FIFTY SHADES OF RED~BÖLÜM 2

1.5K 84 512
                                    

Umarım iyi gidiyorumdur. Yoksa sileceğim hikayeyi. Yorumlarınız çok değerli. Eksik etmeyin lütfen.

İyi okumalar.


Steve Brooklyn'de arkadaşı Natasha ile kaldığı eve gelince onu bilgisayar başında gördü. Natasha o girer girmez "Sen söylemeden önce ben senin ne kadar mükemmel birisi olduğunu söyleyeyim. Stark'tan bir e-mail aldım. Soruların hepsini cevaplamış." dedi heyecanla.

Steve şaşırdı. Soruların hepsini soramamıştı ki. Elindeki defterin arasındaki soru kağıdını aradı ama bulamadı. Demek Tony Stark kağıdı almıştı. Yine de bunu Natasha'ya söylemedi.

"Nasıl biriydi?"

Steve kot ceketini çıkarıp kanepeye otururken "İyi biriydi." dedi.

Natasha bilgisayarın klavyesinde parmaklarını dolandırmayı bırakıp "Sadece bunu mu söyleyebiliyorsun?" dedi.

Steve bir iç çekti. Gözleri bir noktaya dalmış gibiydi. "Çok kibar ve zarifti. Çok resmiydi ve temizdi."

Natasha şaşkınlıkla "Temiz mi?" dedi.

Steve hemen kendine gelip "Demek istediğim çok zeki ve etkileyici. Biraz korkutucu sayılır. Cazibesine anlam veremiyorum." dedi ve arkadaşının yüzüne bakınca imalı bir ifadeyle karşı karşıya kaldı. "Neden bana öyle bakıyorsun?"

Natasha "Nasıl bakıyormuşum?" dedi gülümseyerek.

Steve ayağa kalkıp "Sanki adamdan etkilenmişim gibi bakıyorsun." dedi.

Natasha "Ondan etkilendin mi?" dedi.

Steve derin bir iç çekti. "Neden sözlerimi çarpıtıyorsun? Ben gay değilim Nat."dedi.

Natasha sırıtarak "Steve eğer bir kadınla çıkıyor ya da yarı çıplak bir kadın gördüğünde etkileniyor olsaydın o zaman bunu ima etmezdim. Ama kabul et Süpermen filmindeki Henry Cavill'i gördüğünden beri kaslı erkek hastası oldun. Ne zaman televizyon, bilgisayar ve dergide böyle biri görsen iç çekiyorsun. Sen gaysin." dedi.

Steve "Seninle uğraşamayacağım Nat." dedi ve odasına gitti.

Ayakkabılarını çıkarıp kendini yatağa attı. Gözlerini tavana dikip Tony Stark'ın gülümsemesini ve bakışını düşündü. Çok etkileyici bir gülümseyişti. Bakışlarında ise anlamlandıramadığı bir arzu görmüştü. Yoksa bunu hisseden kendisi miydi?

"Ben gay değilim..."

Kendi kendine bunu mırıldanıp gözlerini kapadı.

&

Okuldayken aklının bir köşesinde hep Tony Stark vardı. Neden kafasının içinden çıkaramıyordu?

(STONY)SHADES OF RED "KIRMIZININ TONLARI"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin