tuttu.
Jungkook yere düşmesi ile ilk önce üyeler ardından da şarkı durdu.
"Jungkook!"
Jimin'in çığlığı aynı zamanda gözlerinin dolmasını sağlamıştı.
Tüm üyeler ve görevliler Jungkook'un başına geçince Namjoon acil durum düğmesine bastı. Aralarında en sakin olan Yoongi'den sonra o'ydu.
Jimin yerde yatan Jungkook'a şaşkınca bakıyor, bir yandanda ağlıyordu.
Jimin bir anda yere, Jungkook'un başının olduğu yere çöktü ve Jungkook'un başını elleri arasına aldı.
Çok geçmeden sağlık ekipleri gelmişti.
"Telaşlanmayın, sadece tansiyonu düşmüş."
Sağlık ekipleri konuştuğunda üyelerin bir kaçı derin bir nefes bırakmışlardı ortaya.
Ancak Jimin hala ağlıyordu.
"Jimin, bak önemli bir şey yokmuş. Sakin ol."
Taehyung'un yatıştırıcı sözlerine rağmen Jimin hala ağlıyor ve gözünden akan yaşların ardı arkası kesilmiyordu.
Yoongi Jimin'e bakarak iç geçirdi. Hiç bir şeyden haberi yoktu. İkiside birbirinden saf diye düşündü bir an.
İkiside farkında olmadıkları şeyler yüzünden kendilerini üzüyorlardı. Yoongi bir an önce bir şeyleri farketmelerini diledi...
"Jimin hadi kalk artık. Onu odasına taşısınlar."
Jin, Jimin'in kollarından tutarak Jungkook'un başından kalkmasında yardımcı olmuştu.
Jimin ağlarken Taehyung dayanamayarak kollarını çok sevdiği arkadaşına sardı.
Jimin hala ağlıyordu.
"Jungkook'a ne olduğunu bilen var mı?"
Menajerin sorusu herkesi germişti.
Menajerin gelmesiyle Jimin'in de ağlaması hafiflemişti.
"Bilmiyoruz Hyung. Hiç böyle olmamıştı."
Menajer gergin bir şekilde elini ensesine attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑂𝑁𝐿𝑌 𝑇𝐻𝐸𝑁 🌧️ |Jikook <tamamlandı>
Fanfiction"Hyung, canım çok yanıyor..." -TAMAMLANDI-