chapter 4

5 0 0
                                    


baran daha fazla bekleyemeyecekti. kendini daha fazla tutamayarak durunun yanına gitti.

baran:seninle konuşmamız gereken mevzular var.

evet, arka beşli mevzu adamıydı.

duru:konuşal-

baran:kendimi en rahat hissettiğim yerde, sakilde konuşucaz.

bu konuşmanın ardından duruyu en büyük aşkların başladığı yere yani sakile götürdü. arasın gözleri hiç şüphesiz durunun üzerindeydi. kendini tutamadı ve onların arkasından gitti.

baran heyecandan konuşamıyordu bile, dili damağı kurumuştu.

d:bu kadar büyük ne olabilir? bana her şeyi anlatabileceğini biliyosun.

b:duru ben senden-

baranın sözleri arasın yumruğuyla yarım kalmıştı.

d:NE YAPTIĞINI SANIYOSUN SEN 

arasın gözü o kadar dönmüştü ki duruya cevap bile vermeden kolundan tutup arabaya bindirdi.

d:NEREYE GİDİYORUZ

geldikleri yer arasın devasa eviydi.

d:açıklama istiyorum

a:bir açıklamaya gerek var mı sence

d:yok mu

a:ikiniz arasında bir şey olamaz

d:bu seni hiç ilgilendirmez. zaten benim burada ne işim var ki. hem de senin gibi bir tek hücreli bir amiple.

bu sözlerin ardından arasa bir tokat patlattı.

d:bu tokat barana yaptığının bedeliydi

ardından aras cevap bile veremeden çıktı.iyice sinirlenen aras her şeyi yıkıp kırarak evi darmadağın etmişti.

a:DURUYU BÖYLE KAYBEDEMEM

***

esilanın tuvalete kaçmasının tek sebebi vardı. rüzgar ve bereni öyle gördüğü için ağlıyordu. bu sırada içeri beren girdi.

beren:boşuna ağlama tatlım. ne sanıyordun? rüzgarın senin gibi tatlı bir kızla beraber olacağını falan mı? anla artık sen rüzgarın gözünde çocuktan başka bir şey değilsin. uzak dur sevgilimden

esila bu ağır sözler karşısında ağzını bile açamadı. hızla tuvaletten çıkarken onları dinleyen rüzgara çarptı ama durmadan yoluna devam etti. rüzgar içeri girip kapıyı hızla çarptı.

r:SEN KENDİNİ NE SANIYORSUN DA ARKADAŞLARIMLA BÖYLE KONUŞABİLİYORSUN

b:rüzgar ben sadece

r:SEN SADECE NE?

b:gerçekten arkadaşın mı? sana karşı ne hissettiğini anlamayacak kadar salak değilsin. o kızı etrafımızda istemiyorum.

bu sözler rüzgarı daha da deli etmişti. kendini daha fazla tutamayarak aynaya bir yumruk indirdi. eli de ayna da esilanın kalbi gibi paramparça olmuştu. ardından kapıyı hızla açıp çarparken kapı kolunu da kırdı ama bunu umursayacak durumda değildi. tek başına bomboş sınıfta otururken esila da tek başına oturmaya aynı sınıfa gelmişti. rüzgarın elini gördü ve hemen yanına gitti.

e:rüzgar eline ne oldu

r:önemli bir şey değil. daha kötüleri başıma gelmişti.

e:pansuman yapmamız lazım.

rüzgarın elini incelerken birden kafasını kaldırdı. rüzgarın yüzüyle kendi yüzü arasında milimetreler vardı. bu o kadar ani olmuştu ki ikisi de donakaldı. tam bu sırada okulun dedikoducu grubundan huriye sınıfa girdi. onları bu şekilde görmesiyle çıkması bir oldu. ne rüzgar ne de esila huriyenin girdiğini fark etmemişti bile.

e:kızlar beni bekliyordur.

ardından utanarak hızla sınıftan çıktı.

***

eylül hala demirin sürprizinin şokundaydı. bu ona verilebilecek en güzel hediyeydi. volkana konakla tanışıp pembe gömleğini imzalı olarak almıştı bile. 

demir: bence bir randevuyu hak ettim :)

eylül her ne kadar bugün çok mutlu olsa da demire güvenebilir miydi hala kafasında soru işaretleri vardı. ama yine de ona bir şans vermek istedi

eylül:volkan abimin hatrına bir randevu olabilir. ama sadece onun ve bu gömleğin hatırı için 

demir buna bile razıydı ilk randevudan sonra eylülün fikirlerinin değişeceğine zaten emindi

demir: tamam yarın okul çıkışı benimlesin ;)

bu konuşmadan sonra eylül hızla servise yürüdü ve yarın hakkında düşünmeye başladı

***

ilerleyen saatler herkes yavaş yavaş evlerine dağılmış ve okulda nil ve denizden başka kimse kalmamıştı. okulu toplama görevi onlara düşmüştü. 

deniz: Bizden başka kimse kalmadı galiba 

denizin cümlesini bitirmesiyle kilit sesiyle irkilmeleri bir oldu. Okulda kilitlimi kalmışlardı??böyle bir şey sadece filmlerde olmaz mıydı??

nil: kilitli kaldık napıcaz şimdi?? 

nil o kadar korkmuştu ki eli ayağı titremeye, nefes alış verişi hızlanmaya başlamıştı. bunu fark eden deniz

deniz: tamam.. sakin ol ben yanındayım ararız şimdi bizimkileri çıkarız birazdan. sen korkma

nil farkında olmadan denize sarılmıştı, denizin güvenli kolları arasında artık daha sakindi titremesi durmuştu. deniz başta afallasa da onu iyi hissettirmek için elinden ne geliyorsa yapmaya zaten dünden hazırdı.

n:teşekkür ederim

aralarında bir sessizlik olmuştu. ikisi de ana karşı koyamayarak birbirlerine yaklaştılar ve dudakları birbirine değdi. bu ilk temasla beraber öpüşmeye başladılar. öpüşmelerini bölen demirin okula gelişi olmuştu. nili evine bıraktılar ve bu iki dost bugün olanları konuşmak üzere sakile gitti.

d:yarın eylülü buraya getiriyorum çünkü biliyorsun en büyük aşklar sakilde başlar.

***

Merhaba canlarrrr nasılsınız??? umarım iyisinizdir biz çok iyiyiz yine uzun bir zamandır yoktuk. ama beklentilerinizi karşılayan bir bölüm olduğunu umuyorum. asıl bundan sonrası için heyecanlanın. beklemede kalın. voteları unutmayınnnn jhjhjjhjhjasasadads

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 30, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Büyük Aşklar Sakil'de BaşlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin