Sorry..

300 21 0
                                    

თეჰიონის პოვ
სანას ოთახში ფეხი არ ამოუდგია,ამიტომ სად დაიძინა ვერ გეტყვით. დილით როცა იუნგიმ ნება იბოძა და გაიღვიძა კარი გამიღო,სახლში სრული სიცარიელე სუფევდა მხოლოდ მე და იუნგი ვიყავით
-შარვლები აღარ გაქ იუნ?
-მაქ
-და შეგიძლია ამიხსნა ტრუსით რატო დატანტალებ?
-რა იყო თავს ვერ იკავებ_წარბები ამითამაშა ხოომ ერთ დღეში რამდენი რამ იცვლება
-ნაღდად ნატურალი ხარ?
-ოო ჩავიცმევ ხო!_ზევით ავიდა და ორ წუთში ჩაცმული დაბრუნდა
-თავისუფლებას არ აცდი ადამიანს
-ამბობს ის ვინამაც გუშინ ოთახში ჩაკეტილი დამტოვა!
-საქმე მოითხოვდა,უფრო სანა.
-სად არიან ისე?
-გოგოები კომპანიაში წავიდნენ ჯიმინი კი არ ვიცი
-რა გინდა მითხრა რო კომპანიას ისინი მართავენ?!
-კი
-ღმერთო ოღონდ ჯანმრთელი დამახვედრონ!
-რა იყო თეჰიონ ცოლა აღარ ენდობი? ნუ ყოველ შემთხვევაში ეგ უკვე გუშინ შევიტყე.
-ნორმალურად ილაპარაკე თუ არ გინდა რომ ფინჯანი გითავაზო თავში!
-შენც დაუკვირდი სიტყვებს თუ არ გინდა რომ ან აქვე ჩაგაბარო პოლიციაში სიტყვიერი შეურაწყოფის გამო ანდაც იარაღით შუბლი გაგიხვრიტო.
-და რატომ გგონია რომ არ დაგიჭერენ?
-და რა დარწმუნებული ხარ რო შენს სხეულს ვინმე იპოვის?, ამ სახლში ახლა ყველაზე მეტად ალბათ მე მიყვარხარ სიხ
-გულს მირევს შენი ლაპარაკი!
-კარგ ხასიათზე ვარ.
-მიზეზი?
-არც კი ვიცი
-უცნაური ხარ-.-
ჰოომ იუნგი ასეთი არაჩვეულებრივი ბოლოს როდის ვნახე არ მახსოვს აა წეღან ნუ მანამდე ყოვე შემთხვევაში არ მინახავს ასეთი,თავი მოვიწესრიგე და იუნგისთან ერთად კომპანიაში წავედი ჩემსდა გასაკვირვად ყველაფერი დინებას მიყვებოდა, ნენსი თავის პოსტზე იყო და აქტიურად იწერდა მაღაზიებიდან შემოსულ შეკვეთებს, ბემი სართულიდან სართულზე დაქროდა როგორც ჩანს კომპანიას რთავს, ჰევონი თავის სამუშაოს ასრულებდა, სანა კი ჩვენს კაბინეტში სავარძელში იყო და პატარა ბავშვივით ხარობდა იმას რომ ყველაფრის პატრონი ისაა მარა მოგეხსენებათ ჩემს დანახვაზე უკვე იღუშება.
-როგორ ხარ?
-როგორ უნდა ვიყო?
-კარგად
-იქნებ ცუდად?
-თქვი-თქვას ნუ მეთამაშები!
-გუშინ რა თამაში იყო "ადექი და გოგო ცემე" თუ "მაგარი ბიჭობა ინ აქთიონ?!" მმ?!
-სალაპარაკი მაქვს და ნუ ფსიხდები
-აა ჰო სულ გადამავიწყდა მე ხო ადამიანური გაგება არ შემიძლია და ყველაფერზე ვფსიხდები ხედავ ახლაც ნწ ნწ სანა რა ცუდი გოგო ხარ
-სარკაზმი და შენ განუყრელები ხართ..
-შენზე მეტად მაინც ვუყვარვარ
-ნუ ბოდიალობ სისულელეებს და მაცადე ლაპარაკი
-არ მცალია ბემის უნდა შევხვდე ზუსტად 5 წუთში!
აიშ ნერვებს მიშლის, ღირსი ვარ! გამართლება არ აქვს ჩემს გუშინდელ საქციელს და დავიმსახურე კიდევაც ასეთი მოპყრობა,საბუთებს დავავლე ხელი რომელიც მოსაწერი იყო მარა დამასწრეს,ქალბატონს ყველაფერი მოუსწრია მგონი ჩემზე კარგად უმკლავდება საქმეს პენსიაზე ხომ არ გავიდე? ვთქვი და ლიფტიდან გამოვედი ყველა პირველ სართულზე იყო გარდა იუნგისა.
სანა და ბემი რაღაცას ჯღაპნიდნენ,ნენსი ისევ ყურმილზე ეკიდა.
