'6'

6.3K 503 225
                                    

      Nothing Like Us ~ cover by JK

      Jungkook adının söylenmesinden sonra biraz olsun toparlanabilmek için burnunu çekti ve yüz ifadesini düzeltip hyunguna baktı.

      Jimin telaşla Jungkook'un yanına gidip ıslak kıyafetlerine ve omzuna dokundu.

     Jungkook Jimin'in dokunuşlarıyla daha da yandığını hissediyordu.

  "Jungkook sırılsıklamsın, neredeydin şimdiye kadar. Tanrım, üşümüş olmalısın... Sıcak bir şeyler ister misin? Tanrım... Jungkook bu yağmurda bu şekilde ıslanacak kadar dolanmandaki amacın neydi?"

       Jungkook telaşla bir sürü cümleyi arka arkaya dizen hyunguna bir şey diyemedi.

      Ne diyecekti ki?

  "H-hyung..."

       Fısıltı gibi çıkan sesini muhtemelen Jimin duymamıştı.

      Belkide duymamazlıktan geliyordu.

      Belki o da acı çekiyordu, onunda gücü kalmamıştı artık...

  "Sen otur hemen, ben sana giyecek bir şeyler getireceğim. Olur mu? Bekle burada..."

      Jungkook en sonunda bedenini hareket ettirebildi.

     Jimin'in bileğini tuttuğunda Jimin üzgün bakışlarını Jungkook'a çıkardı.

  "Neden yapıyorsun?"

     Jimin'in telaşı arttı.

  "Jungkook b-ben... -"

  "Neden sadece gitmiyorsun?"

    Jungkook'un acısı yine gün yüzüne çıkmıştı.

     Jimin ise olayı kavramakta zorluk çekiyordu.

  "J-Jungkook...-"

     Jimin sadece kekeliyordu. Çünkü ne diyeceğini o da bilmiyordu.

     Üstelik dolan gözleri ona hiç yardımcı olmuyordu.

  "Benden nefret ettiğini söyleyip gidebilirsin. Artık sorun değil..."

      Jungkook kekelemeden konuştuğu için kendini alkışladı içinden.

      Sağ gözünden bir yaş süzülmese güçlü durdum diyebilecekti...

  "Merak etme... Bunların yanlış olduğunu biliyorum. Ve bundan sonra senden uzak duracağım. Seni rahat bırakacağım..."

      Jungkook'un gözyaşları hızlandığında Jimin başını yere eğerek hafifçe hıçkırdı.

      Jungkook'un eli hala Jimin'in bileğine sarılıydı.

  "Ama, şimdi git hyung... L-lütfen..."

      Jungkook'un sesi güçsüzce çıktığında kekelemesine de engel olamamıştı.

  "Jungkook, bu ne böyle?!"

      Jimin gözyaşlarının arasından eline bakarak konuştuğunda Jungkook da gözlerini oraya indirdi.

      Elini telaşla Jimin'in bileğinden çekip kazağının koluyla tüm elini kapattı.

     Jimin ilk önce kanlanmış eline baktı.

𝑂𝑁𝐿𝑌 𝑇𝐻𝐸𝑁 🌧️   |Jikook  <tamamlandı>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin