FİFTY SHADES OF RED~ BÖLÜM 4

1.2K 76 159
                                    


Steve eve girince şaşırdı. Bir adam yepyeni bir dizüstü bilgisayarın kurulumunu yapıyordu. "Kurulumu tamam. Ev arkadaşın beni içeriye aldı."

Adam bilgisayarın başından kalkıp eline aldığı belgeyi uzattı. "Şurayı imzalar mısınız?"

Steve "Siz doğru adrese geldiginize emin misiniz bayım?" dedi.

Adam "Steve Roger."dedi.

Steve "Evet, benim." dedi ve belgeye imzayı attı.

Adam kapıdan çıkıp giderken içeriden Natasha geldi. Çok güzel ve seksi bir kıyafet giymişti. "Tatlım sonunda gelmişsin. Bana kafayı yedirdin ama seninle konuştuktan sonra yakışıklı ve seksi biri geldi. Bana 'Tony Stark'ın erkek kardeşi olduğunu ve seni merak etmemem gerektiğini' söyledi. Stark"la hoş bir gece geçirdiğini tahmin ediyorum. Herşeyi duymak için ölüyorum ama o yakışıklıyla bir randevum var."

Steve'in ağzı şaşkınlıktan açıldı. "İlk defa tanıştığın bir erkekle mi çıkacaksın?"

Natasha göz kırpıp "Evet, tıpkı senin yaptığını yapacağım. Dünün postaları yeni bilgisayarının yanında." dedi.

Steve'in utançtan yüzü kızardı.

Natasha onun elindeki kahverengi zarfı görüp "Bu ne?" dedi. Steve "Tezimin notları. Okulda unutmuşum da." dedi hemen. Sonra gelen zarfları alıp baktı. Arkadaşının bakışını üstünde hissedip "Ne?"dedi.

Natasha gülümseyerek "Farklı görünüyorsun." dedi.

Steve elinde olmadan gülümsedi. "Farklı hissediyorum."

Natasha "Tabi ki öyle hissediyorsun. Sonra görüşürüz tatlım."dedi ve gitti.

Steve mutlulukla yeni bilgisayarının başına geçti ve e-maili gördü. "Çok ilginç bir hafta sonu için teşekkürler. Bilgisayar senin. Tezin için kullanman hoşuma gider."

Steve'in parmakları klavyedeki tuşların üstünde hareket etti. "Şimdiden mi? İlişkimiz bana böyle emir yağdırmanla mı geçecek?" Gergin bir şekilde yeni mail gelmesini bekledi. Geldiğini görünce hemen üstüne tıklayıp baktı.

"Öyle umuyorum dahası sende hoşlanacaksın."

Kahverengi zarfı açıp belgeyi çıkararak okudu.

"Aşağıdaki maddelerin hakim ve itaatkar arasında bağlayıcı kontratın şartları olduğunu kabul ederler.

Bu kontrolün temel amacı itaatkarın şehvetini ve sınırlarını güvenle keşfetmesidir.

Hakim ve itaatkar bu kontrat şartları altında yaşanan herşeyin rızayla ve gizli olacağını bu kontratla sabitlenen fikir birliğine ve güvenlik prosedürlerine tabii olacağını kabul eder.

İtaatkar sert sınırlarla ana hatları belirlenmiş aktiviteler istisna olmak üzere hakim tarafından uygun ya da zevk verici kabul edilen her tür cinsel faaliyeti kabul edecektir.

(STONY)SHADES OF RED "KIRMIZININ TONLARI"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin