1.1

3.1K 176 64
                                    

Lalisa manoban...

Sabah uyandığımda başım çatlamak üzereydi. Elimle başımı tutup yatakta oturur pozisyona geldim.

Chaeyoung jennie unniemin yatağında yatıyordu. Ve odadaki herşey darmadağındı. Ayağı kalktığımda biraz sendelesemde hemen kendimi düzelttim.

Chae'nin yanına gidip omzundan tutup onu dürtmeye başladım.

Lalisa: chaeyoung kalk!

Chae: 5 dakika daha uyucam.

Lalisa: hayır chae kalk! Hadi kahvaltı yapıcaz.

Chae: kahvaltınızada sizede başlıcam şimdi

Chae söylenerek ayağı kalktı. O anda kapıdan içeri jennie unniem girdi.

Jisoo: kızlar kahvaltıyı dışarıda yapıcakmışız. Giyinin de öyle gelin.

Lalisa: tamammm.

Chae: buraya nasıl geldiğim hakkında hiçbir fikrim yok. Ben kendi odama giyinmeye gidiyorum.

Ona cevap vermeden direk banayoya girdim. Sıcak bir duş iyi gelir.

Hemen 15 dakika da duşumu aldıktan sonra. Hemen odaya geri girdim. Ve dolabın önünde durup kıyafetlerimi incelemeye başladım. En sonunda kendime giyecek şeyler bulup yatağın üstüne attım.

Üzerimi giyindikten sonra sarı saçlarımı taradım -hasta olmak istemediğim için kuruttum-  Makyaj yapmayı gerek duymadığım için odadan çıkıp aşağıya inmeye başladım. Odaya girdiğimde Herkes odadaydı herkes bana bakıyordu.

Kızlara baktığımda çok güzel olduklarını gördüm. Güzel giyinmişlerdi.

Namjoon: hazırsanız çıkalım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Namjoon: hazırsanız çıkalım.

Lalisa: evet.

Hep beraber kalkıp kapıya doğru gitmeye başladık. Namjoon oppa, hoseok oppa ve seokjin oppa önde biz kızlarla onların arkasında bizim arkamız da da jungkook'lar olucak şekilde yürüyoruz.
Şuan bize baktıklarını hissedebiliyordum.

Dışarı çıktığımızda hemen önümüzde pahalı oldukları belli olan 7 tane araba belirdi. 2 tanesi siyah biri mat biri parlak 2 tanesi lacivert diğer 3 tanesi koyu griydi.

Namjoon: jungkook'un arabasına lalisa, jimin ve chaeyoung binsin. Yoongi'nin arabasına taehyung, jennie, jisoo binsin bizde üçümüz bir arabayla geliriz.

Lalisa: hangisi senin araban?

Jungkook: siyah mat olan.

Biz chae ile arkaya binerken jungkook sürücü koltuğuna jimin de yanındaki oturmuştu.

Camdan dışarı baktığımda jennie unniemlerin lacivert bir arabaya bindiklerini gördüm.

Yol boyunca araba çok sessizdi. Chae başını omzuma yaslamıştı. Bende kafamı onun başına yasladım.

İmpress (Bts - blackpink)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin