Merhaba arkadaşlar.
Nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir yepyeni bir kitapla karşınızdayım. umarım beğenirsiniz yorumlarınızı bekliyorum ❤️İltifat. iekSezer
armağan ediyorum.Medya: Eda Yılmaz
Begüm Meryem ve Eda oturmuş sohbet ediyorlardı. Birden bebek ağlama sesi geldi sesin geldiği yöne bakıp gülümsediler Meryem Begüm ve Eda'nın tatlım tatlı olan küçük kızı Sare ağlıyordu. Eda küçük kızın alıp pışpışladı. Ve sonra Begüm Sare'yi görünce hemen ayağa kalktı. Sare'yi kucağına alıp sevmeye başladı.
"Teyzesinin kuzusu gelmiş hoş gelmiş bakın nasıl gülüyor teyzen sana kurban olsun."
Dedi Begüm Eda arkadaşını bu sözüne gülümsedi. Meryem bebeklerin sevmiyordu hatta ağlamalarına bile dayanamıyordu. Sare'yi ilk kez kucağına alıp sevmeye başladı.
Sare'yi ilk defa teyzesinin kucağında kaldı ağlamak yerine gülüyordu. Sare Eda ve Begüm şaşkınlık içerisinde ikisinin izliyordu."Bak sen teyzesinin kuzusu hemencecik beni sattı. Ne güzel oynuyorlar vallahi kıskandım onları."
Dedi Begüm Meryem ve Eda arkadaşını bu kıskanç olan hâline gülümsediler. Eda'nın telefonu çalmıştı. Arayan Kocası Faruk idi. Telefonu gülümseyerek cevapladı.
"Alo Faruk"
Dedi Eda heyecanlı dolu bir şekilde kocasına
"Güzelim nasılsın"
Dedi Faruk güzeller güzeli karısına onu adını duyduğunda heyecanlanırdı. Eli ayağı birbirine girerdi.
"İyim sen nasılsın güzel adamım umarım sorun yoktur."
Dedi Eda endişeli bir şekilde Eda içinde iyi olmasın diliyorudu.
"İyim sorun yok akşama misafirimiz var ona haber verecektim."
Dedi Faruk karısına Eda misafir adını duyunca biraz rahatladı.
"Kimler gelecek akşama güzel adamım."
Dedi Eda sesinde kıskançlık krizine girdiği anlaşılıyordu. Kocası karısının bu haline gülümsedi.
"Güzelim bugün arkadaşlarım gelecek dedim ya işte bugün gelecekler."
Dedi Faruk karısına ve Eda bunu unutmuştu.
"Ah ben nasıl unuttum sen bana söylemiştin. Tamam o zaman biz kızlarla birlikte birşeyler yaparız."
Dedi Eda telaşlı bir şekilde kocasına
" Tamam o zaman akşama görüşürüz güzelim."
Dedi Faruk karısına onu daha fazla rahatsız etmeyecek şekilde konuşması kısa kesti.
"Kendine dikkat et seni seviyorum güzel adamım."
Dedi Eda kocasına Faruk karısına bu haline çok seviyordu. Ona her seferinde'seni seviyorum' dediğin an bile canından can gidiyordu.
"Bende seni seviyorum güzel kadınım kendine dikkat et yeter kızları selam söyle."
Dedi Faruk ardından çağrı sonlandırdı.
⏲️⏲️⏲️⏲️⏲️⏲️⏲️⏲️⏲️⏲️⏲️⏲️Ardından üç saat geçmişti. O zaman içerisinde yemekleri yapmış kıyafetleri giymişti. Ardından kapı çalındı. Eda hemen ayağa kalktı. Kapıya doğru ilerledi. Gelen Faruk'un arkadaşlarıydı. Kapıyı açtı. Güler yüzlü kısa bir 'hoşgeldiniz' diyip içeriye buyur etti. Faruk ve arkadaşları kısa bir 'hoşbulduk' diyip içeriye girdiler. Eda hemen kapıyı kapatıp solan doğru ilerledi. Begüm ve Meryem gelen misafirlere karşılamak için hemen ayağa kalktılar. Meryem salona doğru ilerledi. Begüm ise mutfağa gitti eksik birşey var mı yok mu diye bakmaya gitmişti. Herşey tamam olduğuna emin olduktan sonra salona doğru ilerledi.
Gelen misafirler oturmuş kendilerini tanıtmaya başlamıştı.Faruk'un arkadaşların birini adı Melih diğerinin adını ise Ömer idi.
Eda Meryem ve Begüm nasıl yakın arkadaşlar ise onlarda öyledi.
Faruk arkadaşlarına karısı ve kardeşini tanıştırdı.
İki arkadaş buna memnun olmuş derecesinde gülümsediler.
Eda Begüm'ün nereye gittiğini sordu. Meryem'e
Mutfağa gittiğini söyledi Meryem'e Faruk karısına Begüm nerede olduğu sordu. Mutfağa gittiğini söyledi. Faruk Begüm'ün yıllarca acı çektiğini biliyordu. Arkadaşlarıyla tanışın istiyordu. Belki acısını unutur diye düşünüyordu. Faruk Bir şeyi unutuyordu. Begüm'le Ömer yıllar önce tanışıp ve sonra Begüm Ömer'e aşkı olunca Ömer'le Begüm ayrılmıştı. Yıllar sonra ikinci kez karşılaşacaklardı. Fakat bunu kimse bilmiyordu. Begüm bundan bilhaberdi. Begüm salona doğru ilerledi. Her adım attığında yıllar önce Ömer'in varlığını hissediyordu. Bu ise Begüm'ü korkutmaya yetiyordu. Salona girdiğinde kısa bir 'hosgelindiniz' diyip Eda ve Meryem'in yanına doğru ilerledi. Arkası dönük olan Ömer döndüğünde Begüm karşısındaki gördüğü adama şok olmuş derecesinde baktı. Ömer'e Eda Faruk ve Meryem Begüm'e nolmuş derecesinde baktılar.
Salonda tek duyulan sesi
"Seni burada ne işin var."
Evet bölüm sonu....
Nasıl buldunuz bakalım
Beğendiniz mi?
Sizce Begüm'le Ömer hakkında düşüncelerinizi nelerdir.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere hoşçakalın 🙋
Buse Begüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralı KALPLER
ChickLitÜç arkadaşın dram dolu öyküsü Çocukluktan itibaren birbirini tanıyan iki kişinin gelecekteki karşılaşması Begüm'ün karşılıksız aşkı Yıllar önce severek evlenen ve çocuk sahibi olamayan Eda yıllar sonra çocuk sahibi olabilecek mi? Yıllar önce okuyu...