Herkes yerine oturmuştu ki hamide,samiye,vasviye,cemile dörtlüsü "yeni kızları gördünüz mü" diye bağırarak sınıfa girdiler. Esila duruya dönüp"off herkes de bizim sınıfa gelmesin abi yaa" dedi. Duru "jesus christ (bilmeyenler için jisıs kırayst diye okunuyor)" dedi. Derken yeni kızlar nil ve eylül sınıfa girdi. Ve esila ve durunun arkasına oturdular.
Duru:ya esila sen de bu kokuyu alıyor musun?
Esila: yanık kaşar kokusu mu dedi ve gülmeye başladılar. Nil ve eylül bunu duyup üzüldüler.
Esila:arka beşli yine mi geç kaldı???
Duru:ne zaman vaktinde geldiler ki?! ardından sınıfa hoca girdi ve ilk dersten ders işlemeye başladı. Uzun bir dersin ardından sınıfın yeni ikilisi eylül ve nil bahçeye çıkmaya karar vermişti ki koridorda berenin eylüle çelme takmasıyla kol kola gezdikleri için ikisi de yere kapaklandı.
Senem: nereye yürüdüğünüze dikkat edinsenize gerzekler dedi ve gülmeye başladılar.
Duru ve esila hemen koştular.
Duru:noluyo yaa burda
Beren: işinize bakın siz.
Esila: sinekler vızıldamayı kesebilir mi?? Ardından burak lafa atladı ve "burda bi sinek varsa o da sensin." dedi. Ah burak!esilanın eski sevgilisiydi ve esilayı küçük düşürmek için elinden ne geliyorsa yapardı. Esilanın gözleri doldu ve "hadi aşağı inelim" dedi. Hep beraber aşağı indiklerinde eylül "teşekkür ederim." dedi.
Esila: kötü başlamış olabiliriz ama sizi o gerizekalılara yedirmeyiz.
Derken tüm bahçe sessizliğe büründü ve herkesin kafası tek bir yöne döndü: bahçeye giren range rover. (medyadaki şarkıyı açınız) Arka beşli sırayla arabadan inip havalı bir şekilde yürümeye başladılar.nil "bunlar kim" diye sordu.
Esila:arka beşli diye cevap verdi ve sonunda kızların yanlarında durdular. Esila ilk önce rüzgara sarılırken durunun ilk sarıldığı kişi aras olmuştu. Demir "bu çıtırlar kim"diye sordu. Eylül "eben" diye atılıp göz devirdi.
Deniz:dur be oğlum
Rüzgar: meleklerime iki kişi daha katılmış ben rüzgar dedi ve kızların elini öptü. Tanışmanın ardından zil çaldı ve içeri girdiler.
Herkes sırasına oturduktan sonra esila arkasını döndü ve "bugün çıkışta sakile gelmek ister misiniz" diye sordu.
Nil: orası da neresi diye sordu.
Esila: aşkların başladığı yer diye cevap verdi.
Evet,sakil tüm aşkların başladığı yerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Aşklar Sakil'de Başlar
Teen Fictionbiliyoruz bunu sende yaşadn,evet sen sana diyorum. Gel buraya ve kendini bu hikayeye bırak. Bırak o konuşsun sen sadece oku, kendinden bir şey bulacağına emin olabilir sadece gel.