-ნენსი რომ დაასრულებ ხალხს ახედე საჭიროზე მეტი რომ არ შეკერონ, ბემი ჩემს კაბინეტსაც გადაავლე თვალი და 10 წუთში აქ მოდი და შენ ჩემი ძვირფასო შენი მნიშვნელოვანი დროის მინიმალური დამითმე, რომ დავილაპრაკოთ კარგი?
-კარგი.
ყველა თავის საქმეზე წავიდა სანას გვერდით დავჯექი.
-არ გამაწყვეტინო
-როდის იყო ვინმეს რამეს ვაწყვეტინებდი?
-ენივეი მისმინე,გამართლება არ მაქ ვიცი, მაგრამ მაინც მაქ
-რა ასპექტშია შენი საქციელი გასამართლებელი?!
-რა გთხოვე?
-ჰო ვსიო.
-ვიეჭვიანე,უბრალოდ შენ და ჯუნმიონი ისე უყურებდით ერთმანეთს თან მგონი უხდებით ერთმანეთს და ისე გეპყრობა რო არ ვიცი, ჯერ მარტო რო გაგიშვი მაგასთან უკვე სული მეხუთებოდა რო ვეღარ გნახავდი და მომახლიდი ყურმილის იქეთ "ჯუნმიონთან ვრჩებიო" თან ისე გეპყრობა გეგონება ძვირადღირებული ბრილიანტი იყო და მთელი ცხოვრება უნდა გიფრთხილდებოდეს! ასეც არის წარბებს ნუ მიზიდავ,უბრალოდ შენ ჩემი ბრილიანტი ხარ და მე უნდა ვზრუნავდე შენზე და არა ვინმე უცხო მაგრამ ესეც არ გამომდის ნაადრევად ჩავერთე ყველაფერში, სწავლა არ გაგაგრძელებინე არც მე და არც დანარჩენებმა ყველა ერთიანად ჩაგრთეთ ამაში და მგონი ნელ ნელა მამაჩემს ვემსგავსები, ძალიან მრცხვენია ასეთი საქციელის და მაინც ამის შემდეგ ყველას მაინც გიყვარვართ და აგრძელებთ ჩემთან ერთად ცხოვრებას მაპატიე არ მინდოდა შენი შეშინება, ზიანის მოყენებაზე საერთოდ საუბარიც არ მინდა,უბრალოდ შენ ჩემი ხარ და შენზე ჩემს მაგივრად სხვა არ უნდა ზრუნავდეს და ესეც ჩემი ბრალია.
-შენ არაფერ შუაში არ ხარ სწავლასთან დაკავშირებით ეს ჩვენი ნება იყო და მამაშენი ჯერჯერობით არ ხარ, კი ალბათ მეც დამნაშავე ვარ რომ ჯუნმიონს უფლება მივეცი ასეთ ასფექტში ეფიქრა ჩემზე, არანაკლებ მიყვარხარ მეც და ვიცი რომ ეს ყველაფერი იმისთვისაა რომ მომავალში ბედნიერად ვიცხოვროთ შენს ბრილიანტს კი თუ დროულად არ მიხედავ შეიძლება მტვერი დაედოს ან თუნდაც სხვა ვინმემ შეისყიდოს.
ღმერთო ვტირი და სანაც არ უკლებს ჩემკენ მოვწიე და ჩავეხუტე
-მაპატიე გთხოვ
-აიგოო!! არ შემიძლია თქვენი სისაყვარლით დავიწვით!
წინ ბემი და ნენსი ტირილის იმიტაციას გვიჩვენებდნენ
-იცით რა საყვარლები ხართ ერთი ბავშვი გიკლიათ კალთაში!
-ბემი!! შენ შენსას მიხედე ჩვენ რამენაირად ვიზავთ ჩვენსას თავის დროზე!
-დროა სანა დრო
-ჯერ 19ის ვარ შე კაი ადამიანო!
-რა ხდება?!
იუნგი შემოგვიერთდა რომელსაც უკან ტორტიანი ჯიმინი მოყვა
ნენსი:რას ავღნიშნავთ?
-თავიდან არაფერს მარა როგორც ჩანს შერიგდით და გულმა მიგრძნო უნდა აგვეღნიშნა!
-ცარიელა ტორტით?!
-დაიკო ნუ გავიწყდება სასმელი სულ თან მაქვს!
-ნუ არ მიკვირს დაასხი!
სამუშაო საათებში რომელი ადეკვატური ხალხი ილოთავებს? მართალია არც ერთი, მაგრამ ადეკვატი ჩვენი სტილი არ არის,ამიტომ სასმლით და ტორტით გამოვსკდით და კომპანია დაგეგმილზე ადრე დავხურეთ ახლა იტყვით რანაირად მუშაობთო?!,რანიარად და არაადეკვატურად,ენივეი მაინც წარმატებულები ვართ რისი ბრალია?იღბალის? თუ რაიმე სხვა? არ ვიცი თქვენ თვითონ გადაწყვიტეთ, სახლში ტაქსით მივედით რომელი ნორმაური დაჯდებოდა საჭესთან მართალია არც ერთი ვიცით რო არ ვართ ნორმაზე მაგრამ რისკი მაინც არ გვიყვარს
-ჩუ ჩუუ ჯუნმიონი რეკავსს!!
