იუნგი უკვე დილის 8_საათიდან მოყოლებული დატანტალებს სამზარეულოში,ყველაზე ადრე ზუსტად ის დგება და ზუსტადაც მას ავალია ყველას გაღვიძება. ყავის ბოლო ყლუპს სვავს და ფინჯანს ნიჭარაში ათავსებს, პირველი მისი სამიზნე ნენსი გახლავთ მაგრამ როგორც ჩანს გოგონამ უკვე გაიღვიძა და ოთახიდან ზუსტად მაშინ გამოაჭრა როცა იუნგი მეორე სართულზე ავიდა,სანა და თეჰიონი ბოლოსთვის მოიტოვა გუშინ ხომ ყველაზე მეტად ისინი გადაიღალნენ.
-ჯიმინ!_კარზე უკაკუნებს და საპასუხოდ სიჩუმეს იღებს, საკუთარ თავს ბევრის უფლებას აძლევს და კარს აღებს.
-ჯიმინ ადექით! ბემი შენც გეხება
-მევიძავს აუ რამე მომიმზადე გთხოვ!
-ბემი ათასჯერ მაქვს ნათქვამი რომ შენი მონა არ ვარ შენით მოიმზადე!
-იცი როგორ არ მინდა რო ავდგე და გფეთო! ორსულად ვარ ნუ გავიწყდება! ქვევით რო ჩამოვალ საჭმელი დამხვდეს გასვლამდე კიდე ხალათი გადმომიგდე!
_საკიდიდან პირსახოცის მაგვარ ნაჭერს იღებს და ბემის მიმართულებით ისვრის
-საჭმელი მე კი არა შენმა ქმარმა უნდა მოგიმზადოს...
ახლა ყველაზე მთავარი,კიმები.
აქაც კარს თავისუფლად აღებს ჩახუტებულები წვანან თეჰიონი როგორც ჩანს გაუღვიძია და სანას თმას აქტიურად ეთამაშება.
-ძმაო არ მინდა ხელი შეგიშალო მაგრამ უნდა ადგე
-ყავა მომიმზადე გთხოვ.
-კარგი
-იუნ მეც მინდა.
-ქვევით გელოდებით.
-ავდგეთ?_იკითხა თეჰიონმა
-ჩემი ნება რომ იყოს მთელ დღეს აქ გავატარებდი მაგრამ დიზაინი თავისით ვერ შეიქმნება!~საუზმე~
იუნგიმ საუზმე არამარტო ბემის არამეტ სხვა დანარჩენ ოჯახის წევრებსაც მოუმზადა რას ვიზავთ ასეთი მზეუნველი გვყვავს, ზოგმა ჩაი,ზოგმაც ყავა დალია და ჩაცმის შემდეგ კომპანიაში წავიდნენ.
სანა და თეჰიონი თავიანთ სართულზე ავიდნენ,მოკლედ რომ ვთქვათ ყველამ თავისი სამუშაო ადგილი დაიკავა,იუნგი სართულებზე დაძრწოდა მცირე ბლოკნოტით და კამერების საჭირო რაოდენობას და მანამდე დაყენებული კამერებს ამოწმებდა.