Uzun ve sıkıcı geçen 8 ders sonrasında sonunda bitiş zili çalmıştı. Kızlar çantalarını toplayıp montlarını giydikten sonra sakile gitmeye hazırlardı.
Bahçede toplanmış Durunun şoförünün gelmesini bekliyorlardı ki
Eylül: Ee nasıl gidiyoruz, otobüsle mi ?
Eylülün bu lafına esila ve duru çok şaşırır ve
Duru: No way (nov wey anlamını bilmeyenler için yok artık demek). Tabiki de otobüsle gitmiyoruz o mikrop yuvasına asla binmem. Şoförüm gelip alacak bizi.Zaten okula çok uzak bi mekan değil.
Nil: Aaa durun ben bi annemi arayım merak eder kandıncağız.
Nill elini cebine atar ve amlık bir kalp kriziyle telefonunun orda olmadığını fark eder.
Nil: Eyvah!!!!!! telefonum yok telefon kutunsunda bırakmış olmalıyım. Ah o öğretmen zil çalana kadar almamıza izin vermediği için unuttum tabiki.
Nil bir koşu sınıfa koşmaya başlar ve sınıfın kapısına geldiğinde Denizle karşılaşırlar.
Deniz elinde bir telefonla nile bakıyordur.
Deniz: Bu telefon senin değil mi?
Nil: Evet benim. Bende onu almak için gelmiştim buraya. Da sen nerden biliyorsun telefonun benim olduğunu nerden biliyorsun???
Deniz: Elinde görmüştüm ben dikkatli biriyimdir. der ve çapkın bir şekilde gözünü kırpar.
Deniz: Bu arada arka plan fotoğrafına bayıldım. Sende mi r5 hayranısın yoksa?
Nil, denize bakakalır çünkü daha önce müzik zevki bu kadar iyi olan bir erkekler tanışmamıştı. Dıştan cool gözükmeye çalışıyordu. Ama sanırım bunu başaramayacaktı çünkü içi içine sığmıyordu.
nil:oha inanmıyorum. Bu grubu dinleyen insanlarla tanışmanın hayalini kurmuşumdur hep.
Deniz ve nil r5 hakında konuşarak aşağı kızların yanına indiler. Kızlar sinirliydi çünkü nil onları en az 5dakika bekletmişti. Bunun hesabını sakilde soracaklardı zaten.
Deniz: Nereye böyle kızlar? Bırakayım isterseniz sizi.
esila: Sakile gidiyoruz biz. Durunun şöförü gelicek birazdan.
Deniz: E daha ne? Bende sakile gidiyorum. Bizimkilerle her çıkışta orda takılırız atlayın bana ben götürürüm sizi.
Duru: üff şöför bizi bırakcak yoldadır şimdi. Sen git biz geliriz arkadan.
Bu sırada konuşmayı dinleyen eylül, nilin kulağına "her akşam orda oldukarına göre müthiş bi yer olmalı. çok merak ettim" der ve o sırada Durunun şöförü okulun kapısından girer.
duru "cmon girls sakil biz bekle geliyoruz" bağırır ve tüm kızlar arabaya biner.
eylül: Bu çocuklar ne ayak böyle hergün cidden sakilde mi takılıyorlar. Açıkçası hala sakilin nasıl bir yer olduğunu anlayamadım.
Esila: Tüm okulda "arka5li" olarak bilinirler. Herkes tanır onları. Zaten fark ettiğin gibi hepsi ayrı yakılıklı bu yüzden tüm okulun radarındalar. Sana instagramlarını gösteriyim istersen.
bu Rüzgar. Grubun en egoisti ve kız düşkünü. Beklenmedik derecede zeki notları çok yüksek. Volybol takımında pasör olarak oynuyor üstelik takım kaptanı. Kızlara çok kibardır eliniz öpmesinden anlayabilirsin zaten. Ama sakın ona yaklaşıyım deme çünkü hem sevgilisi var bugün gördüğün turuncu saçlı kız hem de ben onu bir senedir seviyorum. Yani kendine başkasını bulmalısın eğer istiyorsan tabii.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Aşklar Sakil'de Başlar
Teen Fictionbiliyoruz bunu sende yaşadn,evet sen sana diyorum. Gel buraya ve kendini bu hikayeye bırak. Bırak o konuşsun sen sadece oku, kendinden bir şey bulacağına emin olabilir sadece gel.