-სპიკერი! დროზე
-ალიო
-სანა საღამო მშვიდობისა
-ასევე,როგორ ხართ?
-მადლობ კარგად თავად?
-ასევე რამ შეგაწუხა რამე მოხდა?
-აჰ არა თხოვნა მაქვს
-დიახ გისმენ
-მოკლედ პირადი ჟურნალი მაქვს ხომ იცი? ხოდა მინდა რომ ფოტოსესია გვქონდეს როგორც ბიზნეს პარტნიორები
-ჰმმ საინტერესოა ხვალ რომ გაგცე პასუხი რაიმე პრობლემა ხომ არ იქნება?
-არა არანაირი
-კარგი მაშინ ხვალამდე
-კარგი ტკბი.....
ტელეფონს ხელი დავტაცე
-შე სირო მეორედ ჩემს ცოლს აღარ ეფლირტავო თორემ შენვე გამოგონილ ნაჭერს გადაგაფარებ სუდარად გასაგებია?! მოუნდა კარგი ქალი და კაი ცხოვრება მეორე გაქ მარა პირველი რამენაირად შენით იპოვე!
ყველას გადავხედე ბემის პირი დაეღო ნენსისაც, სანა კი გაფართოებული თვალებით მიყურებდა და სახეზე "თეჰიონ არ გაცოცხლებ" ეწერა აშკარად, ბიჭები ხითხითებდნენ მარა მაინც უკვირდათ მომხდარი.
-რა თვალები დაგიჭყიტავთ გავუთიშე და ისე ვუთხარი კვატებო!
-ღმერთო მე კიდე უკვე საფლავის ქვის ფოტოს გირჩევდი_ამოისუნთქა ნენსიმ
იუნგი:იღადავეთ ეხლა გათიშვა რომ არ მოესწრო ნახვამდის პარტნიორო ნახვამდის ფულო კარგად იყავი სიმდიდრევ და გამარჯობა ციხევ იმის გამო რომ თეჰიონი ზედმეტად ეჭვიანი გვყავს!
-იცი მაინც რო რამის მიწამ ჩამიტანა სანამ ამას ამბობდი მე მეგონა ვსიოო მორჩაა ყველაფერიი ქმარი ციხეში მიდის ვრჩები ქვრივათ და რავიცი ნახვამდის ოცნების კარიბჭევ!
ავკისკისდი
-თქვენი სახეები უნდა გენახათ დაუვიწყარი და ფასდაუდებელი სახეები გქონდათ! სამსახიობოზე ხომ არ წავიდე ისე?
-დაეტიე დირექტორის სავარძელში
-შენც გირჩევ მაგას,მომინდომა ჯუნმიონთან ფოტკაობა!
-საქმეს სჭირდება მე კი არა!
-გაჩუმდი ეხლა და რამიონი მომიმზადე
-ჩვენც გვინდა!
-პირადი კულინარი მნახეთ?
ნენსი:სანა ხო იცი ყველაზე კარგი ხელი აქ შენ გაქვს
-მადლობა შეხსენებისთვის არ ვიცოდი!
გემრიელად სადილის შემდეგ ცოტა ხანს მისაღებში ვისხედით მაგრამ ძილი მოგვერია და ოთახებში ავედით
-ისე იცი უნგიმ რა შემახსენა
-მიანც?
-ის რომ შენი სხეულით კარგა ხანია არ დავმტკბარვარ
-მეც შეგახსენებ რაღაცას, შეიძება პირდაპირ ინტიმი არა მაგრამ ზედაპირულად რამოდენიმე დღის წინ შემისწავლე კაბინეტში და მეტზე მაშინ უნდა გეფიქრა როცა შენობას ირჩევდი რო მომიწყე აქ შუშაბანდები და იმასაც გაგახსენებ რო სახლში ჩვენს გარდა კიდევ 4 კაცია!
-უხმაუროდ რო ვქნათ?
-უხმაუროდ თუ გინდა აგერ ტელფონი აგერ ორი ხელი გაქ რომელიც გინდა და შენი საქმის შენ იცი მინი ტვალეტიც აქ გვაქვს
-აი იცი რა მიყვარს შენში, ნებისმიერ თემაზე რო ისე მელაპარაკები როგორც საჭიროა ხან ძმაკაცივით ხან ნაღდად ცოლივით.
-მადლობა ასეთი კომპლიმენტისთვის ახლა კი დავიძინებ მპუა!
ტუჩებზე ჩქარა მაკოცა და ზურგი შემაქცია სხვა რა გზა მქონდა მეც უნდა დამეძინა ეჰჰ...ხვალ ფოტოსესია აქვს მაგრამ ვინ უშვებს😌

The price of power ✅Where stories live. Discover now