"Kendisi üniversitemizin önemli bağışçılarından biri. Bay Tony Stark'a hoşgeldin diyelim." dedi kürsüdeki rektör.Mezuniyet konuşması yapmak üzere şık siyah takım elbisesiyle alkışlar eşliğinde Tony kürsüye çıktı. Rektörün elini sıktıktan sonra konuşmasını yapmaya başladı. "Teşekkürler. Bugün bana yapılan iltifatlardan çok etkilendim."
Steve önünde oturmakta olan kızların konuşmalarına kulak misafiri oldu.
"Çok seksi."
"İnanamıyorum çok erkeksi."
Steve hafifçe gülümseyerek öne doğru eğildi ve fısıldayarak "Geymiş diye duydum." dedi ve tekrardan arkasına yaslandı. İçindeki yaramazı durduramamıştı.
"Hedefimiz dünya çapındaki açlık ve sefaleti kökünden halletmek. Bizzat kendim açlığın nasıl birşey olduğunu bilirim. Yani benim için oldukça özel bir misyon..."
Steve onun bu konuşmasından etkilenmişti.
Konuşması kısa süre sonra bitince mezun olanlar sırayla diplomalarını almaya başladılar. Sıra Steve'e geldiğinde diplomasını rektörden alıp Tony'nin yanına gitti.
Tony onun elini sıkarken "Tebrikler. Çok gururlanmalısın." dedi.
Steve gülümseyerek "Gururlandım. Güzel kıravat bu arada."dedi.
Tony onun elini bırakmadan "En sevdiğim kıravat oldu. Cevabın hazır mı?" dedi.
Steve "Daha karar vermedim."dedi.
Tony "Steve, benim yöntemimle dene bir de lütfen." dedi ısrarla.
Steve "Tamam." dedi.
"Ne?"
Steve gülümseyerek gitti. Başka bir öğrenci elini sıkmaya geldi.
&
Tony Steve'in evinde onunla kutlama yapmak için içki içmekteydi. "Mezuniyeti kutlamak için diğer şeylerle beraber."
Steve gülümseyerek gözlerini devirdi.
"Bir daha bana gözlerini devirirsen seni şaplaklarım."
Tony "Şerefe."deyip kadehini onun kadehine tokuşturdu. İkisi de içkilerinden birer yudum aldılar.
"Gel, sana birşey göstereceğim"
"Ne?"
Tony onu elinden tutup evden dışarı çıkardı. Çıkar çıkmaz Happy, Tony'e önünde durduğu kırmızı arabanın anahtarını uzattı ve kenara çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(STONY)SHADES OF RED "KIRMIZININ TONLARI"
FanfictionÜniversite son sınıf ingiliz edebiyatı öğrencisi olan Steve Roger, Stark şirketine öğrenci gazetesinin mezuniyet sayısı için arkadaşının yapmak istemediği bir röportajı yapmaya gider. Nasıl birisiyle karşılaşacağını merak ederken Tony Stark gibi kar...