-ღმერთო ავნერვიულდი_ამოისუნთქა ჯუნმიონმა
-სავადმყოფოში გადამიყვანეთ სასწრაფოთ!_დაიყვირა ბემიმ
ჩანი:ექიმი აქვე ცხოვრობს და უკვე გზაშია
-ორომტრიალ ტყეში აქვეა?!
-უმჯობესია ოთახში აგიყვანო!
ჩანილომა ხელში აიტაცა და თავის ოთახში შეიყვანა სანაც უკან მიყვებოდა და ხმას არ იღებდა.
-მოვიდა და წავალ დავხვდები_კარი მოიხურა ჩანმა
სანა:ღმერთო როგორ შემაშინე ნორმაურია შვიდი თვისას რო გეწყება მშობიარობა?!
-სანა არაფერიც არ მეწყება იმედი მქონდა რომ აქედან გაგვიყვანდნენ სავადმყოფოში მაინც,მაგრამ ჰა აქეთ მოყავთ ექიმი!
-ააა უიი...
-აი ახლა რა ვქნა?
-სანის რომ ვთხოვო რომ თეჰიონი იპოვოს?
-სანის კიდევ როდის ნახავ ღმერთმა იცის!
ჩანი:მოვედით
სანა:შეგიძლია წახვიდე
-აქ უნდა ვიყო
-სულ გაუბერე შესაძლოა იმშობიაროს გადი აქედან! _სანა ჩანიოლს მიაწვა და ოთახს იქეთ გააგდო
-აბა ვნახოთ რა ხდება
-სერ არ დამწყებია მშობიარობა
-კი მაგრამ გამოძახებაზე ასე რომ მითხრეს?
-ცრუ განგაში იყო კარგად ვარ გადამიარა წყალი კიდე იატაკზე ესხა ალბათ და პანიკას ავყევი_უტკბილესი ტყუილი.
-საოცრებაა!
-შეგიძლიათ რომ უთხრათ ვითომდა ცრუ განგაში იყო და ასე წყლების დაღვრა სრულიად ნორმალურია ძალიან არ გაეგოთ მაგათ მშობიარობის რამე.
-კარგითდავუბრუნდეთ სასოწარკვეთილ ბიჭებს კომპანიაში ყველამ მოიყარა თავი ნენსიმ, იუნგიმ,ჯიმინმა,თეჰიონმა,იონჯუნმა, ნამჯუნმა და ჯინმა.
ნამჯუნი:მესამე დღეა უკვე
ნენსი:ეჭვი არავიზე არ მიგაქვთ?
თე;ვისზე უნდა მივიტანოთ მტრები არ გვყოლია
-არც კი ვიცი
იუნგი:როზე?
თე:კარგი რა რაში უნდა ეს?
-დაურეკე თეჰიონ კითხე ვინ იცის...
-რატომ ფიქრობ რომ ეს როზეა? ან მისი ნომერი საიდან უნდა მქონდეს?
იუნგი:არ ვიცი,თეჰიონ აბა სხვა ვისზე ვიფიქრო?! იქნებ მე და ჯიმინმა მოვიტაცეთ ან დამალობანას გვეთქმაშებიან და გვცდიან რამდენად შეგვიძლია მოთმენა?
-დალიე ეს_ნენსიმ დამამშვიდებელი და წყალი მიაწოდა ისიც არ შეწინააღმდეგებია და წყლის ჭიქა ჩაცალა.
ჯინი:ფაქტია რო ორი ადამიანი გაქრა უგზო უკვლოდ იმის გათვალისწინებით რომ ერთ ტელეფონი სახლში ეგდო მეორე კი ნომერზე არ პასუხობს!
-რა უნდა ვქნათ?
ჯიმინი:ვიჯდეთ და ვიფიქროთ სად შეიძლება წასულიყვნენ...
თე:კორეაში ხომ არ წავიდნენ იქნებ რამე მოეპრიანათ?_ალბათ ყველაზე იდიოტობა ვარაუდი მაგრამ მაინც ამ სიტუაციაში ყველაფერი დასაშვებია...
-სერიოზულად დებილი ხარ? წაღებული ტანსაცმელი გინახავს? გაქრა რომელიმე ჩემოდანი ? რატომ არ შედის შენს თავში რომ გატაცებაა!_იუნგი სავარძლიდან წამოიჭრა და თეჰიონს თვალი თვალსი გაუყარა.
ჯინი:ჰეი იუნ ნუ ყვირი!
-შენ არავინ გეკითხება ჩათხაპნილო თოჯინავ!
