0.6

3.7K 228 48
                                    

Lalisa manoban...

Gözlerimi açtığımda etrafımda unnielerim vardı. Hepsi endişeli gözüküyordu.

Lalisa: ne oldu bana?

Jisoo: lalisa bayıldın ve çok korkuttun bizi

Jennie unnieme baktığımda ağlıyacak gibi duruyodu çünkü çenesi titriyordu.

Lalisa: yaaaaa kıyamam gel buraya

Deyip oturur pozisyona geldim. Ve jennie unniemi kucaklayıp ona sarıldım. Ona sarılmamla daha çok ağlamaya başladı.

Jennie: çok korkuttun beni

Sesi bebek gibi çıkıyordu. O bzim grubun hem neşe kaynağı hemde en kırılganımızdı. Ve bizim jennie unniemle aramızda daha farklı bir bağ var jisoo unnie ve rose ile de çok yakınız ama jennie unniemin yeri bende bir başka o yüzden ona kıyamıyordum.

Lalisa: yyaaaa unnie ağlama bak bende ağlarım yoksa

Jennie: ay bak tamam tamam ağlamıyorum bak sende ağlama

Taehyung: lez misiniz?

Onları farketmemiştim bile, o tarafa baktığımda o jungkook'un delici bakışlarını tekrar üzerimde hissettim.

Lalisa: aynen koçum yaklaşma o yüzden bize.

Taehyung: çok komik.

Jisoo: lez falan değiller salak salak konuşma

Taehyung: ya sen niye karışıyosun ki

Jisoo: sen niye onların lez olup ya da olmamasına bu kadar takıldın ki, hem lezler ya da değiller seni ne kadar ilgilendirir bu durum.

Taehyung: tmm ben uğraşamıyacam seninle

Dedi ve daha sonra çocuklara dönüp tekrardan konuşmaya başladı.

Taehyung: ben kaçar gençlik marklarla buluşucam.

Tae kapıdan çıktıktan sonra mutfaktan ağlayan hani ve ona kızgın bakışlarla bakan jimin çıktı. Hayır yani ilk günden bi olayı daha kaldıramayacağım. Tam o sırada Chae kulağıma eğildi.

Chae: bıktım gerçekten yüzünü görmeye tahammülüm yok.

Lalisa: benim de

Hani: kızlar ben gerçekten sizden çok özür dilerim ben hiçbirşeyi isteyerek yapmadım.

Chae: ya kızım sen hala neyi konuşmaya çalışıyosun ya

Seokjin: kızlar sakin olun biraz konu ne?

Jisoo: bunları size anlatamayız özel konular.

Yoongi: o zaman olayı nasıl çözmeyi planlıyoruz.

Jennie: olayı çözmeyi planlamıyoruz. çözülecek birşey de yok zaten

Yoongi: sabahtan beri bi sen bi hani ağlayıp duruyorsunuz. Ağlayan kişileri sevmem.

Jennie: sana kendimi sevdirmeye çalıştığımı hatırlamıyorum.

Yoongi: aishhhh sizinle baş edilemez daha demin salya sümük ağlayan kız şimdi gelmiş bize atar yapıyo.

Lalisa: kesin sesinizi ikinizde!

Evvetttt yb geldi çok içime sinmedi ama yinede gideri var gibi ;)

Neyse neyse ben bu bölüm için çok ugraştım lütfen oy verin ve yorum yapınnnnn

Öpüldünüz :)))))

İmpress (Bts - blackpink)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin