Merhaba arkadaşlar. Fifty Shades of Grey (Grinin elli tonu) filminin Stony versiyonuyla yeniden bir araya geldik. Kitabını okumadım. Sadece filmlerini izledim ve buna göre hikayeyi biçimlendireceğim. Bu yüzden kitabı okumuş arkadaşlar hikayede bir farklılık olursa bana kızmasın. Zaten kendimdende birşeyler ekleyeceğim. Yani az biraz kendi yorumumu katacağım. Steve bu hikayede pre serum Steve yani küçük Steve. Umarım beğenirsiniz.
Bu hikayeyi aycaevns'a takdim ediyorum. Çünkü bunu yazmamı aşırı derecede isteyerek bana nerdeyse kafayı yedirtiyordu.
İşte istediğin hikaye "Son yaş bükücü"
Herkese iyi okumalar.
&
Steve çalar saatin sesiyle uyandı. Bugün aynı evde yaşadığı ve aynı okulda okuduğu arkadaşı Natasha'nın aşırı ısrarlarından dolayı, onun yerine Stark şirketlerinin bekar milyarderi Tony Stark ile, okul gazetesinin mezuniyet sayısı için röportaj yapacaktı.
Natasha gazetecilik bölümünü okumakta olduğu için normalde bu onun göreviydi. Kendisi İngiliz edebiyatı okuyordu ve bu konu kesinlikle onunla alakalı değildi.
Arkadaşı Natasha'nın röportaj için gitmek istememesinin nedeni milyarder bekarın yakışıklılığına kapılmak istememesiydi. En azından ona söylediği yalan buydu. Steve'de arkadaşını kıramamıştı.
Yataktan kalkıp bir duş aldı. Sonra kurulanıp ayna karşısında saçını taradı. Bir erkeğe göre kısa boylu ve çok zayıftı. Sarı saçlarını yana taramasını sağlayacak kadar uzun bir perçemi vardı. O da olmasa saçını bir türlü şekle sokamayacaktı.
Bu cılız vücutta dikkat çekici tek şey muhtemelen gözleriydi. Natasha gözlerinin güzelliğini her seferinde dile getiriyordu. İyi niyetli olduğunu bilsede Natasha'nın perspektifinde yakın bir arkadaştan daha fazlası değildi. Halbuki o da erkekti. Ama Natasha onu hiç bir zaman bir erkek gibi görmedi. Hiç bir kadın öyle görmedi ki. Zaten bu yüzden bakireydi.
Beyaz bir gömlek, kot pantolon ve ceket giyip ayağına da spor ayakkabıları geçirdikten sonra tamam olduğuna kanaat getirdi. Sonra arkadaşının arabasının anahtarını alıp hızla evden çıktı. Natasha uykuyu çok severdi ve uyandırmaya gelmezdi.
Arabaya binince Natasha'nın hazırladığı soru kağıdı yanında mı diye kontrol edip aracı sürmeye başladı.
Şirketin önüne gelince arabayı park edip indi ve dudakları hayretle aralandı. İlk defa kendini böyle bir yerde görüyordu.
İçeriye girip etrafa bakarak yürüdü. Her yerde güzel bayan çalışanlar vardı. Neden hiç erkek çalışan yoktu ki?
Sarışın bir sekreter onu karşıladı. "Hoşgeldiniz."
"Ummm... Ben okul gazetesi için..."
Sekreter"Evet bay Stark sizi bekliyor. Yalnız 10 dakikanız var. Kendisinin bir toplantıya yetişmesi gerek." dedi.
Steve kafa sallayıp onayladı. Sekreteri milyarderin odasına kadar takip etti. Kapı açılır açılmaz yere düşerek hayatının belki de en utanç verici anısını edindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(STONY)SHADES OF RED "KIRMIZININ TONLARI"
FanficÜniversite son sınıf ingiliz edebiyatı öğrencisi olan Steve Roger, Stark şirketine öğrenci gazetesinin mezuniyet sayısı için arkadaşının yapmak istemediği bir röportajı yapmaya gider. Nasıl birisiyle karşılaşacağını merak ederken Tony Stark gibi kar...