თე;რატომ გგონია რომ ფეხებზე მკიდია? რახანც შენს ნაირად პანიკებში არ ვარ ესეიგი სანა შენზე ნაკლებად მიყვარს?! რატომ ცდილობ რომ სულ უგულო ნაბიჭვრად გამომიყვანო?! ვინ იცის იქნებ სანასაც შენ შეატანინე ეჭვი ყველაფერში, რაღაც ძალიან ზედმეტად გიყვარს ჩემი ცუდად გამოყვანა და იმ წყეულ დღეს რაც შეეხები არაფერი მახსოვს! თუ გინდა ეს სანასაც უთხარი როგორ ნაბიჭვრულად მოვიქეცი როგორ ვეგდე კლუბში როგორ მომაგნო იქაც როზემ და მერე რამოხდა ღმერთმა იცის,არ მახსოვს არაფერი! ნუ ცდილობ რომ ჩამომაშორო ისედაც მისი ჩემდამი ნდობა დიდი კითხვის ნიშნის ქვეშ დგას!
-ვოუ ვოუ ჯენტელმენებო ახლა კომფლიქტი გამოსავალი არ არის!_მათ შორის ნამჯუნი ჩადგა და ეს დაძაბულობა გაფანტა.
ჩიმი:იონჯუნ ყველაზე ჩუმად შენ ხარ იქნებ თვქა რამე!
-ეჭვი მაქვს ერთი ყმაწვილზე,მაგრამ ცილისწამებაც არ მინდა რომ გამომივიდეს
-თქვი!
-ჯუნმიონი....იქედან გამომდინარე რომ სანა უყვარს და წინა მათი საუბარიდან გამომდინარე ეჭვად მეჩვენება წინადადება "დიდი ხნით არა" არ ვიცი ეს უბრალოდ ვარაუდია...
-ეს ბიჭი უბრალოდ კარის დაცვა რატომაა?!_შეიცხადა ჯინმა
იუნგი:ჰაჰ სერიოზულად აქამდე ეს როგორ ვერ მოვიფიქრე!_პანიკური სიცილი აუტყდა ეს ხომ ასეთი ნათელი იყო "მაგრამ რაში დასჭირდათ ეს?" ფიქრობდა მაგრამ პასუხს ვერ პოულობდა..
თეჰიონი არ დაელოდა შემდგომ მომხდარ მოვლენებს მაგიდაზე დაგდებულ გასაღებს დაწვდა და პარკინგზე ჩავიდა იონჯუნიც მას გაყვა დანარჩენის რჩევით.
-ჰიონ მოიცადეთ!
-შენ სადღა მომყვები? გაიწიე!
-სანა და ბემი არანაკლებ მადარდებს,თან მე წამოვწიე ეს ვერსია და პასუხის მგებელი მე ვარ ცილის წამება თუ გამოდგა!_ღვედი გაიკეთა და განცვიფრებულ თეჰიონს გახედა _წავედით?
ჯუნმიონის სავარაუდო სახლის მისამართთან მივიდენ.
იონჯუნი:მოიცა იარღი რათ გინდა?
შარვალში ჩატანებულ მცირე ზომის სასხლეტზე მიანიშნა_ჰიონ არც იფიქრო! ეს ჩემთან იქნება!_თეჰიონმა თვითნებურად მისცა იარაღი მან კი თავის რიგში თავის შარვალში დამალა.
კარზე კარგა ხანი აკაკუნებდნენ ბოლოს კი სახლის კარი დამლაგებელმა გააღო
-გამარჯობათ ვინ გნებავთ?
-ბატონი ჯუნმიონი შინაა?
-სამწუხაროდ არა რამოდენიმე დღეა სახლში არ მოსულა...
-სად არის ხომ ვერ მეტყვით?
-სამწუხაროდ არ ვიცი რამე ხომ არ გადავცე?!
-დიახ თუ გამოჩნდა უთხარი რომ მაგ ნაბიჭვარს მაინც ვიპოვი და ეს ასე არ დარჩება!
სახლის კარები ცხვირ წინ მოუხურეს იონჯუნი მანქანას მიეყრდნო და თეჰიონის იარაღს ათვალიერებდა
თვით თეჰიონი კი მანქანის ცხვირზე ჩამოჯდა და ცდილობდა ბრაზისგან რამე არ დაელეწა.
-სერიოზულად იარაღი საიდან ან რათ გინდოდა?
-აქ რომ ყოფილიყო სიცოცხლეს გამოემშვიდობებოდა.
-და ამით რა სარგებელს მიიღებდი? ციხე გინდა?
-თუ დავა სანაზეა,მაშინ არც ერთს არ გვერგოს უმჯობესია ვიდრე მხოლოდ მას!
-ეჰ თეჰიონს გაბრაზებულ გულზე გადაწყვეტილება არ უნდა მიიღო,
გასაღები მომე.